Aurinkolippa ei oikein meinaa pysyä asennoissaan ja peilin luukku retkottaa miten sattuu.
Syynä itse lipan osalta että lipan akselin kevennysviisteeseen vastaava metallijousi lienee meltopeltiä ennemmin kuin jousta tai ainakin se oli antanut periksi. Ohuella lattapäämeisselillä taivuttelin tapin reijästä peltiklipsuja ja se auttoi.
Peilin luukku sensijaan on ihan vitsi. Sen lukitsee kaksi U muotoista pikkuklipsiä joka painettu millisen muovikehyksen reunaan kiinni ja murtuu palasiksi siitä jo varmaan klipsiä tehtaalla asentaessa alkaa murtuma.
Tästä oli vissiin japsi jo tutkineet vikaa kun toisen pään klipsi puuttui ja muovipalasiakaan ei löytynyt lipan sisältä tarpeeksi ja alareunan kiinnitysklipsi oli murtunut ja liimattu jo ennestään mutta ihmeen hyvin liimattu. Kokeilin silti liimailla syanoakrylaattigeelillä palaset paikalleen ja jotenkuten pysyivät mutta jousen painaminen paikkaansa mursi liimauksen. Liimaus uusiksi ja poraamaan 0,8mm poralla reikää ja liimasin sinne reikään noin 10mm pitkät poran terän varren palaset niin kesti painaa klipsin takaisin. Tosin täysin toimivaa ei tullut kun joutuu kädellä auttamaan kannen ylös asti että peilin valo syttyy ja laskemaan otteen hitaasti ettei valo sammu. Kytkimen sakaraan piti liimata millin muovilirpake paksunnokseksi (sekin oli poikki ja löytyi lipan sisältä) jotta mikrokytkin toimi.
Kun toinen klipsi puuttui ei jaksanut puuttua maaliongelmaan joka sekään ei pysy kiinni muovissa. W220 on vähän kuin itse tehty, sisustan osia maalattu ja päällystetty teeseitse menetelmillä. Tosin alkuperäiskuntoiseksi tekeminen siltä osin helppoa

Kinkit myy kopiota kehyksestä noin 25-35eur. Alkuperäinen on jotain 60-100eur. Mersu suunnitellut paskan osan ja myy sitä yhtä samaa paskaa osaa 10x hinnalla tuotantokustannuksesta.
Kaikki käytetyt purkuosat aurinkolipoista on paskasilla käsillä purettu ja tuhrittu ja toisekseen ne muoviosat on niissä paskana. Aurinkolippa maksaa jitain 200eur ja siinä lienee se luukkukin silloin. Purkuosa jossa minä hetkenä tahansa murtuva tai yleensä jo murtunut luukun reuna maksaa sitten "täydellisenä" satasen. No, pian on bensa-auton osille kysyntä noin 1 % eli museoautot. Siihen loppuu sekin rosvous
