Ässän jousituksen venttiilit jäätää pakkasella
Täh, joka jampallahan on autotallissa (sen hydrauliprässin vieressä) oma mikro ja willitblend tehosekoitin joita striimataan verkkoon ja joilla testaillaan kaikenlaisia aineita/osasia... ?
Joko joku löysi linkin mistä tuota saa tilata säkkikaupalla?
Joko joku löysi linkin mistä tuota saa tilata säkkikaupalla?
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
No ainakin J&mTech sitä myy, koska tiedän yhden tutun korjaamoa pitävän sieltä niitä tilanneen useamman kerran ja siltä tämän kuulinkin, mutta ite en ole soittanut, koska minä uunitan ryynini toistaiseksi (en mikrossa )MHe kirjoitti:
Joko joku löysi linkin mistä tuota saa tilata säkkikaupalla?
Nuo nyt ei pitäisi niin montaa euroa maksaa, että jos olisi tilannut heti silloin kun ensimmäistä kertaa tuon jmtechin mainitsin, niin ryynit olisi jo kaikilla kotona, mutta säästöähän se on sekin, kun ei tilaa mistään ja plaraa vain nettiä viikon etsien sitä ultimatealennusta jostain afrikasta
Noh...säästänhän se minäkin, kun vuotavaa tolpan yläpäätä alan tässä uudelleen umpeen valamaan Jäi vain mietityttämään, että mahtaako tuo iskarin/jousen sokalla lukittu yläpää kuitenkin elää siellä valoksen sisällä, kun alkuperäisessä oli reilu 5mm ontoon kohta, eli valu ei ollut suoraan tuota "kuppia" vasten?? Hankala sinne on tyhjääkohtaa 2k epoksilla jättää, mutta halkeaako se sitten heti ekaan monttuun ajaessa jos tekee "umpeen" ?
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Ei varmasti olisi haitaksi jos näillä mersun ilma-alustoilla ajelee.MHe kirjoitti:Täh, joka jampallahan on autotallissa (sen hydrauliprässin vieressä) oma mikro ja willitblend tehosekoitin joita striimataan verkkoon ja joilla testaillaan kaikenlaisia aineita/osasia... ?
Joko joku löysi linkin mistä tuota saa tilata säkkikaupalla?
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
http://m.fi.aluminaadsorbent.com/activa ... ccant.html
Täältä saa esim 25kg säkeissä tai 1kg näytteen..
Et näin.. luulisi ajan saatossa ominaisuudet tälläkin tuotteella heikkenevän vaikka kuinka kuivailee. Uusiminen lähes ilmaista ja huomattavasti nopeampaa.
Noh jokainen tehköön miten parhaaksi näkee.
Täältä saa esim 25kg säkeissä tai 1kg näytteen..
Et näin.. luulisi ajan saatossa ominaisuudet tälläkin tuotteella heikkenevän vaikka kuinka kuivailee. Uusiminen lähes ilmaista ja huomattavasti nopeampaa.
Noh jokainen tehköön miten parhaaksi näkee.
220.128 Black devil
Hah hah Nyt kun vihdoin kaikki tarvikkeet saapui maailmalta ja innolla kasailin auton nippuun, ja kokeilemaan mitä tapahtuu....joo, kompura käy jonkun aikaa (kuumenee muiten aika pirusti) ja sammuu, mutta ei elettäkään alustassa Eli remontti on onnistunut suht huonosti...piippu kirjoitti:Nyt se kyykkäys sitten iski täälläkin Keula putosi ajossa tontiin mittaaristo punaisena ja hetken silmäilyn jälkeen päätin että kyllä tuo vielä kotiin vie ja niin tulin, mutta parin tunnin sulattelun jälkeen, kun alusta jälleen heräsi toimintaan, huomasin että oikea etutolppa vuotaa siitä valoksesta ilmanipan ympäriltä, liekö saanut kipeää kun jouset pohjassa rynkytin useamman kymmenen kilometriä? Kaivoin jo vanhat muovivalun, tai mitä se harmaa jutska nyt ikinä olikaan pois ja mitäs tilalle, että pääsee TOISTAISEKSI jatkamaan matkaa ennen uusien tolppien hankintaa?
