300d ja v*ttuileva kytkin.
300d ja v*ttuileva kytkin.
molemmat sylinterit vaihdettu ja ilmattu huolella, mutta jostain syystä järjestelmään ilmestyy ilmaa. jonkin ajan sammuksissa olon jälkeen ongelma voi olla taas pois, mistä mahtaa ottaa ilmaa vai mikä helvetti tässä nyt on.
T: markusm
T: markusm
W202 C36 AMG
ex W140 300TD
ex W124 300D
ex W140 300TD
ex W124 300D
-
- Virallinen Oikolukija
- Viestit: 6252
- Liittynyt: 05.10.2005 8:35
- Paikkakunta: Vantaa, melkein Kerava.
Ainakin jos pääsylinteri (polkimen vieressä) on sökö, niin poljin juuttuu pohjaa. Pääsylinteri vuotaa ilmeisesti takaisin säiliöön, toisin kuin työsyliinteri (vaihdelootan kyljessä), joka vuotaa maahan. Sitä, että onko vika varmasti pääsylinterissä vai työsylinterissä, en osaa sanoa. Viisaammat neuvokoon.markusm kirjoitti:juupasta juu. pitkän testilenkin päätteksi sain vian päälle eli vaihdon yhteydessä jäi pedaali pohjaan ja kytkin pois toiminnasta. pirullinen temppu mitä tehdään
Meillä oli samaa vikaa ja korjaantui pääsylinterin vaihdolla. Viisaammat sanoo, että kannattaa kumpikin sylinteri vaihtaa kun siihen hommaan alkaa.
Kein siknatuur
tjoo, kyllä se on pääsylinterin vika, emme vain millään halunneet suostua uskomaan sitä, kun se on (1kk vanha) mutta soittelu korjaamolle mikä osan on myiny selkeytti asiaa, hänkin oli sitä mieltä että enää missään muualla ei voi olla vikaa, haetiin uus tilalle ( ilmaiseksi) ja viedään vanha sinne maanantaina. eiköhän näillä eväillä jo saada vika kukistettua.
hienoa kun takuu ja palvelu pelaa.
hienoa kun takuu ja palvelu pelaa.
Kokeilehan ilmata koko systeemi uusiksi niin että pistät kompuralla kilon (HUOM vain max 1 KILON) paineen jarruneste säiliöön ja avaat laatikon kyljestä ilmauspropun. Ja annat valua niin kauan että tulee vain puhdasta nestettä.
Kytkimen nesteputki menee niin monen mutkan kautta että sitä on hankala muuten saada kunnolla ilmatuksi.
Kytkimen nesteputki menee niin monen mutkan kautta että sitä on hankala muuten saada kunnolla ilmatuksi.
Tästä on kokemusta, ei meinaa nimittäin mersun kytkin ilmautua normikonsteilla ensinkään.Mika.T kirjoitti:Kokeilehan ilmata koko systeemi uusiksi niin että pistät kompuralla kilon (HUOM vain max 1 KILON) paineen jarruneste säiliöön ja avaat laatikon kyljestä ilmauspropun. Ja annat valua niin kauan että tulee vain puhdasta nestettä.
Kytkimen nesteputki menee niin monen mutkan kautta että sitä on hankala muuten saada kunnolla ilmatuksi.