Kojetaulun alaverhouksen irrotus

Luukut, ovet keskuslukitus, valot.
Vastaa Viestiin
Avatar
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Viestit: 5070
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Tärviö

Kojetaulun alaverhouksen irrotus

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

No jo on kumma. Yritin viikonloppuna saada repsikan puolen "potkupahvia" kojetaulun alta irti käyttäen mm. "aivorattaan" ohjeita ja Mersuforumilta saatuja neuvoja. Piti olla helppo - kolme ruuvia irti yläreunasta ja yksi alta keskikonsolin vierestä.
Mutta mitä vielä - verhouslevy istuu tiukassa kuin suolikuona Junttilan tuvan seinässä :x
Syy avaamiseen: levyn alla on mm. repsikan puolen raitisilmaventtiilin läpän mekanismi, joka ei sulkeudu aivan täysin ja nyt siis kylmillä päästää huikua akan rusoposkille. Pitäisi päästää säätämään...


Väkisin ei ilkeä repiä, ettei tarvitsisi rikkalapiota hakea. Hauskinta on, notta tuo nukkapintainen levy tuntuu olevan yhtä palaa alla jatkuvan mustan muovielementin kanssa, joka taas ulottuu aina rintapeltiin asti.
Miten tuon kanssa nyt pitää tehdä.

Hanskalokeron poistamalla ei vaijerinpäätä yletä säätämään :( kokeiltu on.
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
HVM

Viesti Kirjoittaja HVM »

Phah? :D Minulla on ässässä sama juttu. Odotan ohjeita vähintäänkin yhtä mielenkiinnolla kuin Kaapo. :D
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

Jaahas..ei oo kyllä ihan hanskassa mut yritetään:
- Yksi muovi"ruuvi" on vielä keskikonsoliin päin :lol: :lol:
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
Avatar
Håkke
Tolokun mies
Viestit: 768
Liittynyt: 02.10.2005 18:17
Paikkakunta: Espoonlahti

Viesti Kirjoittaja Håkke »

juu neljällä ruuvilla + 1 klipsi kiinni.
vaikka en oo autoa nähnytkään, mutta WIS väittää näin.
Yksi "front wall pillar" (edessä yhlhäällä oik puoli)
3 kpl siinä edessä ylhäällä
1 muovinen klipsu ( "turn clip center 90 to the left and pull out")
keskikonsolissa

insallation

1 plug the two parts of the cover together
2 slip-on cover at lower heater outlet opening
3 slip-on hose for nozzle on istrument panel
4 attach cover to clip on front wall
5 attach cover to center console
6 for fyrther installation proceed vice versa

jos ei rupea lähtemään, ota sorkkarauta ja rautakanki, jo lähtee
///AMG Owners Club Finland
S203 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 Kompura -98
Avatar
PM
Gourmet-ässä
Viestit: 563
Liittynyt: 30.9.2005 13:25
Paikkakunta: Tammelantorilta Tapolan kuuma-sian-verimakkara-kojusta 1134m linnuntietä koilliseen
Viesti:

Viesti Kirjoittaja PM »

Helpommalla pääset kun vedät sen jeesusteipin siihen talveksi. :pidu:
Avatar
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Viestit: 5070
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Tärviö

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Håkke kirjoitti: Yksi "front wall pillar" (edessä yhlhäällä oik puoli)
Muut löytyvät kyllä, mutta tuo yllä oleva on piilossa, mistähän kohdin tarkemmin sitä pitäisi etsiä? Muutenkin etujalkatilassa on melko ahdasta taituroida, kun ei penkkiä viitsisi moisen takia ottaa irti.
Niin, tziisusteippiä en laita, enkä rautakankea käytä :shock:
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Avatar
Håkke
Tolokun mies
Viestit: 768
Liittynyt: 02.10.2005 18:17
Paikkakunta: Espoonlahti

Viesti Kirjoittaja Håkke »

kuvan mukaan oikealla puolella nurkassa alhaalla
///AMG Owners Club Finland
S203 CDI AMG -03
EX W203 220 CDI -00
EX S202 Kompura -98
Avatar
Kaapo
<b>R.I.P.</b> <br>mese honorary member
Viestit: 5070
Liittynyt: 29.9.2005 11:11
Paikkakunta: Tärviö

Viesti Kirjoittaja Kaapo »

Tack, katsotaan ja koetetaan kaivaa esiin, kun kulku käy tallille.
W140 S 300 TD * V126 300 SEL * W460 230 GEA * Royal Enfield 1954
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 kori / R & C 107”