Hesen mese, s211 270cdi, myyty pois ja fordilla toistaiseksi.
Hesen mese, s211 270cdi, myyty pois ja fordilla toistaiseksi.
Morjens.
Tässä kun selailin nettiautoa, autotietä, toria,blocketia ja .de sivuja, oli tuska jo välillä käsin kosketeltavaa. Tarve oli 7 paikkaa, automaatti, diesel ja ilmastointi. Nämä kun asetti hakuun, oli tulokset jotain onnettoman ja toivottoman välimaastosta.
Sitten sain eräältä forumilaiselta yv:n, jossa väyrystä ehdoteltiin että josko sopisi kriteereihin, jotka ko. auton osalta melkein kaikki täyttyisivät.
Muutamia viestejä suuntaan ja toiseen, päivän miettiminen ja lopputulos oli, ettei manuaalista väyrystä mitenkään voi kelpuuttaa kun ajoja kaupungissa niin paljon.
No meni päivä jos toinenkin kun lueskelin forumeita taas ja nettiautosta 50 sivua auki, kun päätin tältä samaiselta forumilaiselta kysäistä toisesta autosta, joka sopisi kriteereihin paremmin mutta ei kuitenkaan ollut myynnissä erityisesti.
Tästä käytiin aikamme keskustelua, pidimme vaimon kanssa pohdintoja ja kun kaikki näytti hyvältä ja koeajot oli sovittu, oli ajopäivää edeltävä yö ihan tuskaista piehtarointia ja unetonta äksyilyä.
Päiväksi sattui mukava lämmin torstai, kun rouvan kanssa iltapäivällä suuntasimme koeajon kohdetta päin. Perillä meitä odotti pihassa liki kymmenen mersua, mikä kenenkin ja kuka minnekkin menossa.
Melkein voisi sanoa että se komein kaikista oli juurikin auto, jota olimme tulleet katsomaan.
Kättelyt ja porinat siinä käytiin, koeajolle kun lähdettiin niin se ilme kun sain auton sopivaan matkavauhtiin, voiko se olla näin hyvä ajaa tämmönen mersu.
Sanoinkin vaimolle, tunne on sama kuin hääpäivänä, tämmöstä mää olen aina halunnut ja nyt se on mun.
Vaihtoauto ei kyllä tainnut saada samanlaista vastaanottoa mersun myyjältä kuin minä sain mersusta, taisi jotain mutista että lailla pitäisi kieltää tämmöiset.
No siinä kaupat sovittiin, virvoikkeet nautittiin ja kättelyiden jälkeen kotimatkalle. Ja se ilme, vaimo naureskeli että koita nyt olla siinä, vatsa meni kuralle ja sydän tykytti, ja kaikki vain yhden auton tähden.
Mutta se fiilis, se fiilis, ai että mä sanon.
Ennenvanhaan kun hondalla ajelin ja rekan perävalot ilmestyivät näkyviin, oli tunne että voi ei taas rekka. Nyt mersun kanssa tilanne on hieukan erilainen, enemmänki sellanen poikamainen jessss-tunne.
Kyllä voi naamaa naurattaa kun ohi pyyhkäisee rekasta, toki pitää seurata mittaria ettei mitään hurjastelua sentään.
Tänään pesty ja imuroitu auto, listalla vielä sisustan otsonointi/pesu kun ummehtunut tupakan haju on aika kova, lisävalojen (nbb) asennus ja dc-fix teippien irroitus.
s211, 270cdi, 2004, 7 paikkaa, automaatti, 476tkm.
Ja kuvia, por favor:
Kiitos Dealer!
Heikki.
Tässä kun selailin nettiautoa, autotietä, toria,blocketia ja .de sivuja, oli tuska jo välillä käsin kosketeltavaa. Tarve oli 7 paikkaa, automaatti, diesel ja ilmastointi. Nämä kun asetti hakuun, oli tulokset jotain onnettoman ja toivottoman välimaastosta.
