Pakosarjathan ne hajookin!! (ei luistonesto juttu lainkaan)
-
- Viestit: 2152
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Kiitos viel hyvistä vastauksista.
Väylään ei ollakaan kajottu auton minulla ollessa ennenkuin vasta ihan äskettäin. Kun ne lisävalojen herätteetkin sai tuossa mallissa vielä ryöstellä suoraan pitkiltä.
Nyt erilliseen kitka/matkamittariin otettu impulssi väylästä, vähän samanoloinen laite kuin taximittarit. Tosin siinä on vielä pientä heittelyä puoleen ja toiseen nopeuspuolella, vaikka matka onkin ihan metrilleen oikein. Ollut puhetta kokeilla toista ohjelmaa, tai jopa eri pulssianturia sen alan asentajan toimesta.
Jos ei niillä toimilla tokene, niin sitten kai antaa jotakin höpöimpulsseja abseilta tms.
Väylään ei ollakaan kajottu auton minulla ollessa ennenkuin vasta ihan äskettäin. Kun ne lisävalojen herätteetkin sai tuossa mallissa vielä ryöstellä suoraan pitkiltä.
Nyt erilliseen kitka/matkamittariin otettu impulssi väylästä, vähän samanoloinen laite kuin taximittarit. Tosin siinä on vielä pientä heittelyä puoleen ja toiseen nopeuspuolella, vaikka matka onkin ihan metrilleen oikein. Ollut puhetta kokeilla toista ohjelmaa, tai jopa eri pulssianturia sen alan asentajan toimesta.
Jos ei niillä toimilla tokene, niin sitten kai antaa jotakin höpöimpulsseja abseilta tms.
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
Juu, ei ole hernettä varmaan vetänyt kukaan nenään. Joskus vaan viestintä saattaa vaikuttaa joltakin muulta kuin sujuvalta
Ei se testerikään autuaaksi tee. Siellä näkyy vain ne asiat jotka ylittävät jotkin tietyt raja-arvot.
Itsellä esim airmatikista ei ole testeri sanonut vuotoa olevan (vaikka on ollut pitkäänkin - oireena). Mutta kun tilanne on pahentunut niin lopulta huomasi että vuotoahan siellä on. Ainahan vika ei ole päällä kun testeri kiinni ja tosiaan kaikista mahdollisista yhdistelmistä ei ole sinne testeriin voitu tehdä vikakoodeja. Varsinkin jos pikkuisen vikaa moottoriohjauksen puolella ja pikkuisen laatikossa. oire on muttei vielä vikakoodia.
Siinä tarvitaan sitten se tyyppi joka on näitä nähnyt tarpeeksi paljon jotta voi päätellä mistä alkaa korjaamaan.
Ei se testerikään autuaaksi tee. Siellä näkyy vain ne asiat jotka ylittävät jotkin tietyt raja-arvot.
Itsellä esim airmatikista ei ole testeri sanonut vuotoa olevan (vaikka on ollut pitkäänkin - oireena). Mutta kun tilanne on pahentunut niin lopulta huomasi että vuotoahan siellä on. Ainahan vika ei ole päällä kun testeri kiinni ja tosiaan kaikista mahdollisista yhdistelmistä ei ole sinne testeriin voitu tehdä vikakoodeja. Varsinkin jos pikkuisen vikaa moottoriohjauksen puolella ja pikkuisen laatikossa. oire on muttei vielä vikakoodia.
Siinä tarvitaan sitten se tyyppi joka on näitä nähnyt tarpeeksi paljon jotta voi päätellä mistä alkaa korjaamaan.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
-
- Viestit: 2152
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
-
- Viestit: 2152
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Elikkä jos näin lauantai-iltana muistelen tuota vapaax ottamaan torstaita, ja Roopen testerille käyntiääni.
Samat jututhan siellä kuin aiemmin jo mainitsikin. Yhen samanlaisenhan taisin saada sinne vielä lisääkin josta ei häiriövaloa. Kuulemma ei ole silloin mennyt molempiin aiemmin mainitseminen asti, ja six ei häiriövaloa.
Mut vika on se että imusarjasta iirtoo jotakin roinaa sisäpinnasta, mikä aiheuttaa maininnan ja mahd häiriötä turboon ja jopa rikkookin jopa sen. Ne kolme juttua saattaa tarvita korjausta, mutta usein riittänyt pelkät pakosarjat.
No perjantaina kiirelähtö kylmästä, ja kolme rynkytystä (ehkä hiukan kokeileva luonne).
Eli siellä on taas maininta varmaan näkyvissä. Kaikki entiset poistettiin.
Samat jututhan siellä kuin aiemmin jo mainitsikin. Yhen samanlaisenhan taisin saada sinne vielä lisääkin josta ei häiriövaloa. Kuulemma ei ole silloin mennyt molempiin aiemmin mainitseminen asti, ja six ei häiriövaloa.
