w211 E320 CDI 2003 sammuu tyhjäkäynnillä

NykanVe
Viestit: 47
Liittynyt: 16.12.2010 19:08
Paikkakunta: Ryttylä

w211 E320 CDI 2003 sammuu tyhjäkäynnillä

Viesti Kirjoittaja NykanVe »

Nyt on parina päivänä moottori sammuillut omia aikojaan. Pari kertaa paikallaan tyhjäkäynnillä, ensin käy muutaman sekunnin huonosti sitten sammuu ja pari kertaa risteyksessä käännyttäessä, on muuten tosi vit.... kun tehostus katoaa ohjauksesta kesken kääntymisen. MaxiDiag EU702 vikakoodin lukijalla katsottuna ilmoittaa seuraavaa CDI3 valinnan alta:
Rail pressure monitoring via volume control valve The rail pressure is too low ja toinen vikakoodi on
Rail pressure monitoring via pressure control valve The rail pressure is too low. Eli polttoaineen paineet liian matalat.
Tyhjensin vikamuistin, käytin autoa hetken ja ajoin pienen lenkin. Ei ongelmaa ja vikakoodeja ei tullut. Kävin ajamasa pidemmän matkan ja taas sama homma auto sammui risteyksessä ja testerillä kotona luettaessa samat koodit löytyi. Olisiko vinkkejä mitä pitäisi tarkistaa? Normaalissa ajossa kierroksilla toimi hyvin. Onko muilla tullut samoja ongelmia eteen ja millä konstilla korjautunut.
Tuo MaxiDiag ei minulla ainakaan pysty lukemaan OBDII/EOBD tietoja vain ainoastaan Benz valikon alta mentäessä keskustelee auton kanssa.
Avatar
kondivo
Herrasmies
Viestit: 2689
Liittynyt: 19.12.2006 14:18

Viesti Kirjoittaja kondivo »

Kuulostaa MAF-anturi vialta :roll:
tuikku
Mersutohtori
Viestit: 317
Liittynyt: 04.11.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja tuikku »

.
Joko se railputken paineensäätöanturi, siellä kuskinpuolipäässä vuotaa painetta ulos, tai luultavammin joku suutin.
Sinun täytyy päästä johonkin staarin nokkaan kiinni, että näkee kunnollisen vikakoodin ja suuttimien korjausarvot.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

kondivo kirjoitti:Kuulostaa MAF-anturi vialta :roll:
Joopa Joo jos autosta putoaa takavalo on se MAF-anturista(ilma massa anturista) johtuvaa...
siitä johtuvat viat laitta auton vika tilaan(harvemmin sammutta, silloin savukarkaa ohjainboxsista)

poltoaine viat sammutaa auton (myös jos virta katkeaa)
koodit sen kertoo suoraan, polttoainen paine liian matala,
mahdolisia syitä sille valitetavasti on jokunen,

pystyykö käytössä olevalla testi laittella katsomaan railipaineen säätimen
arvoja ja painetta(olosuhdetietoja) silloin kun vika on tullut tai livenä?
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
NykanVe
Viestit: 47
Liittynyt: 16.12.2010 19:08
Paikkakunta: Ryttylä

Viesti Kirjoittaja NykanVe »

Annatko pientä tarkennusta, eli kirjoitit "staarin nokkaan kiinni", eli ilmeiseti joku testeri? Mersun huollossa vai löytyisiköhän joltain täältä Vihdin läheltä jossa vielä hetken asustelen. Hyvä olisi laittaa kuntoon ennenkuin muksut alkaa ajaa tuolla, menee heiltä aivan varmaan ojaan kun risteyksessä ohjaustehostus katoaa.
NykanVe
Viestit: 47
Liittynyt: 16.12.2010 19:08
Paikkakunta: Ryttylä

Viesti Kirjoittaja NykanVe »

Ei pysty katsomaan säätimen arvoja, kun ei lue jostain syystä OBD tietoja, kykenee katsomaan vain vikakoodit eri yksiköistä ja resetoimaan ne. V70 Volvon OBD:t kyllä luki ja pystyi katsomaan livedataa.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29112
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Star Diagnosis, löytyy Vehon korjaamoiden lisäksi joiltain riippumattomilta korjaamoilta.
MB oma vikadiagnostiikkalaite.
NykanVe
Viestit: 47
Liittynyt: 16.12.2010 19:08
Paikkakunta: Ryttylä

Viesti Kirjoittaja NykanVe »