Alkuun meinaisin kipata kolon täyteen vesilasia (natriumsilikaattiliuosta) kun sitä on reilusti saatavilla, mutta taitaa olla kuitenkin liian rapsakkaa tuohon ja kuivumisaikakin noin paksussa viikon tjsp. Joten kestääkö "sikamassa" ym. rajumpi liimamassa, vai peräti 2k-epoksiliimaa?
Samalla nyt kun auton sain nousemaan, ajoin sen nosturille ja päätin ottaa kompurankin käsittelyyn, kun kerran alkoi jäätämään ja syksyn huoltokin jäi väliin Ja olikin jo viimehetket käsissä...hyvin oli kosteutta jo heti ensimmäisen ilmaletkun irroittaessa, ja sisältä se vasta mielenkiintoiselta näyttikin. Se jousikin mikä pitää kuivainryynejä paikoillaan oli aivan umpi ruosteessa ja ryynit mukavan märkiä Nyt on korjaussarja tuloillaan ja pitää vielä nuo ryynit uunittaa, mutta missäs asteissa nuo alkaa kuivamaan 100, vai peräti 200°C tunti...kaks vai mitä?
Mutta faikka ruuttailin fairia ihan joka ikiseen mahdolliseen paikkaan, niin ei tule kuplia, tolpan yläpäästä kun ottaa letkua auki, niin siellä on kyllä jonkinmoinen paine vastassa ja jos tuon tekee käynnissä, niin kompura sammuu heti Takapää on niin pystyssä kuin vain voi ja keula taas täysin tontissa, eikä elettäkään että korjaisi asentoaan, siis miksi ihmeessä se ei edes laske persustaansa niinkuin ennen Vaatiiko tuo kuittailua starilla, minusta ei?
Vaihdoin siis kompuraan männänrenkaan ja kuivasin ryynit, eikä siinä pitäisi kyllä mikään noin pahoin epäonnistua, mutta silti fiilis kuin ei tekisi painetta, mutta toisaalta mihin katosi se itsestään vaateriin hakeutuminen ja jos tuo yläpäästään vuotava tolppa, jonka "harsin" 2k epoksilla kuntoon, vuotaisi palkeestaan, niin on se nyt kumma miten se irrallaan vapaana hajosi täysin totaalisesti, koska tuon aiemman jäätymisen ja keula tontissa rytyyttämisen jälkeenkin auto nousi nätisti ylös heti, kun sai lämpöiseen halliin...eli oli eloa ja toimintaa, mutta nyt täysin mykkä??
ps. voiko joku olla pois oikeasta sen takia, että auton ollessa nosturilla tolppa ja kompura irrallaan, menin avaamaan oven ja se sylkäisi kuuluvasti pariin otteeseen ilmaa irrallisista putkista....mistä lie peräisin, kun ilmanlähde pöydällä ja letkut irti?
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Kiitos kuvasta....joo en ole varma mistä letkusta todellisuudessa ilma tuli kun oven avasi, mutta se oli sellainen parin-kolmen laukauksen todella nopea sarja
Mutta jo on kumma laite tuo jousitus....Lähdin kuitenkin edellisen viestin kirjoitettua tallille VIELÄ kerran kokeilemaan josko toimisi, mutta ei. Seuraavaksi laitoin tuon carsoftin ruipelon kiinni töpseliin ja koitin sieltä ajella tolppia ees-taas, mutta eipä tullut korkeuksiin senttiä enempää muutosta, kun säälin kuumaa kompuraa, eikä mystisesti pystyssä oleva persustakaan laskeutunut, vaikka miten komensi.
