totta helkutissa kelpaahanniball kirjoitti:voinhan tässä jotain kertoa...
kun painetaan jarrua ja pyörä on menee lukkoonpyörissä olevat anturit ilmoittaa keskusyksikölle tilanteen
ecu ohjaa pumppua ja vähentää jarrupainetta pyörästä(tuntuu polkimen tärinänä)
ja lisää painetta polkimella
taas sama juttu..
kelpaako..
mun kouluaikoina ei etes ollu mitään puhettakaan apseista ei ollu kun kaks piirijarrut vuonna -68hanniball kirjoitti:kuva löytyis varmaan jostain oppaasta..itsellä olis jotain koulujuttuja niihin liittyen mutta kun ei oo skanneria![]()
oletkos katsellut sitä näävänmunaa..
no eihän siinä iso homma olehanniball kirjoitti:milainen hommeli se olis tuohon heittää ilmastointi..taitaa olla helpoin unohtaa..
eipä aukee eiEasy Rider kirjoitti:No siellä oli ihan lontooksi selevitettynä se aihe ja jotahi kuviaki, vaan ei se sivu ennee näköjään toimi.touhottaja kirjoitti:eihän tuosta ota selevää etes apteekkarikaantaitaa olla jotain siansaksaa kirjotus
eiköhän se siitä järjestyEasy Rider kirjoitti:Minä kun olen kuitenkin sen verran vanhan koulukunnan mies, että en luota cd-levyihin, tikkuihin, kovalevyihin saati venäläisiin nettisivuihin, niin otin ja tulostin sillon sen jutun. Jossain arkistossa se mulla pitäsi vielä olla, jos löyän paperit, ja saan uuden tietokoneen laiteltua toimintaan, niin voisin kokeilla skannata ja postata niitä liuskoja.
no mikä maksaa :?:joko olet paperi lappuset löytänytEasy Rider kirjoitti:Minä kun olen kuitenkin sen verran vanhan koulukunnan mies, että en luota cd-levyihin, tikkuihin, kovalevyihin saati venäläisiin nettisivuihin, niin otin ja tulostin sillon sen jutun. Jossain arkistossa se mulla pitäsi vielä olla, jos löyän paperit, ja saan uuden tietokoneen laiteltua toimintaan, niin voisin kokeilla skannata ja postata niitä liuskoja.