sähköantennin ruodon asennus hirsmanniin vm 87 ????

Vastaa Viestiin
supersepe
Viestit: 699
Liittynyt: 14.4.2008 8:07
Paikkakunta: Masku

sähköantennin ruodon asennus hirsmanniin vm 87 ????

Viesti Kirjoittaja supersepe »

Miten päin se hammastus kuuluu sinne laatikkoon laittaa ja sitten samaan kysymys,että kun ilman ruotoa laitoin sähkötulpan kiinni,niin laatikko pörisi koko ajan, saammuuko vasta sitten kun siellä on se ruoto pelissä mukana, itse en ole ruotuo purkanut , vaan edellisen jäljiltä ja hän oli hommaa aloittanut.
Avatar
Moska
Viestit: 408
Liittynyt: 03.2.2008 23:42
Paikkakunta: Oulainen

Viesti Kirjoittaja Moska »

Pörisee niin kauan että kuorma kasvaa liian suureksi ja sitten vasta asettuu. Hampaat tulee hirsmanniin nähden keskellepäin, eikä lähde vetämään muuten kuin silloin kuin hampaat on oikeaan suuntaan, ja voi olla että joutuu vähän pökkimään että ruoteen pää menee oikeaan väliin.Radio pois päältä, niin vetää ruotoa sisään.


I
I
I Hampaat tälle puolelle!
I
I
OOO
OOO
OOO
OOO

Olettaen, että samanlainen kuin 124:ssä
supersepe
Viestit: 699
Liittynyt: 14.4.2008 8:07
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja supersepe »

Kiitos vinkistä. Ehtisin jo saada sen toimimaan ja jopa rikkikin :D , osittainen syy rikkimenoon on se, että edellinen aloittanut purkamisen ja minä nyt sitte n yritän saada toimimaan ja homma lähti aika mukavasti etenemään mutta eihän se ruoto sinne mennyt ja ei kun kansi auki ja sitten oikeaan paikkaan ja moni antennin kanssa touhunut ihmettelee jo tässä vaiheessa että kansi pois ja ruoto kohilleen, hyvin toimi kunnes ei lopettanut räpinää.Sitten kansi auki ja sehän oli siellä tehnyt lenkin loppuvaiheessa, kun väkisin työntanyt :oops: , aijaa miksi, enhän minä hoksannut että se yksi irrallinen, ohut putki kuului sinne ohjuriksi. No tottahan se sieltä sivuun tuli ja poikki noin 20cm lopusta ja siksi se ei sinne oikeen mukavasti mennytkään. Itse kuvittelin tämän ohuemman putken olleen työkaluna, kun edellinen oli sisään jäänyttä jenkaosaa koittanut pois saada ja siihen se jontenkin olisi jopa sopinutkin, kun läpihän se ei pääse tulemaan :D , kyllä tyhmästä päästä saa kärsiä. Kyllä siinä taisi tuollainen viivekin ehkö olla kun kerran taisi toimia, vai ehtikö. No sisään päin toimi :D . Saakos tuota nyt sitten liimailtua yhteen.
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

juu, saa sen :shock: ei muuta kun ostat vaan uuven ja laitat sen sinne uuvestaan nyt virheestä viisastuneena :wink:
helekutti mulla on jossakin koko antennin räjäytys kuvat ja asennusohjeet mutten ole löytäny niitä vielä :oops:
supersepe
Viestit: 699
Liittynyt: 14.4.2008 8:07
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja supersepe »

touhottaja kirjoitti:juu, saa sen :shock: ei muuta kun ostat vaan uuven ja laitat sen sinne uuvestaan nyt virheestä viisastuneena :wink:
helekutti mulla on jossakin koko antennin räjäytys kuvat ja asennusohjeet mutten ole löytäny niitä vielä :oops:
Kyllä tuossa toisessa foorumissä löytyi jotain ossikolla hirschmann ruumiinavaus ja kyllä se putki sinne kuuluu ohjailemaan ja huom ehkä se muovinen pikkupäpivienti siinä putkessä kait ylöspäin.Kokeilin tuuppia sitä rikkinäistä käsin ja silleen päin tuntui mukavalta :D , Täytyy tallista hakea se koppa,että minkä mallinumeroinen se on, vai onko niitä montaa. sellainen uudempi niistä kahdesta kuvasta. Juu kyllä moni juttu minulla menee kantapään kautta :oops: , vaikken kova olekkaan hosumaan mielestäni
supersepe
Viestit: 699
Liittynyt: 14.4.2008 8:07
Paikkakunta: Masku

Viesti Kirjoittaja supersepe »

Tyyppi antennille näyttää olevan Auta 6000 EL, jos vaikka jollain lojuu jouten valkoinen ruoto nurkissa
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W126 / R & C 107 sähkö”