Tämmönen tuli tosiaan pihaan "edulliseen" hintaan, kun väykyn hävityskin oli pyörinyt jo mielessä jonkun aikaa korroosion levetessä ja leimauksen lähestyessä
 Tämmönen tuli tosiaan pihaan "edulliseen" hintaan, kun väykyn hävityskin oli pyörinyt jo mielessä jonkun aikaa korroosion levetessä ja leimauksen lähestyessä 
Taksina on tämäkin pyörinyt etelässä uutena ja nyt monen mutkan kautta tuli minulle. kilinää ja kolinaa oli vähän joka suunnassa pihaan tullessa ja tässä on nyt talven kuluessa tullut parsittua takaisin kasaan. pikkuhiljaa alkaa olemaan jo siinä kunnossa että voi istahtaa kuskin paikalle hyvillä mielin
 huoltovihkoseen on minun omistuksessa kertynyt seuraavanlaista:
 huoltovihkoseen on minun omistuksessa kertynyt seuraavanlaista:- 4. sylinterin suutin
- Alapallot
- Reaktiotangot
- Vakaajan pallonivelet
- Puhaltimen moottori
- Nelipyöräsuuntaus
- Laturin vapaakytkin
- Turbo
- Peräöljyt
- Laatikkoöljyt + turbiinin lukkoventtiili (KYB)
- Etupyöränlaakerit 4/2015 (takuuseen 10/2016)
- Etujouset
- Takajouset
- Laatikkoöljyt + johdinlevy
- Jarrupalat x4
- Takajarrulevyt + käsijarru
- Sumuvalot
- Irroitettava vetokoukku

ja kyllähän sen huomas, melkein viikoittain motarilla kolisi kiviä jonnekin päin
 ja kyllähän sen huomas, melkein viikoittain motarilla kolisi kiviä jonnekin päin 

kaikki miettimiset, nykimiset, heijaukset ja liian ison vaihteen kytkeytyminen jäi hoitopöydälle.
  kaikki miettimiset, nykimiset, heijaukset ja liian ison vaihteen kytkeytyminen jäi hoitopöydälle.

renkaat tilasin eilen aamulla 1001renkaat.comista ja illalla olivat jo lähteneet saksan Erfstadtista, saa nähdä joko alkuviikosta on perillä
 renkaat tilasin eilen aamulla 1001renkaat.comista ja illalla olivat jo lähteneet saksan Erfstadtista, saa nähdä joko alkuviikosta on perillä 

Pitäisi vissiin käyttää tolppa pois, että pääsisi kunnolla putsaamaan.
 Pitäisi vissiin käyttää tolppa pois, että pääsisi kunnolla putsaamaan. 

Eihän siellä voi enää mikään paeta edeltä, joten käännetään katse toiseen suuntaan
 Eihän siellä voi enää mikään paeta edeltä, joten käännetään katse toiseen suuntaan