Sitten tulikin se vaihe, että no tehdään sitten kunnon vika, niin on mukavampi korjata selvää rikkoa, eli pala kumia käteen ilmapillin kanssa ja "korjatun" tolpan päästä letku irti, ja eikun painetta tolppaan (siis luulin että meidän 8bar on aivan liikaa tuolle palkeelle ja saa edes kunnon pamauksen ) mutta hämmennys suuri, kun parin ylös-alas jumpan jälkeen pihinät ja sihinät katosi ja tuolla 8bar paineella se pysyi mukavalla korkeudella, joten hämmentyneenä auton oma ilmaletku kiinni, auto käyntiin ja silmät ymmyrräisenä saurata tapahtumia, kun alusta heräsi Niin laski persusta kivasti vaateriin ja keula nousi "maastoasennossa" ylimilleen, kuten napista oli pyyntikin..Sammutin auton ja äkkiä luuraamaan oikeaa etunurkkaa, että miten nopeasti laskee No ei laske ollenkaan puolentoista tunnin aikana, mitä jaksoin siinä kyttäillä Joten nyt jännä käydä katsomassa mitä yön aikana tapauhtunut eikä pysty ymmärtää mikä siellä nyt oli pois oikeasta, mutta tuo paineilmalla jumppaus selkeästi teki jollekkin jotain ja asiat heräsi tøimintaan
ps. maailmalla tuntuu olevan into vaihtaa joka ongelmaan ensimäisenä kompuran rele? Ihan tavallisen releen näköinen tuntuu olevan, että mitä iloa siitä voi olla, jos kompura kuitenkin pyörii...eikai tuollainen tee muuta kuin joko toimii, tai sitten ei?
Mutta jo on kumma laite tuo jousitus....Lähdin kuitenkin edellisen viestin kirjoitettua tallille VIELÄ kerran kokeilemaan josko toimisi, mutta ei. Seuraavaksi laitoin tuon carsoftin ruipelon kiinni töpseliin ja koitin sieltä ajella tolppia ees-taas, mutta eipä tullut korkeuksiin senttiä enempää muutosta, kun säälin kuumaa kompuraa, eikä mystisesti pystyssä oleva persustakaan laskeutunut, vaikka miten komensi.
Sitten tulikin se vaihe, että no tehdään sitten kunnon vika, niin on mukavampi korjata selvää rikkoa, eli pala kumia käteen ilmapillin kanssa ja "korjatun" tolpan päästä letku irti, ja eikun painetta tolppaan (siis luulin että meidän 8bar on aivan liikaa tuolle palkeelle ja saa edes kunnon pamauksen ) mutta hämmennys suuri, kun parin ylös-alas jumpan jälkeen pihinät ja sihinät katosi ja tuolla 8bar paineella se pysyi mukavalla korkeudella, joten hämmentyneenä auton oma ilmaletku kiinni, auto käyntiin ja silmät ymmyrräisenä saurata tapahtumia, kun alusta heräsi Niin laski persusta kivasti vaateriin ja keula nousi "maastoasennossa" ylimilleen, kuten napista oli pyyntikin..Sammutin auton ja äkkiä luuraamaan oikeaa etunurkkaa, että miten nopeasti laskee No ei laske ollenkaan puolentoista tunnin aikana, mitä jaksoin siinä kyttäillä Joten nyt jännä käydä katsomassa mitä yön aikana tapauhtunut eikä pysty ymmärtää mikä siellä nyt oli pois oikeasta, mutta tuo paineilmalla jumppaus selkeästi teki jollekkin jotain ja asiat heräsi tøimintaan
ps. maailmalla tuntuu olevan into vaihtaa joka ongelmaan ensimäisenä kompuran rele? Ihan tavallisen releen näköinen tuntuu olevan, että mitä iloa siitä voi olla, jos kompura kuitenkin pyörii...eikai tuollainen tee muuta kuin joko toimii, tai sitten ei?
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Varaaja pitäisi ensiksi tyhjentää staarilla.
Ja hommahan pitää tehdä nosturilla. Renkaat eivät saa osua maahan ennenkuin järjestelmä on täytetty staarilla.
Itse vaihdoin kompuran ja jakoblokin. Vanha näytti kyllä yllättävän hyvältä.
Joka tapauksessa tuli ongelmia. Paineenpoistoventtiili jumittaa. Nyt heittää herjat tauluun. Noh sakemanni lähettää uuden. Uutena viallinen osa.
Aamulla kun katsoin staarilla niin joka tolpassa oli 13bar.... yllättävän paljon katoaa...
Ja hommahan pitää tehdä nosturilla. Renkaat eivät saa osua maahan ennenkuin järjestelmä on täytetty staarilla.