Sitten sain eräältä forumilaiselta yv:n, jossa väyrystä ehdoteltiin että josko sopisi kriteereihin, jotka ko. auton osalta melkein kaikki täyttyisivät.
Muutamia viestejä suuntaan ja toiseen, päivän miettiminen ja lopputulos oli, ettei manuaalista väyrystä mitenkään voi kelpuuttaa kun ajoja kaupungissa niin paljon.
No meni päivä jos toinenkin kun lueskelin forumeita taas ja nettiautosta 50 sivua auki, kun päätin tältä samaiselta forumilaiselta kysäistä toisesta autosta, joka sopisi kriteereihin paremmin mutta ei kuitenkaan ollut myynnissä erityisesti.
Tästä käytiin aikamme keskustelua, pidimme vaimon kanssa pohdintoja ja kun kaikki näytti hyvältä ja koeajot oli sovittu, oli ajopäivää edeltävä yö ihan tuskaista piehtarointia ja unetonta äksyilyä.
Päiväksi sattui mukava lämmin torstai, kun rouvan kanssa iltapäivällä suuntasimme koeajon kohdetta päin. Perillä meitä odotti pihassa liki kymmenen mersua, mikä kenenkin ja kuka minnekkin menossa.
Melkein voisi sanoa että se komein kaikista oli juurikin auto, jota olimme tulleet katsomaan.
Kättelyt ja porinat siinä käytiin, koeajolle kun lähdettiin niin se ilme kun sain auton sopivaan matkavauhtiin, voiko se olla näin hyvä ajaa tämmönen mersu.
Sanoinkin vaimolle, tunne on sama kuin hääpäivänä, tämmöstä mää olen aina halunnut ja nyt se on mun.
Vaihtoauto ei kyllä tainnut saada samanlaista vastaanottoa mersun myyjältä kuin minä sain mersusta, taisi jotain mutista että lailla pitäisi kieltää tämmöiset.
No siinä kaupat sovittiin, virvoikkeet nautittiin ja kättelyiden jälkeen kotimatkalle. Ja se ilme, vaimo naureskeli että koita nyt olla siinä, vatsa meni kuralle ja sydän tykytti, ja kaikki vain yhden auton tähden.
Mutta se fiilis, se fiilis, ai että mä sanon.
Ennenvanhaan kun hondalla ajelin ja rekan perävalot ilmestyivät näkyviin, oli tunne että voi ei taas rekka. Nyt mersun kanssa tilanne on hieukan erilainen, enemmänki sellanen poikamainen jessss-tunne.
Kyllä voi naamaa naurattaa kun ohi pyyhkäisee rekasta, toki pitää seurata mittaria ettei mitään hurjastelua sentään.
Tänään pesty ja imuroitu auto, listalla vielä sisustan otsonointi/pesu kun ummehtunut tupakan haju on aika kova, lisävalojen (nbb) asennus ja dc-fix teippien irroitus.
s211, 270cdi, 2004, 7 paikkaa, automaatti, 476tkm.
Ja kuvia, por favor:
Kiitos Dealer!
Heikki.
Viimeksi muokannut Hese126, 08.11.2023 20:45. Yhteensä muokattu 21 kertaa.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Just laitoin Nettiautoon, 650 eurolla toimiva 7-paikkainen tila-auto. Vieläpä hyvin toimiva.Vaihtoauto ei kyllä tainnut saada samanlaista vastaanottoa mersun myyjältä kuin minä sain mersusta, taisi jotain mutista että lailla pitäisi kieltää tämmöiset.
Otsonointi on taatusti hyväksi tuolle mersulle. Itse en ehtinyt minkäänlaista sisäpesua / siivousta suorittaa ennenkuin Heikki pakkolunasti auton.
Voi kun nyt pelaisi hamaan tulevaisuuteen hyvin ainakin hyvät lähtökohdat on olemassa.
Onnea uudelle autolle! Mitä muuten lukee otteessa henkilömäärän kohdalla?
