Mika.T kirjoitti:Reilu 100km
Ei kai ollu liukasta?Mika.T kirjoitti: Talvirenkaita vois mettästää jostain.

Haettu vikaa vielä enskesänäkin.tapio89 kirjoitti:Mitähän sitä olis tehnyt ilman staria.
*Painan tässä nyt sitä olematonta "Tykkää"-nappia*Mika.T kirjoitti:Voin kyllä suositella tällaista Moottorilla olevaa möhköä talviautoksi.
Ei meinaan tarvi palella. Just tulin reisusta ja näytti tuo ulukolämpömittari -36c lukemia niin komentosillalla on ihan teepaita keli. Heleposti se +30c sisällä.
Koneen lämmötki pysyy nätisti aavistuksen reilussa 80c:ssä
Kyllä ainaki 280:ssa tarkeni ihan niinkuin kesäkelillä alle 30 pakkasissa.Roisto kirjoitti:Kohta pistetään puolimoottori testiin ja lähdetään Koillismaan ekskursiolle. Oulussa on nyt vajaat -29 graadia mutta vastapäässä varmaan viitisen astetta vilpoisempi. Tämä farkkukori ei ole ehken niin lämmin kuin tuplalasein varustettu sedani.
t.
Risto
Kaikki nuo vieläkin vanhemmat bensakoneet lämpiää aina hyvin. Kaikissa tulee rutkasti hukkalämpöä huonon hyötysuhteen takia. Kymmenellä litralla auto liikkuu 100 kilsaa ja reilulla 5 litralla kabiini pysyy hyvin lämpimänä 100 kilsaaMika.T kirjoitti:Voin kyllä suositella tällaista Moottorilla olevaa möhköä talviautoksi.
Ei meinaan tarvi palella. Just tulin reisusta ja näytti tuo ulukolämpömittari -36c lukemia niin komentosillalla on ihan teepaita keli. Heleposti se +30c sisällä.
Koneen lämmötki pysyy nätisti aavistuksen reilussa 80c:ssä