Näin vähän pelkäsin :cry: Onko vinkkiä millä riippumattomilla korjaamoilla Hesan länsipuolella (Espoo-Lohja-Vihti) alueella voisi Star olla. Olen ma-ke lomalla joten ehtisin käydä.
Avatar
tähtikuljettaja
Mersuvelho
Viestit: 1918
Liittynyt: 05.11.2006 19:30
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Viesti Kirjoittaja tähtikuljettaja »

NykanVe kirjoitti:Näin vähän pelkäsin :cry: Onko vinkkiä millä riippumattomilla korjaamoilla Hesan länsipuolella (Espoo-Lohja-Vihti) alueella voisi Star olla. Olen ma-ke lomalla joten ehtisin käydä.
Siis Vehon ja riippumattomien korjaamojen lisäksi noita on paljon enemmän "riippumattomilla harrastajilla". Etelä-Suomessakin.
NykanVe
Viestit: 47
Liittynyt: 16.12.2010 19:08
Paikkakunta: Ryttylä

Viesti Kirjoittaja NykanVe »

Valitettavasti en tunne yhtään riippumatonta harrastajaakaan, saati sellaista jolla star olisi joten olisin kiitollinen jos joku heistä ystävällisesti ottaisi yhteyttä niin voitaiaiin katsoa mikä on vialla ja saisi korjattua. Maksan kyllä vaivan palkan.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

tähtikuljettaja kirjoitti:
NykanVe kirjoitti:Näin vähän pelkäsin :cry: Onko vinkkiä millä riippumattomilla korjaamoilla Hesan länsipuolella (Espoo-Lohja-Vihti) alueella voisi Star olla. Olen ma-ke lomalla joten ehtisin käydä.
Siis Vehon ja riippumattomien korjaamojen lisäksi noita on paljon enemmän "riippumattomilla harrastajilla". Etelä-Suomessakin.
Näin taitaa olla ja *:rit ovat vielä yleensä laajmilla "avaimilla"+ vielä uusila lisä "avaimilla"
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
NykanVe
Viestit: 47
Liittynyt: 16.12.2010 19:08
Paikkakunta: Ryttylä

Viesti Kirjoittaja NykanVe »

Tuossa jokin aika sitten alan harrastajan toimesta starilla autoa tutkailtiin ja hän totesi että railiputken paine pyörii alarajalla ja välillä käy suosituspaineen alapuolella. Vikamuistiin tallentunut herjoja alhaisesta railiputken paineesta mitattuna paineen säätimesta ja paine anturista. Tilasin painesäätimen ja ostin polttoaine suodattimen kun ei tiedä milloin vaihdettu. Polttoaine suodattimen vaihdon jälkeen auto toimi hienosti useamman viikon kunnes alkoi taas sammuilemaan, sattumaako? Nyt on sitten painesäädin myös vaihdettu, katsotaan nyt alkaako jossain vaiheessa taas sammuilemaan. Tietysti voisi mitata taas starilla millä tasolla paineet pyörii. Mutta odotellaan. (Kysyin muuten uteiaisuudesta mitä painesäädin maksaa Veholla, sanoivat että noin 900€ +asennus, mutta mukana tulee koko railiputki, eivät myy säädintä erikseen vaan railiputken jossa säädin kiinni).
NykanVe
Viestit: 47
Liittynyt: 16.12.2010 19:08
Paikkakunta: Ryttylä

Sammuminen jatkuu

Viesti Kirjoittaja NykanVe »

Olisikohan muita ideoita mikä voisi olla vialla, railiputken painesäätimen vaihto ei autanut? :cry:
Avatar
Ruoja
Listeria-spesialisti
Viestit: 2752
Liittynyt: 28.7.2006 7:56
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ruoja »

Ota yhteyttä CDI203:een. Häneltä löytyy testeri, millä vian paikallistaa.
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik :D
NykanVe
Viestit: 47
Liittynyt: 16.12.2010 19:08
Paikkakunta: Ryttylä

Viesti Kirjoittaja NykanVe »

CDI203:n testerillä katsottiin nuo tiedot, ilmoitti että railiputken paine käynyt liian alhaalla paineen säätöventtiilistä mitattuna ja painetunnistimesta mitattuna. Arveltiin että tuo paineen säätöventtiili vialla mutta se ei näköjään auttanut.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

NykanVe kirjoitti:CDI203:n testerillä katsottiin nuo tiedot, ilmoitti että railiputken paine käynyt liian alhaalla paineen säätöventtiilistä mitattuna ja painetunnistimesta mitattuna. Arveltiin että tuo paineen säätöventtiili vialla mutta se ei näköjään auttanut.
sitten se kohdistuu siihen toiseen mikä itsetään ilmoitteli myös mutta vähemmän, määrän säädin siinä pumpun vierssä
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
204
Viestit: 662
Liittynyt: 19.4.2008 19:40

Viesti Kirjoittaja 204 »

Suuttimen ohivuoto voi olla vikana.
Tuon linkin takaa löytyy asiaa.

http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 79#p668779


Tuo on muuten sama kone vain yksi pytty vähemmän.