Itse vaihdoin kompuran ja jakoblokin. Vanha näytti kyllä yllättävän hyvältä.
Joka tapauksessa tuli ongelmia. Paineenpoistoventtiili jumittaa. Nyt heittää herjat tauluun. Noh sakemanni lähettää uuden. Uutena viallinen osa.
Aamulla kun katsoin staarilla niin joka tolpassa oli 13bar.... yllättävän paljon katoaa...
Viimeksi muokannut kryptonite, 08.3.2018 13:16. Yhteensä muokattu 4 kertaa.
220.128 Black devil
Ei se kyllä reagoinut mitenkään vaikka nosturilla sitä koitin monessa eri korkeudessa käytellä ja eniten ihmetyttää mihin se ilma katosi, kun kompura kuitenkin kävi moneen otteeseen niin kauan kuin joku lämpösuoja yms. katkaisi pelin ja silti missään nurkassa ei tapahtunut mitään
Carsoftilla kun yritti nostella nurkkaa kerrallaan auto sammuksissa, niin kuului pieni pihinä siitä oikeasta etutolpasta jota korjasin ja olin jo varma että pussi on aivan riekaleina....mutta kun muutaman kerran sitä jumppasi paino päällä erillisellä paineilmalla, niin se pihinä sisällä loppui ja sen jälkeen alusta alkoi toimia. Eli voiko se venttiili tolpan päässä jäädä jotenkin semmoseen juntturaan, ettei päästä ilmaa oikein kunnolla mihinkään suuntaan?
Carsoftilla kun yritti nostella nurkkaa kerrallaan auto sammuksissa, niin kuului pieni pihinä siitä oikeasta etutolpasta jota korjasin ja olin jo varma että pussi on aivan riekaleina....mutta kun muutaman kerran sitä jumppasi paino päällä erillisellä paineilmalla, niin se pihinä sisällä loppui ja sen jälkeen alusta alkoi toimia. Eli voiko se venttiili tolpan päässä jäädä jotenkin semmoseen juntturaan, ettei päästä ilmaa oikein kunnolla mihinkään suuntaan?
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Nyt se on oleillut reilut 16h paikoillaan ja kaikki nurkat on pysyneet millien sisällä samassa korkeudessa Ensin pussien piti vuotaa kuin seula ja nyt taas ei mitään hätää...paitsi että korjattu puoli on reilun sentin alempana kuin toinen puoli edestä, mutta tuohon asentoon se jäi ja siinä se on edelleen.....katotaan mitä tapahtuu kun käyn heittämässä pikku lenkin
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
Jahah...
Itellekin tuli venablokki tänään ja sitä pitäis koettaa jossain vaiheessa sovitella kompuran kanssa paikalleen.
Blokissa tuli onneksi paineanturi mukana ja toivotaan että edes joku asia muuttuu... Loogisemmaksi.
No, sääkin lämpenee niin alusta alkaa pelata paremmin Toisaalta paras ois testerillä katella ajaessa pakkasella... Sitä ei ole vielä kokeiltu.
Itellekin tuli venablokki tänään ja sitä pitäis koettaa jossain vaiheessa sovitella kompuran kanssa paikalleen.
Blokissa tuli onneksi paineanturi mukana ja toivotaan että edes joku asia muuttuu... Loogisemmaksi.
No, sääkin lämpenee niin alusta alkaa pelata paremmin Toisaalta paras ois testerillä katella ajaessa pakkasella... Sitä ei ole vielä kokeiltu.
Herrasmies ei kahta vaihda - Toinen on Mersu ja toinen on vaihde.
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Nyt kävi niin että kuulemma tuo päivitetty block ei sovellu kaikkiin. Jättivät tämän kertomatta. Nyt tilattu veholta uusi alkuperäinen. Kun uusi asennettu niin nämä lähtee saksaan ja rahat takaisin. Eikä osannut sanoa että missä toimii ja missä ei.
Jäi vähän paskan maku.
Staari ilmoittaa että ongelma on kompressorin paineen poistoventtiili. Saksassa sanoivat että johtuu blockista paine herja.
