Eli kävi niin että Vaimo täräytti Mersun edellä ajavan perään, Mersusta menee vaihtoon puskuri, konepelti, maski jne. Ajattelin että jos löytyisi Avantgarde V keulan puskuri ja korjaamo pistäisi sen kiinni, ongelmaksi muodostuu että ei tahdo löytyä, mutta myös se varsinainen "ongelma". Foorumeilla on puhuttu että puskuriin pitää vaihtaa jotain muovirämmäleitä,, mitähän ne rämmäleet (muoviosat) on mitä pitää vaihtaa ja pitääkö ne ottaa alkuperäisestä puskurista? Olettaen että ne mitkä pitäs ottaa ovat säilyneet ehjänä vanhassa puskurissa??? Tällä kiirekin olis etten suotta eti V keulan puskuria jos se menee hankalaksi korjaamolle.
Jyri
PreFacelift keulaan Facelift puskuri
-
- Viestit: 320
- Liittynyt: 29.12.2011 10:24
- Paikkakunta: Vesilahti
PreFacelift keulaan Facelift puskuri
Menneet:
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07
Vaihdettava puskuriin runkopalat, ei passaa vanhasta v-keulaan. Samoin vaihdettava sumuvalot, ritilät. Jos parkkitutkat niin vaihdettava vanhasta puskurista tutkien kiinnikkeet uuteen koska faceliftisä erilaiset tutkat johtosarjaa myöten
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
-
- Viestit: 320
- Liittynyt: 29.12.2011 10:24
- Paikkakunta: Vesilahti
Joo, tällaisen kuvan olen saanut. Ilmeisesti Urjalasta löytyy kaikki tarvittava keulan Faceliftaukseen. Olisiko jotain linkkiä, millaiset nämä runkopalat on? Pätkä alumiiniprofiilia jossa muovit vaiko? Anteeksi kun kaikki pitää vääntää rautalangasta, mutta on kivempi kun pitää osia alkaa laittaa paikalleen, että kaikki tarpeellinen on käsillä. Parkkitutkia ei ole, ja sumaritkin korvautunee päiväledeillä, joten tärkein on vain saada puskuri kiinni.
kiitoksia. =)
kiitoksia. =)
Menneet:
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07
Rungot on pelkkää muovia eikä maksa uutena hirveitä. Klipseillä ja nastoilla tulee kiinni puskurin kuoree
www.mbosa.fi
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
CLK 500 -02 (209.375) harrastekäyttis
C200CDi -04 "fl" (203.207) ex
C200CDi -04 "fl" (203.207)ex
C200CDi -01 (203.004) ex
C200CDi -01 (203.204) ex
-
- Viestit: 320
- Liittynyt: 29.12.2011 10:24
- Paikkakunta: Vesilahti
Nyt on keula Faceliftattu.
vielä pitää näemmä pissapojan letku joka menee etupalkin päällä, paikka vaihtaa, koska puskuri "nojaa" sen päällä, ja sitämyöden nousee siltäkohtaa ylemmäs ja maski sitten "makaa" puskurissa kiinni. V keulassa se letku menee palkin "toisella puolen", mutta onko kukaan muutellut Maskin stopparitappeja jollain konstin, muutakuin vaihtamalla v keulan palkin, ja ne osat joissa stopparitapit ovat kiinni? Nyt Prefacen tapit ovat "suorassa" ja jäävät kauaksi maskista. V keulassa ne ovat hieman "vinossa" "sivuillepäin" ja luonnollisesti edempänä. Mietin niiden jatkamista, mutta ainakin kuskinpuolella ottavat maskissa kiinni jonnekin, ettei pelti pääse aukeamaan kun tämä tappi ottaa maskiin kiinni. =D
vielä pitää näemmä pissapojan letku joka menee etupalkin päällä, paikka vaihtaa, koska puskuri "nojaa" sen päällä, ja sitämyöden nousee siltäkohtaa ylemmäs ja maski sitten "makaa" puskurissa kiinni. V keulassa se letku menee palkin "toisella puolen", mutta onko kukaan muutellut Maskin stopparitappeja jollain konstin, muutakuin vaihtamalla v keulan palkin, ja ne osat joissa stopparitapit ovat kiinni? Nyt Prefacen tapit ovat "suorassa" ja jäävät kauaksi maskista. V keulassa ne ovat hieman "vinossa" "sivuillepäin" ja luonnollisesti edempänä. Mietin niiden jatkamista, mutta ainakin kuskinpuolella ottavat maskissa kiinni jonnekin, ettei pelti pääse aukeamaan kun tämä tappi ottaa maskiin kiinni. =D
Menneet:
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07
w202 180B vm: -95
W202 200B vm: -97
S210 320CDI Avantgarde vm: -00
W210 220D Classic vm: -98
W203 200 B Classic vm: -02
S211 270 CDI Avantgarde vm: -03
Nykyiset:
S212 220 CDI vm: -13
S203 180 Kompressor Elegance vm: -07