Mut vika on se että imusarjasta iirtoo jotakin roinaa sisäpinnasta, mikä aiheuttaa maininnan ja mahd häiriötä turboon ja jopa rikkookin jopa sen. Ne kolme juttua saattaa tarvita korjausta, mutta usein riittänyt pelkät pakosarjat.
No perjantaina kiirelähtö kylmästä, ja kolme rynkytystä (ehkä hiukan kokeileva luonne).
Eli siellä on taas maininta varmaan näkyvissä. Kaikki entiset poistettiin.
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
-
- Viestit: 2152
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4283
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Eli nyt on lähellä sitten se isomman remontin raja mistä aiiemmin jo varoiteltu650000tuttavuus kirjoitti:Siis PAKOsarjasta kyse
P_____le ku tahtoo vanha seota noissa yhtenään.
Johtunee pakokaasun kierrätys jutuista
kun auton käyttö muuttuu hanalaksi
ja sitä remonti,
tutkimis aikaa(siis vitsimistä) on löydytävä
jos sillä meinaa ajella
pakosarjan paloja ahtimen siipin,
mutta vielähän se liiikuu niiin ei kai vielä
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
-
- Viestit: 2152
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Kyllähän se tuntuu olevan ihan tyyppivika noissa tuo pakosarjojen hajoaminen .
Onkos niitä käypäsiä ehjiä turboja jäänyt vielä tähteeksi, vai hajonneet kaikki ?
Jotkut kuulemma hajottanut useammankin lietson ennen kuin hoksanneet syyn moiseen.
Onkos niitä käypäsiä ehjiä turboja jäänyt vielä tähteeksi, vai hajonneet kaikki ?
Jotkut kuulemma hajottanut useammankin lietson ennen kuin hoksanneet syyn moiseen.
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
-
- Viestit: 2152
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Joo, nythän se pitäis olla tämäkin projekti päätöksessä.
Tuossa hyvä tovi sitten jo pakosarjat vaihdettu. Testiajot sen jälkeen vaan vielä melko vähäiset, kun ajotarve nyt enämpi tuon Ässän laatuista (211 siis seisonnassa).
Tässä nämä murheenkryynit koko showhon. Syyllinen todennäköisesti vain toinen. Rennon oloinen tuosta liitoskohdasta, mistä kuulemma yleensäkin alkaa purkautumaan. Pitääpä joskus ihan koittaa katsoa "kaapelinpää" kameralla sisäpuolelle.
Voisko joku muuttaa (lisätä) aiheotsikon paremmin asiaan liittyväx, malliin "MB 211 purkautuvat pakosarjat" tms. Siinä toivossa, että jos olis vaikka avuksi mahd. samanlaisissa oireissa.
Tuossa hyvä tovi sitten jo pakosarjat vaihdettu. Testiajot sen jälkeen vaan vielä melko vähäiset, kun ajotarve nyt enämpi tuon Ässän laatuista (211 siis seisonnassa).
Tässä nämä murheenkryynit koko showhon. Syyllinen todennäköisesti vain toinen. Rennon oloinen tuosta liitoskohdasta, mistä kuulemma yleensäkin alkaa purkautumaan. Pitääpä joskus ihan koittaa katsoa "kaapelinpää" kameralla sisäpuolelle.
Voisko joku muuttaa (lisätä) aiheotsikon paremmin asiaan liittyväx, malliin "MB 211 purkautuvat pakosarjat" tms. Siinä toivossa, että jos olis vaikka avuksi mahd. samanlaisissa oireissa.
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
-
- Viestit: 2152
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Häh ja Höh650000tuttavuus kirjoitti:
Voisko joku muuttaa (lisätä) aiheotsikon paremmin asiaan liittyväx, malliin "MB 211 purkautuvat pakosarjat" tms. Siinä toivossa, että jos olis vaikka avuksi mahd. samanlaisissa oireissa.
Taisinpa osata itsekin.
Jos joku opetellut sisustamaan noita, ja toinen ehkä ehjä
Niin edullisesti lähtee
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05
-
- Viestit: 2152
- Liittynyt: 20.1.2007 17:37
Re: Pakosarjathan ne hajookin!! (ei luistonesto juttu lainkaan)
Päivitetäänpäs tämäkin samalla tältä erää loppuun.
Piti sitten vaihtaa kevättalvella vielä turbonsäädinkin, samalla kun öljynlauhdutinkin sieltä "veneenpohjalta" kallista (en tyytynyt pelkkään o-renkaaseen).
No nyt ei ole kyllä sen koommin vikatiloja esitellyt.
Piti sitten vaihtaa kevättalvella vielä turbonsäädinkin, samalla kun öljynlauhdutinkin sieltä "veneenpohjalta" kallista (en tyytynyt pelkkään o-renkaaseen).
No nyt ei ole kyllä sen koommin vikatiloja esitellyt.
subskribo: dieselit W123 -83, W124 -87, W140 -96, W201 -90, W211 -07, W211 -05