En jaksanut alkaa kokeilee toisella boxilla kun epävarmaa. Laitan uuden alkuperäisen. Hintaanhan uudella alkuperäisellä on puolet enemmän mutta aikani on myös arvokasta joten en jaksa arvailla.
Jäi vähän paskan maku.
Staari ilmoittaa että ongelma on kompressorin paineen poistoventtiili. Saksassa sanoivat että johtuu blockista paine herja.
En jaksanut alkaa kokeilee toisella boxilla kun epävarmaa. Laitan uuden alkuperäisen. Hintaanhan uudella alkuperäisellä on puolet enemmän mutta aikani on myös arvokasta joten en jaksa arvailla.
220.128 Black devil
Oliko tuo se miesslerin lohko vai joku muu? JMTech myi orkkista kolmeen satkuun...kryptonite kirjoitti:Nyt kävi niin että kuulemma tuo päivitetty block ei sovellu kaikkiin. Jättivät tämän kertomatta. Nyt tilattu veholta uusi alkuperäinen. Kun uusi asennettu niin nämä lähtee saksaan ja rahat takaisin. Eikä osannut sanoa että missä toimii ja missä ei.
Jäi vähän paskan maku.
Staari ilmoittaa että ongelma on kompressorin paineen poistoventtiili. Saksassa sanoivat että johtuu blockista paine herja.
En jaksanut alkaa kokeilee toisella boxilla kun epävarmaa. Laitan uuden alkuperäisen. Hintaanhan uudella alkuperäisellä on puolet enemmän mutta aikani on myös arvokasta joten en jaksa arvailla.
Itsellä ei vielä venttiililohko vaihtunut, pieni vuoto siellä vielä on vanhassa systeemissä...
Muuten tolpan vaihto ja lämpimässä hallissa pito auttoi, taas kaikki muut painetestit menivät läpi ja kaikki kulmat säätyvät.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Ihme juttu noinkin paljon edullisempi
http://www.jmtech.fi/kauppa/index.php?m ... s_id=29972
Noh lähde nyt tilaileen tai hakemaan tuolta. Lähes saman maksaa. Löytyykö välttämättä edes hyllystä.
http://www.jmtech.fi/kauppa/index.php?m ... s_id=29972
Noh lähde nyt tilaileen tai hakemaan tuolta. Lähes saman maksaa. Löytyykö välttämättä edes hyllystä.
220.128 Black devil
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Nyt on vaihdettu ja toimii.
Tosin nyt on seuraava ongelma. Selkeästi vasemman puolen renkaan ja kaaren välissä enemmän tilaa kuin oikealla puolen. Voltit oli säädetty edestä 2.31v ja takaa 2.31v..
Mitäs pitäisi tehdä? En ole löytänyt selkeitä ohjeita säätämiseen.
Osaisko joku Vinkkaa.
Tosin nyt on seuraava ongelma. Selkeästi vasemman puolen renkaan ja kaaren välissä enemmän tilaa kuin oikealla puolen. Voltit oli säädetty edestä 2.31v ja takaa 2.31v..
Mitäs pitäisi tehdä? En ole löytänyt selkeitä ohjeita säätämiseen.
Osaisko joku Vinkkaa.
220.128 Black devil
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
- tähtikuljettaja
- Mersuvelho
- Viestit: 1936
- Liittynyt: 05.11.2006 19:30
- Paikkakunta: Lounais-Suomi
Ei kalibrointia voi tehdä automaattisesti kun ei se auto eikä testeri tiedä sensoreiden mittavirhettä. Jos ne sensorit aina näyttäisi tavoitekorkeudella samaa lukemaa niin koko kalibrointia ei tarvittaisi.
Testerin käyttäjän pitää ajaa auto oikealle tasolle ja sitten kertoo testerille että nämä arvot tallennetaan muistiin.
Testerin käyttäjän pitää ajaa auto oikealle tasolle ja sitten kertoo testerille että nämä arvot tallennetaan muistiin.
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Okei.tähtikuljettaja kirjoitti:Ei kalibrointia voi tehdä automaattisesti kun ei se auto eikä testeri tiedä sensoreiden mittavirhettä. Jos ne sensorit aina näyttäisi tavoitekorkeudella samaa lukemaa niin koko kalibrointia ei tarvittaisi.
