piippu kirjoitti:Ai samperi että oli jännää kun pitkästä aikaa otin ässällä pidemmän siirtymän (450km) ja vielä keskellä yötä, enkä lähtiessä edes oikein ajatellut koko jousitusta kun on pelannut ihan ok...no nyt alkoi sitten heittämään visit workshop ilmoitusta tihenevällä tahdilla
Ensin pääsi jotain puolitoista tuntia ennen säikäytystä-> pysäkille, auton ympäri kierros eikä mitään silmin havaittavaa joten sammutus "boottaus" mittariston ilmoitukselle ja tienpäälle.
Näitä alkoi tulla tihenevällä tahdilla ja tre-hki motarilla ei päässyt kuin vartin sammutuksesta ja herjat taulussa-> kylläännyin kun ei mitään kuitenkaan korkeudessa ollut tapahtunut, joten hämeenlinnasta ajoin hki-vantaan kentälle yhtä kyytiä.
Tarvis varmaan hankkiutua staaaarin johtoon ja ihmetellä mitä tuo herjaa...pussit siis edelleen vaihtamatta, kun ei tuollaisessa viimeaikoijen pätkäajossa ole vaivannut
...jännä nähdä miten täältä pääsee viikon päästä takaisin pohojammaalle
Jatketaan saamattomuuttani edes kirjoittelua
Ehdottomasti alan olla siinä uskossa, että ja kun paineputkistossa oli kompuraa irroittaessani runsaasti vettä, on sitä siellä edelleen (millä vesi pois järjestelmästä??) koska ma-ti yönä airparkista viikon jälkeen lähtiessä auto oli sentilleen samassa asennossa ja kaikki toimii siihen asti, kunnes alkoi se hemmetinmoinen lumisade puoli yhden paikkeilla vanhaa vihdintietä vorssaa kohti ajellessa ja lämpötila laski pariin pakkas asteeseen, niin het kohta olikin airmatic viestit taulussa ja mielenkiinnosta taas pariin otteeseen sammutin, että sai seurattua kuinka usein niitä tulee....puolentunnin välein herjasi.
Seuraavana päivänä reilusti plussan puolella, kun lähdettiin välimajoituksesta ajamaan pohojammaalle, ei koko 350km matkalla kertaakaan mitään ilmoitusta, ja oli välillä niin maan perusteellisen heittoista tietä, että jos vuodosta kyse, niin olisi pitänyt olla pussit tyhjänä moneen otteeseen...eli ajallisesti auto kävi & liikkui sen reilun 4h
Keskiviikko aamuna -12 pakkasyön jäljiltä taas herjat taulussa, eikä meinannut rauhoittua millään, kunnes taas plussalle päästyä ei mitään ongelmaa, samoin tänäaamuna teetteli ja iltapäivästä täysin oireeton....että ota nyt tästä selvää (auto siis pysyy parkissa aina samassa korkeudessa)
Tarvii oikeasti nyt päästä staariin kiinni, että mitä hittoa tuo oikeasti ehdottaa ennen kuin käyn pussien kimppuun
..... kaurahattu, rehupuntti, punaniska, perusjuntti! Oikia Härmäläänen! .......
W124 E500 Limited Edition -94
W220 320CDI -03
VW Karmann-Ghia 1600 -70
...ja kaikenmaailman kivoja Nivoja ja Jeeppejä...