Noihin kirkkaisiin letkuihin ei saisi tulla kovin paljon polttoainetta ja kaikissa täytyy olla sama ohivuoto.

Nuo suuttimet voi korjata,joten ei maksa kuin murto osan mitä ,esim,veholla.
Avatar
Aki P
Mersuvelho
Viestit: 6069
Liittynyt: 06.11.2005 13:35
Paikkakunta: Überwiesca

Viesti Kirjoittaja Aki P »

Noissa uudemmissa tosiaan muutamia määränsäädön venttiileitä mennyt. Jotenki tuntuu että suuttimien ohivuodot vähentyneet viimeaikoina todella paljon.
Liekkö se tuo uusi biodieseli sen verran parempaa :wink: :roll:
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

204 kirjoitti:Suuttimen ohivuoto voi olla vikana.
Tuon linkin takaa löytyy asiaa.

http://www.mersuforum.net/forum/viewtop ... 79#p668779


Tuo on muuten sama kone vain yksi pytty vähemmän.

Noihin kirkkaisiin letkuihin ei saisi tulla kovin paljon polttoainetta ja kaikissa täytyy olla sama ohivuoto.

Nuo suuttimet voi korjata,joten ei maksa kuin murto osan mitä ,esim,veholla.
Kuva hommasta löytyy ihan täältä tänne kun saa kuvia suoraan...

3sylinteri ok (uusisuutin)
Kuva

minuutissa saa tulla max 20ml

määrän säädin peilailli muuta vielä lähempänä rajoja oli paineen säädin,
mikä on melko yleinen vaiva, määrän säätimiäkin jokunen vaihdetu
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
pasihakala1
Viestit: 1
Liittynyt: 19.3.2011 0:05

Viesti Kirjoittaja pasihakala1 »

Juuri korjasin tollasen vian 320 cdi w211 suora6 mersusta. Vaihdoin määränsäätö venttiilin Y94 korkeapaine pumpun viereen. (kolmella T25 torx ruuvilla kiinni) ja moottori lakkasi sammuilemasta tyhjä käynnillä.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

pasihakala1 kirjoitti:Juuri korjasin tollasen vian 320 cdi w211 suora6 mersusta. Vaihdoin määränsäätö venttiilin Y94 korkeapaine pumpun viereen. (kolmella T25 torx ruuvilla kiinni) ja moottori lakkasi sammuilemasta tyhjä käynnillä.
justinsa näin 2säädintä mitkä tohon vaikutaa,
usein rikki jompi kumpi tai molemmat
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
penzu
Viestit: 2
Liittynyt: 22.3.2011 16:41

Viesti Kirjoittaja penzu »

Minulla sammuilee myös w211 320cdi -03 kovilla pakkasille sammuile kun lähti risteyksestä kiihyttämään. Vikakoodi ilmoitti juuri Rail-putken liian alhaista painetta.
Mersuhuollossa vaihtoivat siihen Rail-putken määränsäädon venttiilin. Vika jatkui kun autolla lähti kovaa kiihyttämään. Vanha määränsäätö venttiili oli ruosteessa. Eli tankkiin olisi kertynyt vettä ja ruostuttanut polttoaine puolen ?????
Ehdottivat että seuraavaksi vaihdettaisiin Rail-putken paineensäätöventtiili (kallis) ja jos ei vika vielä siinäkään niin pikkuhiljaa koko polttoaine puoli uusiksi ja on kallis. Tiedä nyt mitä tehdä ???
Avatar
tähtikuljettaja
Mersuvelho
Viestit: 1918
Liittynyt: 05.11.2006 19:30
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Viesti Kirjoittaja tähtikuljettaja »