Testerin käyttäjän pitää ajaa auto oikealle tasolle ja sitten kertoo testerille että nämä arvot tallennetaan muistiin.
Miten tää tehdään fiksusti? Step By step?
Jaksaako joku kirjoittaa.
Toki voi soittaa jos nappaa.
0400604229 tai laittaa viestiä.niin minä soitan.
220.128 Black devil
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Nice... aamulla oli perä tippunut tosin ei niin alas että olisi varoitukset syttynyt. Heti kun auton käynnisti niin nosti perän.
Taitaa olla edessä takaiskareiden uusiminen
Eilen säätelin testerillä siten että näyttää noin 71cm maasta lokarin kaaren reunaan joka kulmasta.
Toki varasin ajan Veholle että saavat romun kalibroida penkissä ja katsoa että kulmat on kohdallaan.
Taitaa olla edessä takaiskareiden uusiminen
Eilen säätelin testerillä siten että näyttää noin 71cm maasta lokarin kaaren reunaan joka kulmasta.
Toki varasin ajan Veholle että saavat romun kalibroida penkissä ja katsoa että kulmat on kohdallaan.
220.128 Black devil
Joo ei ihan putkeen mene täälläkään Auto oli nyt seissyt kolme vuorokautta ajamattomana ja pysynyt koko ajan samassa korkeudessa, mutta tänä aamuna -17C pakkasyön jälkeen tuli neljän kilometrin ajolla ilmoitus airmatic hämmingistä (ei kuitenkaan taulua punaiseksi), painelin sitten aikani kuluksi maastoasentoa ees-taas muutaman kerran, eikä havaittavaa vajoamaa tuntunut, niin pääsin määränpäähän 80km matkan ja parkkihalliin tunniksi "sulamaan" (keula oli kyllä pudonnut alemmas, mutta ei mennyt pohjiamyöden ja nousi heti tunnin jälkeen ylös oven avattuani)
Takaisin tullessa ei mitään ongelmaa....joten ehdottaisin itse itselleni, että kosteutta on jäänyt ainakin venttiiliblokiin, koska siihen en koskenut mitenkään remontin aikana, eikä se ainakaan ulospäin mistään vuotanut ja nyt sitten takkuaa vielä reippaammalla pakasella kosteuden takia?
Joutuu nyt vielä seurata muutaman ajon alanko vielä jotain tekemään, vai antaako kesän kuivata
Takaisin tullessa ei mitään ongelmaa....joten ehdottaisin itse itselleni, että kosteutta on jäänyt ainakin venttiiliblokiin, koska siihen en koskenut mitenkään remontin aikana, eikä se ainakaan ulospäin mistään vuotanut ja nyt sitten takkuaa vielä reippaammalla pakasella kosteuden takia?
Joutuu nyt vielä seurata muutaman ajon alanko vielä jotain tekemään, vai antaako kesän kuivata
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Noh tänä aamuna oli etupääkin pudonnut..
Vaihe 2
https://www.puuilo.fi/Wurth-Vuodonilmai ... pray-400ml
Vaihe 2
https://www.puuilo.fi/Wurth-Vuodonilmai ... pray-400ml
220.128 Black devil
No sen verran voi nyt viikon kokemuksella Miessleristä sanoa että tosiaan kolisee jonkin verra hitaassa ajossa, varsinkin kylmässä. Tänään aamusta kolisi, päivällä oli huomattavasti hiljaisempi. Hintaerohan noissa on melkoinen, jos Miessler maksaa 400 ja Bilstein 800.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
eiks tuota oltu vielä linkattu tänne??? Naapurofiirumilla se ainakin oli... no hyvä että linkit kiertää.
Tuo alkaa olemaan sellainen sivusto että saa nähdä kauanko annetaan olla pystyssä kun linkkaavat suoraan WIS dokkareita... mutta todella hyvää ässätietoo tiiviisti pakattuna.
Tuo alkaa olemaan sellainen sivusto että saa nähdä kauanko annetaan olla pystyssä kun linkkaavat suoraan WIS dokkareita... mutta todella hyvää ässätietoo tiiviisti pakattuna.
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti: