Minä kävin AVK:lla ostoksillaRoisto kirjoitti:EDIT:
Vähän alkaa verenpaine laskea. Korviketorilta sen saa 45 €:oon.

Minä kävin AVK:lla ostoksillaRoisto kirjoitti:EDIT:
Vähän alkaa verenpaine laskea. Korviketorilta sen saa 45 €:oon.
Silloin kun tuohon eemeliin väkersin kaapelit niin kierrätysosista tuli tehtyä. Pistokkeen kiinnikesarjan ostin liikkeestä ja senkin pikkupussin ostaminen kirveliRoisto kirjoitti:Tarttuiko mukaan jotain lämppärin johtoa isompaa?XUX63 kirjoitti:Minä kävin AVK:lla ostoksilla
Hinta on suhteellinen käsite. Volvo hauskuuttaa omistajia tilaamalla alkuperäiset kenuiininnahkaiset lämmitysjohtosarjansa eri liitinjärjestyksellä, ettei vain kukaan mene vaihtamaan jotain yleismallista Defan/Calixin panssarijohdon pätkää rikkoutuneen tilalle.Roisto kirjoitti:Katsoin sitten Motonetin hintoja ja meinasin pudota penkiltäni. Johtosarja, jossa on tuo johto ja sitten se s**t*n*n keksimä vihreä johto maksaa...
Eipä mitään, tässähän se tieto vaihtuu ja pysyy tallessa.Mou kirjoitti:Sori topickin sotkeminen omilla jutuilla.
Pitäisi taas alkaa huuhtelemaan. Ajattelin että ei huvittaisi sotkea autotallin lattiaa niin paljon tällä kertaa.Roisto kirjoitti:Moro,
Tuommoista:
Tuo letkulähtö ja banjopultti on IKH:sta ja mutteri ETRA:lta. Ei meinaa mistään löytää M14x1,5-kierteellä olevia pidempiä muttereita
t.
Risto
Kuvasta voi olla apua. Ei tarvi niin monta sanaa.Meissenkeri kirjoitti:Eli kun tuon kuvan tulostaa ja menee IKH:lle ja Etralle, niin pitäisi löytyä oikeanlaiset palikat?
Tämähän nyt karkasi taas ajatuksen tasolla ennen kuin ehdin ensimmäistä sanaa kirjoittaa.... Meidän joukkue pesi ETRA:n ikkunat, tällä viikolla viimeiset.Roisto kirjoitti:mutteri ETRA:lta.
Niimpä! Jos on sama sinerrys mitä kaverin C55:ssa vaaleiden nahkojen kanssa, on todella tyylikäs yhdistelmä.740 GLE kirjoitti:Harmi, ellei noita W211 Avan kauniin sinisiä laseja saa enää lisää
Näyttäisi olevan se nupin alla oleva mekanismi sökö. Vaijeri ei liiku, vaikka nuppia pyörittää. Jos pikku meisselillä avittaa alkuun, niin sitten se ottaa vaijerin mukaansa. Siellä on varmaan p*skana joku muovinen kierukka, joka pyörittää sitten sitä vaijeria liikuttavaa köykämiinistä osaa.Roisto kirjoitti:Onko kukaan aukaissut 211:n etupenkkiä? Kuskin puolen ristiselän tuen säädön rulla on ihan hervoton.
Millainen systeemi siellä lienee?