Bluetooth

Vastaa Viestiin
Avatar
Late S
antero
Viestit: 1067
Liittynyt: 11.4.2008 19:25
Paikkakunta: Nivala

Bluetooth

Viesti Kirjoittaja Late S »

Minkälainen homma ois saada Bluetooth yhteys soittimeen jotta vois kuunnella musiikkia esim spotifystä? Soittimena on Audio 50 aps.

Tai onko tämmösee s211 mahdollista vaihtaa jokin 2din rammari?
KÖYHÄN ON HEHKUTETTAVA
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

On mahdollista vaihtaa, asennuskehyksiä on tarjolla vajaan kolmenkympin hintaan.
Tai sitten kiinanpojanradio, minulla on 203:ssa reilun parinsadan hintainen värkki ja on bluetoothit, netit ja navit ja peruutuskamerat ja kaikki.
Äänenlaadusta en tiedä onko kummoinen mutta olen kyllä tyytyväinen muuten.
Avatar
körmy
Viestit: 318
Liittynyt: 27.12.2007 16:33
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja körmy »

MB 190 2.5D
quattro
½ 123
mb 913
Vipukirves
Avatar
Late S
antero
Viestit: 1067
Liittynyt: 11.4.2008 19:25
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Late S »

Tuo fm-lähetin vois olla ensihätään ihan jees. Mitenkä paljon äänenlaatu huononeen tuolla?
KÖYHÄN ON HEHKUTETTAVA
Avatar
körmy
Viestit: 318
Liittynyt: 27.12.2007 16:33
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja körmy »

En osaa kyllä sanua. Minä niin pienellä kuuntelen ja harvon.
MB 190 2.5D
quattro
½ 123
mb 913
Vipukirves
Avatar
Late S
antero
Viestit: 1067
Liittynyt: 11.4.2008 19:25
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Late S »

dealer kirjoitti:On mahdollista vaihtaa, asennuskehyksiä on tarjolla vajaan kolmenkympin hintaan.
Tai sitten kiinanpojanradio, minulla on 203:ssa reilun parinsadan hintainen värkki ja on bluetoothit, netit ja navit ja peruutuskamerat ja kaikki.
Äänenlaadusta en tiedä onko kummoinen mutta olen kyllä tyytyväinen muuten.
No jos laittaa jonku 2din rammarin,niin pitääkö jotaki johtosarjoja ostella myös? Jotkut pelotelleet että nuissa ois jotkut valokuitu linjat :roll: Entäs meneekö tuo dealerin mainitsema kiinanpojan ratio ihan muutaku töpselit kiinni ja Pooki päälle 8)

Kyllä se on ollu eri helppoa w124 laitella parempia ratioita :D
KÖYHÄN ON HEHKUTETTAVA
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29054
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Minä kun en noista "audio 50aps" muista millainen mikäkin soitin, niin joudun vastaamaan että ainakin perus soittimella varustettuun 211 prefaceliftiin menee ihan noin vain, ostaa laitteen jossa kyseiseen malliin kytkentäsarja mukana ja eikun nakkaa paikalleen, kaikki käy suoraan.
Sama juttu myös 203 kaikkiin malleihin.

Ainakin faceliftissä on sitten sellaista soitinta että vahvistin on peräkontissa ja soitin sellainen lyhyt pötikkä kun sen nostaa reiästään pois, ja silloin joutuu vetämään peräkonttiin johtoja eikä homma olekaan niin yksinkertainen.
Laitteet on MOST väylässä. Tätä en tiedä onko kaikissa facelifteissä, kun en niin paljon ole soittimia asennellut, muutaman vaan vuosien varrella.

Toki jos peruutuskameran laittaa (ehdottomasti kannattaa kyllä) samaa reittiä samalla vaivalla saa enemmänkin johtoja vedettyä...
Avatar
tähtikuljettaja
Mersuvelho
Viestit: 1911
Liittynyt: 05.11.2006 19:30
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Viesti Kirjoittaja tähtikuljettaja »

Vuosimalli/runkonumero olisi ollut hyvä tietää mutta todennäköisesti ennen 1.6.2008 valmistettu auto jossa pelkkä head unit ja navi prossu etupäässä. Takapäässä AGW (FM-viritin, vahvistin ja gateway) riippumatta siitä onko sound system varustus. Ääni kulkee kuitua pitkin "mankalta" sinne takapäähän.

211:ssä rakenne on tällainen NTG1 COMAND:illa ja Audio 50 APS:illa mutta myös Audio 20 CC:llä. Audio 20 CD tuli vähän myöhemmin (pre-faceliftiin kuitenkin) ja se on "perinteinen" radio, siis kaikki yhdessä paketissa, myös vahvistin.

Sama jatkui faceliftissä aina viimeiseen valmistusvuoteen asti jolloin NTG1-sukuupolven soittimet vaihtui NTG2.5:een. Silloin COMAND:issakin integroitu vahvistin, jos ei ollut sound system varustusta (vahvistin silti siellä COMANDissa mutta sitä ei käytetä).
Avatar
Late S
antero
Viestit: 1067
Liittynyt: 11.4.2008 19:25
Paikkakunta: Nivala

Viesti Kirjoittaja Late S »

2003vm on tuo mun auto. Olikos jokin sivu olemassa mistä pystyy runkonumero perusteella katsoa esim varusteista tietoa tuosta autosta?
KÖYHÄN ON HEHKUTETTAVA
Avatar
tähtikuljettaja
Mersuvelho
Viestit: 1911
Liittynyt: 05.11.2006 19:30
Paikkakunta: Lounais-Suomi

Viesti Kirjoittaja tähtikuljettaja »

On niitä sivuja jokunen, melkein jokaiselle omansa...
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W211 / W209 / W219 sähkö”