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Otsonaattori löytyy kaveripiiristä, se kun vain löytäisi tarpeeksi pitkän välin ettei autolla tarvisi ajaa.dealer kirjoitti:Just laitoin Nettiautoon, 650 eurolla toimiva 7-paikkainen tila-auto. Vieläpä hyvin toimiva.Vaihtoauto ei kyllä tainnut saada samanlaista vastaanottoa mersun myyjältä kuin minä sain mersusta, taisi jotain mutista että lailla pitäisi kieltää tämmöiset.
Otsonointi on taatusti hyväksi tuolle mersulle. Itse en ehtinyt minkäänlaista sisäpesua / siivousta suorittaa ennenkuin Heikki pakkolunasti auton.
Voi kun nyt pelaisi hamaan tulevaisuuteen hyvin ainakin hyvät lähtökohdat on olemassa.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
No kyllä jos tuohon hintaan mesen saapi ni kyl tais Hese joutua jo kovasti maksamaan että, Hondan vaihossa otti...dealer kirjoitti:Just laitoin Nettiautoon, 650 eurolla toimiva 7-paikkainen tila-auto....Vaihtoauto ei kyllä tainnut saada samanlaista vastaanottoa mersun myyjältä kuin minä sain mersusta, taisi jotain mutista että lailla pitäisi kieltää tämmöiset.
Mut eipä siinä, hyvä et Hese palasi taas merkin pariin ja varsin komian näkönen yksilöhän tuo onkin.. Mutta nuo dcfixit omasta mielestä varsin mukavan näköiset tuolla sisustassa... Vai onko Hesellä pussihousu-meininki sisustan suhteen...?
Mercedes Benz S203 C 180K -05 Avantgarde Sport "OMG-BLÄCK-EDITSÖÖN"
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
® Mesen 199-klubi
EX-mersut:
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -89
Mercedes Benz W201 190E 2,0i -91
RoopeK kirjoitti:No kyllä jos tuohon hintaan mesen saapi ni kyl tais Hese joutua jo kovasti maksamaan että, Hondan vaihossa otti...dealer kirjoitti:Just laitoin Nettiautoon, 650 eurolla toimiva 7-paikkainen tila-auto....Vaihtoauto ei kyllä tainnut saada samanlaista vastaanottoa mersun myyjältä kuin minä sain mersusta, taisi jotain mutista että lailla pitäisi kieltää tämmöiset.
Mut eipä siinä, hyvä et Hese palasi taas merkin pariin ja varsin komian näkönen yksilöhän tuo onkin.. Mutta nuo dcfixit omasta mielestä varsin mukavan näköiset tuolla sisustassa... Vai onko Hesellä pussihousu-meininki sisustan suhteen...?
Ei sinällään ole mitään ongelmia tuon valkoisen fixin suhteen, mutta ehkä vaalean harmaa olisi passannut paremmin kuin tuollainen wannabe-valkoinen laminaatti kuosi.
H
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Jep, niin se luki omassakin. Inssin virallinen kanta siihen on, että niitä saa käyttää, mutta maksimissaan saa silti olla autossa vain 5 henkeä kyydissä... Eli kaksi muuta paikkaa jätettävä tyhjäksi jos kontissa penskoja kuljettaa. Hullua, mutta totta.Hese126 kirjoitti:Taisi olla että tavaratilassa lisäpenkit 2 tilapäistä kuljetusta varten. Tarkkaa sanoamuotoa en muista, mutta oli kuitenkin otteessa merkintä.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Ei se nyt ihan noin mene Pääsääntöisesti saa kuljettaa vain viittä, tilapäisesti myös seitsemää henkilöä. Eli kunhan ei jatkuvasti täys poka päällä aja, niin ei kellään pitäisi olla mitään sanomista. Taitaa inssillä viirata päästä normaalia enemmänluokyio kirjoitti:Jep, niin se luki omassakin. Inssin virallinen kanta siihen on, että niitä saa käyttää, mutta maksimissaan saa silti olla autossa vain 5 henkeä kyydissä... Eli kaksi muuta paikkaa jätettävä tyhjäksi jos kontissa penskoja kuljettaa. Hullua, mutta totta.Hese126 kirjoitti:Taisi olla että tavaratilassa lisäpenkit 2 tilapäistä kuljetusta varten. Tarkkaa sanoamuotoa en muista, mutta oli kuitenkin otteessa merkintä.