penzu kirjoitti:Minulla sammuilee myös w211 320cdi -03 kovilla pakkasille sammuile kun lähti risteyksestä kiihyttämään. Vikakoodi ilmoitti juuri Rail-putken liian alhaista painetta.
Mersuhuollossa vaihtoivat siihen Rail-putken määränsäädon venttiilin. Vika jatkui kun autolla lähti kovaa kiihyttämään. Vanha määränsäätö venttiili oli ruosteessa. Eli tankkiin olisi kertynyt vettä ja ruostuttanut polttoaine puolen ?????
Ehdottivat että seuraavaksi vaihdettaisiin Rail-putken paineensäätöventtiili (kallis) ja jos ei vika vielä siinäkään niin pikkuhiljaa koko polttoaine puoli uusiksi ja on kallis. Tiedä nyt mitä tehdä ???
Sitä rail-paineen säätöventtiilin O-rinkulaako ei kokeiltu vaihtaa, sekö on liian edullinen kokeilu?
penzu
Viestit: 2
Liittynyt: 22.3.2011 16:41

Viesti Kirjoittaja penzu »

tähtikuljettaja kirjoitti:
penzu kirjoitti:Minulla sammuilee myös w211 320cdi -03 kovilla pakkasille sammuile kun lähti risteyksestä kiihyttämään. Vikakoodi ilmoitti juuri Rail-putken liian alhaista painetta.
Mersuhuollossa vaihtoivat siihen Rail-putken määränsäädon venttiilin. Vika jatkui kun autolla lähti kovaa kiihyttämään. Vanha määränsäätö venttiili oli ruosteessa. Eli tankkiin olisi kertynyt vettä ja ruostuttanut polttoaine puolen ?????
Ehdottivat että seuraavaksi vaihdettaisiin Rail-putken paineensäätöventtiili (kallis) ja jos ei vika vielä siinäkään niin pikkuhiljaa koko polttoaine puoli uusiksi ja on kallis. Tiedä nyt mitä tehdä ???
Sitä rail-paineen säätöventtiilin O-rinkulaako ei kokeiltu vaihtaa, sekö on liian edullinen kokeilu?
Joo ne tyrkkäs uuden määränsäätöventtiilin ja ei tullut kuntoon. Entinen oli ruosteessa joten sanoivat että voi olla koko polttoaine puoli ruosteessa. Ja seuraavana lisalla tuli paineensäätöventtiili (950 €) + työt. Jäin harkitsemaan mitä teen.
Avatar
tähtikuljettaja
Mersuvelho
Viestit: 1918
Liittynyt: 05.11.2006 19:30
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Viesti Kirjoittaja tähtikuljettaja »

penzu kirjoitti: Joo ne tyrkkäs uuden määränsäätöventtiilin ja ei tullut kuntoon. Entinen oli ruosteessa joten sanoivat että voi olla koko polttoaine puoli ruosteessa. Ja seuraavana lisalla tuli paineensäätöventtiili (950 €) + työt. Jäin harkitsemaan mitä teen.
Mutta kysyinkin siitä paineensäätöventtiilin tiivisteestä, eikö kannattaisi ensin vaihtaa se O-rengas ja jos se ei auta niin miettiä sitten koko venttiilin vaihtoa tai sitäkin isompaa remonttia.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

penzu kirjoitti:
tähtikuljettaja kirjoitti:
penzu kirjoitti:Minulla sammuilee myös w211 320cdi -03 kovilla pakkasille sammuile kun lähti risteyksestä kiihyttämään. Vikakoodi ilmoitti juuri Rail-putken liian alhaista painetta.
Mersuhuollossa vaihtoivat siihen Rail-putken määränsäädon venttiilin. Vika jatkui kun autolla lähti kovaa kiihyttämään. Vanha määränsäätö venttiili oli ruosteessa. Eli tankkiin olisi kertynyt vettä ja ruostuttanut polttoaine puolen ?????
Ehdottivat että seuraavaksi vaihdettaisiin Rail-putken paineensäätöventtiili (kallis) ja jos ei vika vielä siinäkään niin pikkuhiljaa koko polttoaine puoli uusiksi ja on kallis. Tiedä nyt mitä tehdä ???
Sitä rail-paineen säätöventtiilin O-rinkulaako ei kokeiltu vaihtaa, sekö on liian edullinen kokeilu?
Joo ne tyrkkäs uuden määränsäätöventtiilin ja ei tullut kuntoon. Entinen oli ruosteessa joten sanoivat että voi olla koko polttoaine puoli ruosteessa. Ja seuraavana lisalla tuli paineensäätöventtiili (950 €) + työt. Jäin harkitsemaan mitä teen.
Määrän säätö ventiili on pumpun vieressä"oikeestaan sen rungossa"

