Autopesu-->tehot pois??

Vastaa Viestiin
surface
Viestit: 5
Liittynyt: 21.11.2013 0:15

Autopesu-->tehot pois??

Viesti Kirjoittaja surface »

Emäntä käytti sitten mersun käsipesussa ja vahauksessa. Tämän jälkeen ajoi kilometrin ja sitten auto seisoi tunnin. Sitten kun lähti ajamaan, niin auto ei kiihtynyt kuin 20km/h vaikka kaasu pohjassa. Savutti kyllä. Ei siis ottanut kierroksia D-päällä. Vapaalle siirtäessä otti hyvin kierroksia. Lopulta auto toimi lähes normaalisti ja ajoi 100km. Pientä tehottomuutta kuitenkin kiihdyttäessä oli havaittavissa. No, auto seisoi ulkona yön yli ja aamulla sama homma. Eli auto ei liikkunut kuin sen 20km/h, eikä kierrokset nouse kuin vapaalla. Käskin jättää auton siihen, kun olen itse just eri paikkakunnalla. Onkohan polttoainepumpussa jotain, vai kosteutta päässyt pesun yhteydessä johonkin? Vai mikä pielessä? Arvauksia, kokemuksia? Kyseessä W211 200cdi -06.
S211 320CDI
Viestit: 719
Liittynyt: 15.1.2011 10:36
Paikkakunta: Espoo

Viesti Kirjoittaja S211 320CDI »

Mulla teki saman asian juuri käsipesun jälkeen ja pyysiin mimenomaan vetämään paineella sisälokasuojiin kun olin tullu liejuselta hiekkatieltä. Ajoin sen n 20-30kmh minä kulki ja vetäsin kepistä (automaatti) pakkoykkösen päälle niin kirrokset ponnahti lähes tappiin, kerran yskäs ja sitten kiihty ja sen jälkeen on toiminut. Kosteutta epäilin minäkin mutta jäi epäilyksi :roll:
S204 AMG styling
W209 240 V6
surface
Viestit: 5
Liittynyt: 21.11.2013 0:15

Kosteutta vain.

Viesti Kirjoittaja surface »

Nyt auto toimiikin jälleen moitteettomasti. Oli ilmeisesti kosteutta päässyt jonnekin, joka aiheuttanut oikosulkutilan hehkuille (testerin mukaan). Se taas asettanut auton toiminnan vikatilaan. Mut kuittauksella taas eteenpäin. :)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219, sedan, farmari, coupe, avo”