Chevrolet S10 Blazer
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Heinolalaisten luonne on siirtosavolaisten itsekeskeisyyttä sekoitettuna itähämäläiseen hitauteen ja umpivittumaisuuteen
Saa nähdä sitten mitä tulevaisuus tuo tullessaan, mutta aion silti ajella koko perhe mukana ja sitten reippaimmat kävelee jos niikseen.luokyio kirjoitti:Jep, niin se luki omassakin. Inssin virallinen kanta siihen on, että niitä saa käyttää, mutta maksimissaan saa silti olla autossa vain 5 henkeä kyydissä... Eli kaksi muuta paikkaa jätettävä tyhjäksi jos kontissa penskoja kuljettaa. Hullua, mutta totta.Hese126 kirjoitti:Taisi olla että tavaratilassa lisäpenkit 2 tilapäistä kuljetusta varten. Tarkkaa sanoamuotoa en muista, mutta oli kuitenkin otteessa merkintä.
Sain kuitenkin tästä autosta sellaisen kuvan ,että saisi olla laillisesti sen 7 auton sisällä yhtäaikaa. Toki voin olla väärässäki mutta se selviää aikanaa
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Joo ajeltiin myös koko porukalla, eikä ollut edes tummia ikkunoita joten eiköhän jokunen poliisikin nähnyt tilanteen vaivautumatta kommentoimaan
Inssi vetosi siihen, että tilapäiset kuljetuksethan kiellettiin jokunen vuosi sitten, joten matkustajamäärä-kentässä oleva lukema olisi maksimi.
Inssi vetosi siihen, että tilapäiset kuljetuksethan kiellettiin jokunen vuosi sitten, joten matkustajamäärä-kentässä oleva lukema olisi maksimi.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
Kiitos vain onnittelijoille, kyllä se tuntuu hyvältä ajella. Laittelin tuossa pariin paikkaan kyselyä, josko sais kunnon vahat pintaan talveksi.
Collinite 476s käsittely ois n.150e, netin mukaan ihan ok ainetta.
Collinite 476s käsittely ois n.150e, netin mukaan ihan ok ainetta.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
reilut pari tonnia tullut mittariin lisää, sellaisia huomioita että pikkukaasulla/kylmänä ajaessa nostaa kierroksia 1-3sec ajaksi ennenkuin löytää isomman pykälän, yleensä 2-3 vaihdon kohdalla.
check coolant level tuli näyttöön, jäähdytinnestettä oli parina päivänä pieni lätäkkö auton alla. Lisätty ja katsotaan milloin pajalle käynti.
Mb-osa katsoi laatikon öljyt, oli oikea määrä.
Mukavaa ajoa silti, oikein tyytyväinen auton ominaisuuksiin, varsinkin verrattuna hondaan
check coolant level tuli näyttöön, jäähdytinnestettä oli parina päivänä pieni lätäkkö auton alla. Lisätty ja katsotaan milloin pajalle käynti.
Mb-osa katsoi laatikon öljyt, oli oikea määrä.
Mukavaa ajoa silti, oikein tyytyväinen auton ominaisuuksiin, varsinkin verrattuna hondaan
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Katsoivatko samalla laatikon pistokkeen ettei vuoda? Repsikan jalkatilassa on laatikon boksi, jonka voisi katsoa ettei sinne ole päässyt öljyä.
-S204 350cdi 4matic -11
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
-W124 300D tomaatti -91 (projekti)
-EX S211 320cdi -07, VW Golf gtd farkku -16, S204 350cdi amg -10, W124 300E Sportline -91, W203 230Kompressor Avantgarde Sport -05, BMW E61 530dA -05, Saab 9-5 Aero -02
Muistelisin että nämä toimenpiteet on tehty jo tovi sitten, pitää tutkia. Kiitos vinkeistä.nix0n kirjoitti:Katsoivatko samalla laatikon pistokkeen ettei vuoda? Repsikan jalkatilassa on laatikon boksi, jonka voisi katsoa ettei sinne ole päässyt öljyä.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
- Easy Rider
- hupimestari
- Viestit: 8062
- Liittynyt: 05.7.2007 19:15
- Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla
Löyvätkö linkin lakitekstiin, kiinnostaa ihtiäki. Kuuden ryökäleen Mannesmann-rahtibussi alla.luokyio kirjoitti:Joo ajeltiin myös koko porukalla, eikä ollut edes tummia ikkunoita joten eiköhän jokunen poliisikin nähnyt tilanteen vaivautumatta kommentoimaan
Inssi vetosi siihen, että tilapäiset kuljetuksethan kiellettiin jokunen vuosi sitten, joten matkustajamäärä-kentässä oleva lukema olisi maksimi.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
https://www.lvm.fi/-/ei-ylimaaraisia-ma ... ien-761531Easy Rider kirjoitti:Löyvätkö linkin lakitekstiin, kiinnostaa ihtiäki. Kuuden ryökäleen Mannesmann-rahtibussi alla.luokyio kirjoitti:Joo ajeltiin myös koko porukalla, eikä ollut edes tummia ikkunoita joten eiköhän jokunen poliisikin nähnyt tilanteen vaivautumatta kommentoimaan
Inssi vetosi siihen, että tilapäiset kuljetuksethan kiellettiin jokunen vuosi sitten, joten matkustajamäärä-kentässä oleva lukema olisi maksimi.
Tähän muutokseen se liittynee. Tuossakin kyllä puhutaan toisaalta, että kaikille on löydyttävä vyöt, ja niinhän ne näissä löytyykin... Ota näistä sitten selvää.
X218 CLS 250 CDI Shooting Brake
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
entisiä mersuja: S213 E 220 d, W251 R 280 CDI, S124 E 280, V220 S 500 L, W115 220 D, W210 E 220 CDI, S211 E 220 CDI T Classic A, W204 C 200 CDI, W210 E 300 D Classic A, W202 C 220 Elegance A, W124 200 D
lisävalot tulivat auton mukana, 35W xenoneilla olevat nbb:t. Hyvin näkee, joskin luultavasti jossain välissä vaihdan 75W xenonit näihin ja lisään yhden tuohon keskelle spotiksi.
Laatikon suhteen ei tarvi hätäillä, on niin pieni vika ettei tarvitse toimenpiteitä, varsinkin kun laatikkoa oli isolla rahalla taannoin korjattu.
Uudet eturenkaat joutu hakemaan, oli kohta todella lipoisat ajella kun vähänkään vettä satoi, 225/45/18 eteen pari ja 160e asennettuna rengas-heikillä.
235 kokoa koitin saada mutta ei ollut hyllyssä, ois menny tilaukseen mutta heti ne piti saada. Hyvä on ajaa, aavistuksen kova ajomelu noissa highfly rattaissa.
Pestäki se piti tietty.
Sitten vielä sellanen homma, pitäis nuo pakoputken päät tuoda näkyville tuolta puskurin alta, on siis tuplilla ulostulot, molemmissa reunoissa omansa.
Jonkulaiset tipit sinne pitäis laittaa, vähä puskuria leikata ja tehdä vaikka pellistä reunus. Valmiita paketteja ei oikein ole löytynyt, sedan bensoihin löytyis kyllä.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Mulla on tämmöiset, tosin en oo vielä ehtiny asentaa joten siihen liittyvistä ongelmista en osaa sanoa mitään...Hese126 kirjoitti: Sitten vielä sellanen homma, pitäis nuo pakoputken päät tuoda näkyville tuolta puskurin alta, on siis tuplilla ulostulot, molemmissa reunoissa omansa.