Railipaineen säätimen(+900€) saat paljon halvemalla vaikka Kl-varaosata ~250€ ja on helppo vaihtaa vaikka itse
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
NykanVe
Viestit: 47
Liittynyt: 16.12.2010 19:08
Paikkakunta: Ryttylä

Jokohan nyt loppui sammuminen

Viesti Kirjoittaja NykanVe »

Auto alkoi taas huhtikuussa sammuilemaan joka risteyksessä, testerillä (maxidiag) tarkistin vikakoodit ja samalla poistin ne, tämän jälkeen auto ei enää sammunut ???? Voiko vikakoodien poisto vaikuttaa jotenkin toimintaan vai oliko vain sattumaa?. Vein auton kuitenkin HämeenDieseliin, Hämeenlinnaan. Tutkivat/yrittivät saada vikaa päälle päivän mutta ei saaneet, joten eivät tehneet mitään, sanoivat että summamutikassa ei osia vaihdeta. Lisäsivät että kun seuraavan kerran sammuu tule suoraan liikkeelle niin saavat vikakoodit ylös ja katsotaan mitä tehdään. Muutamaa viikoa myöhemmin auto sammui ja ajoin suoraan liikkeeseen. katsoivat koodit ja ne oli samat kuin aiemmin olin kertonut, eli Railiputken paine käynyt alhaalla. Koska railiputken paineensäätöventtiili oli vaihdettu jo aiemmin keväällä, jäljelle jäi pumpun määränsäädin ja railiputken etupään paineanturi. Päätimme että kokeillaan määränsäätimen vaihtoa (120€).
Nyt ei pariin viikkoon ole ollut ongelmia mutta on se ennenkin jopa 1,5 kk toiminut ilman ongelmia.
Taas katsotaan ja kuunnellaan toistaiseksi :lol:
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Re: Jokohan nyt loppui sammuminen

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

NykanVe kirjoitti:Auto alkoi taas huhtikuussa sammuilemaan joka risteyksessä, testerillä (maxidiag) tarkistin vikakoodit ja samalla poistin ne, tämän jälkeen auto ei enää sammunut ???? Voiko vikakoodien poisto vaikuttaa jotenkin toimintaan vai oliko vain sattumaa?. Vein auton kuitenkin HämeenDieseliin, Hämeenlinnaan. Tutkivat/yrittivät saada vikaa päälle päivän mutta ei saaneet, joten eivät tehneet mitään, sanoivat että summamutikassa ei osia vaihdeta. Lisäsivät että kun seuraavan kerran sammuu tule suoraan liikkeelle niin saavat vikakoodit ylös ja katsotaan mitä tehdään. Muutamaa viikoa myöhemmin auto sammui ja ajoin suoraan liikkeeseen. katsoivat koodit ja ne oli samat kuin aiemmin olin kertonut, eli Railiputken paine käynyt alhaalla. Koska railiputken paineensäätöventtiili oli vaihdettu jo aiemmin keväällä, jäljelle jäi pumpun määränsäädin ja railiputken etupään paineanturi. Päätimme että kokeillaan määränsäätimen vaihtoa (120€).
Nyt ei pariin viikkoon ole ollut ongelmia mutta on se ennenkin jopa 1,5 kk toiminut ilman ongelmia.
Taas katsotaan ja kuunnellaan toistaiseksi :lol:
Veikkaus että nyt alkaa toimimaan (näinhän sitä joskus tutkailttin)
tai jos ei vieläkään niin sitten johtojen/relettä ja siirto pumppua tutkimaan
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
NykanVe
Viestit: 47
Liittynyt: 16.12.2010 19:08
Paikkakunta: Ryttylä

Toiminee :)

Viesti Kirjoittaja NykanVe »

Vaikuttaa siltä että vika katosi pumpun määränsäätimen vaihdon yhteydessä. Moottori ei ole sen vaihdon jälkeen sammuillut.
blomie
Viestit: 1
Liittynyt: 24.1.2012 20:51
Paikkakunta: Kuopio

Viesti Kirjoittaja blomie »

Sain korjattua samaisen sammumis ongelman tämän palstan avulla.
Eli uutta polttoaineen määränsäädintä kiinni.
Ainut haaste osan vaihtamisessa oli se, kun yksi torxi oli tämän määränsäätimen alla "piilossa". Ja tietysti torxin kanta täynnä röhnää jota piti sokkona putsailla paineilmalla.
Nyt pelaa ja on kivvoo without ESP. :-)

Kiitos kanssapainiskelijat!

S211 320 cdi -03. 260tkm.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219 moottori”