 parisen senttiä tais laskee molemmista päistä. Samalla laitoin 25mm adapterit taakse ettei sukeltais niin paljoa.
  parisen senttiä tais laskee molemmista päistä. Samalla laitoin 25mm adapterit taakse ettei sukeltais niin paljoa. Pesu&vahaus vielä samalla kaupan päälle.


Tulipa surkeet kuvat

Samaa mietin itekkin, lieneeköhän hankala vaihtaa? Vois kurkata minkälaisessa kunnossa on.94zip kirjoitti:Vaihdelaatikon takakannake?simoks kirjoitti:Moottorin kumityynyt vaihdettu. Vieläkin resonoi sisustaan jostain mutta käynnistyy ja sammuu nätimmin

En tiedä merkkiä kun en ite vaihtanu kun ei tossa pihamaalla tunkin kanssa viittiny8848 kirjoitti:Minkä merkkiset tukikumit laitoit?
Omaan vaihdoin myös ja pieni tärinä jäi siihen 1000rpm kohdalle.
Vaihdoin nyt sen laatikon kumin ilman parannusta.
Ne oli jotkut Vaico/Swag-merkkiset, mitkä laitoin ja vaikkaan että ne on vaan huonot.
 saksasta vissiin olivat ja hinta noin satasen kappale. Onko sullaki harmaa sisusta? Jostain luin että olis huonompaa materiaalia verrattuna mustaan ym.
 saksasta vissiin olivat ja hinta noin satasen kappale. Onko sullaki harmaa sisusta? Jostain luin että olis huonompaa materiaalia verrattuna mustaan ym.En tiedä merkkiä kun en ite vaihtanu kun ei tossa pihamaalla tunkin kanssa viittinysimoks kirjoitti:8848 kirjoitti:Minkä merkkiset tukikumit laitoit?
Omaan vaihdoin myös ja pieni tärinä jäi siihen 1000rpm kohdalle.
Vaihdoin nyt sen laatikon kumin ilman parannusta.
Ne oli jotkut Vaico/Swag-merkkiset, mitkä laitoin ja vaikkaan että ne on vaan huonot.
 saksasta vissiin olivat ja hinta noin satasen kappale. Onko sullaki harmaa sisusta? Jostain luin että olis huonompaa materiaalia verrattuna mustaan ym.[/quote
 saksasta vissiin olivat ja hinta noin satasen kappale. Onko sullaki harmaa sisusta? Jostain luin että olis huonompaa materiaalia verrattuna mustaan ym.[/quote
 25mm adapteri oli pakko ottaa pois välistä kun tuli kaaresta jo yli niin olis raapinu varmaan pirusti. 10mm pitää hommata jostain niin asettuu tuo takapää kohalleen.
  25mm adapteri oli pakko ottaa pois välistä kun tuli kaaresta jo yli niin olis raapinu varmaan pirusti. 10mm pitää hommata jostain niin asettuu tuo takapää kohalleen.


 
  

Itsellä on tuosta w202 ne vielä rumemmat pyöreäpuolaset 3 puolaset ja edessä ne nyt pakosta paikollaan kun amkee vanteissa valskaa reuna, joko käläkälällä maalannu vanteen sisältäkindealer kirjoitti:Joo, ei passaa kolmipuolavanne ulkonäöllisesti mitenkään tuohon. Sehän ei haittaa jos simoksia itseään miellyttää.
 
 
 
 
 
 
 Ratti heiluu monttujen mukaan, oiskohan raidetangon päät? Koiranluut vaihettu viime talvena.
  Ratti heiluu monttujen mukaan, oiskohan raidetangon päät? Koiranluut vaihettu viime talvena.Laitoin hakkapeliitta9:t orkkisvanteisiin, katotaan esiintyykö samaa levottomuutta vielä kun aiemmin. Hakee uriin ja välillä on outoa hakemista ohjauksessa, toivottavasti renkaista kiinni. Tehostinkin lakkas vuotamasta heti kun autolla ajetaan.simoks kirjoitti:Ohjaustehostin pikkusen vuotaa, pari senttiä oli vajaana nestepinta. Yks klemmari oli ihan löysällä niin toivottavasti siitä..
Tuntuis joku kolisevan alustassa, ei semmosta kumeeta niinku yleensä mutta jotai väljää kun nuo taajamatiet on niin monttua näinä päivinä ja keleinäRatti heiluu monttujen mukaan, oiskohan raidetangon päät? Koiranluut vaihettu viime talvena.
Mika.T kirjoitti:Nämä kannattaa vaihtaa aina kun W140:n kanssa on ohjauksessa jotain epämääräistä.simoks kirjoitti: alatukivarren taaimmaiset puslat mitkä oli aivan romuna.
Mulla on ollu viisi W140:ä ja jokaisesta on ollu nuo takimmaiset puslat paskana. Pahiten pelkääjänpuolelta.
 nojuu tässäkin kieltämättä oli todella karussa kunnossa. Apusimpukassakin pieni välys mutta se jäi vielä hoitamatta.
 nojuu tässäkin kieltämättä oli todella karussa kunnossa. Apusimpukassakin pieni välys mutta se jäi vielä hoitamatta.  Tämä siis vain moottoritiellämitä jokapäivä ajan 80km, taajamassa ei noita huomannut.
 Tämä siis vain moottoritiellämitä jokapäivä ajan 80km, taajamassa ei noita huomannut.