Jonkulaiset tipit sinne pitäis laittaa, vähä puskuria leikata ja tehdä vaikka pellistä reunus. Valmiita paketteja ei oikein ole löytynyt, sedan bensoihin löytyis kyllä.
http://www.mptiihonen.fi
--
Mersuja ei oo, Mondeolla mennään.
ex. W639 115cdi 4x4 -08 / W906 318cdi -08 / S211 220cdi -06 / W639 115cdi -05 / S211 280cdi -06 / W203 220cdi -01 / W124 250DT -93 / W124 200 -86
--
Mersuja ei oo, Mondeolla mennään.
ex. W639 115cdi 4x4 -08 / W906 318cdi -08 / S211 220cdi -06 / W639 115cdi -05 / S211 280cdi -06 / W203 220cdi -01 / W124 250DT -93 / W124 200 -86
Hauska miten nykyään renkaita saa edullisesti isommassakin koossa. Aikoinaan jopa 15" oli kalliita verraten yleiseen 13".
Noista lisävaloista, jonkin uuden xenonsarjan niihin vuosi sitten laitoin kun valot ostin ja nyt muistelen että ei tainneet olla niin kirkkaat kuin odotin. Varmaan ihan erilaiset tehokkaammilla (laadukkaammilla ?) xenoneilla. Helmikuun puolivälissä otin nuo ceen keulilta pois...
Noista lisävaloista, jonkin uuden xenonsarjan niihin vuosi sitten laitoin kun valot ostin ja nyt muistelen että ei tainneet olla niin kirkkaat kuin odotin. Varmaan ihan erilaiset tehokkaammilla (laadukkaammilla ?) xenoneilla. Helmikuun puolivälissä otin nuo ceen keulilta pois...
Joo hiukan oli odotukset suuremmat noista xenonpitkistä, sillä idea laadukkaammista tulikin mieleen, naapurilla on 75w setti x3 ja ne on kirkkaat.
Ei ole renkaat kyllä pahan hintaisia vaikka kokoa on.
Ei ole renkaat kyllä pahan hintaisia vaikka kokoa on.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Mb-osalta laturin vapaakytkin hakemaan huomenna, 54e.
Vähän ruvennut moniurahihnaa vatkaamaan siitä kohden ja siritys kuuluu liki kokoajan.
Myös sammuttaessa kirahtaa ikävästi. Koitin kiristintä ja se pelasi, hihnakaan ei näytä kovin huonolta niin eipä siinä montaa vaihtoehtoa enää ole.
Hihnan kun käytän pois niin vapaakytkimen kunnon voi tarkistaa vielä.
Kilometrejä tullut vajaa 5tkm ostosta.
Vähän ruvennut moniurahihnaa vatkaamaan siitä kohden ja siritys kuuluu liki kokoajan.
Myös sammuttaessa kirahtaa ikävästi. Koitin kiristintä ja se pelasi, hihnakaan ei näytä kovin huonolta niin eipä siinä montaa vaihtoehtoa enää ole.
Hihnan kun käytän pois niin vapaakytkimen kunnon voi tarkistaa vielä.
Kilometrejä tullut vajaa 5tkm ostosta.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
Eipä käyny w210 vapaakytkimen irroitustyökalu tähän s211, puuttui se ulomman hammaskehän avain siitä torxin ympäriltä.
Pyöri vain hihna ja rulla mukana. Avainta lainaan kysellä ja uus yritys, eipä tuo toki motonetissä kallis sarja olisi kun 37e.
Pyöri vain hihna ja rulla mukana. Avainta lainaan kysellä ja uus yritys, eipä tuo toki motonetissä kallis sarja olisi kun 37e.
Tuuria kuin Aku Ankalla.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.
s211, 270cdi,7-p.A
ex-Honda Shuttle -97, 2.2i A 7-p.
1500S 2105 lada -95, navetassa.
® Mesen linttaklubi -Kuluttaa ja kans kulukee.