2.0D automaatin tilalle 2.3 16v ?

Vastaa Viestiin
Weird
Viestit: 350
Liittynyt: 02.1.2007 9:47
Paikkakunta: Kirkkonummi

2.0D automaatin tilalle 2.3 16v ?

Viesti Kirjoittaja Weird »

Eli tekniikanvaihto ois kyseessä, tartteeko tehä mitä muutoksia jarruille ym että sais kilpiin ? asd perä?

200D: tilalle 2.3 16v cossun kone?
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Jarrut ja vakaajat ainakin isommiksi. Kannattaako alkaa?
Nuita Cossuja on myynnissä ihan valmiitakin.
Ja ei se mikään raaceri vielä ole sittenkään.
Pro HVM
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

+ Melkoinen johtojen veto savotta. :D
Avatar
Melitos
Viestit: 2652
Liittynyt: 19.9.2005 19:53
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Melitos »

No jos meinaat kakslankkuun laittaa kossutenavasta koneen niin alusta pitää muuttaa vastaamaan 300E mallia. (kossu = 185hv, 300E = 190hv). Kone taitaa passata suoraan tiisselin laatikkoon kiinni mutta lootan kestosta en sano mitään. Lisäksi tosiaan mukaan tulee esim bensapumppu tankille ja koneen sähköt.
I drive an Opel. What's your excuse?
Avatar
Ondalf
Viestit: 73
Liittynyt: 12.8.2006 16:03
Paikkakunta: Rovaniemi

Viesti Kirjoittaja Ondalf »

Pistä mutka ennemmin sen 200d kylkeen. Isot elementit, intterkuuler ja rukkaat pumppua, niin 250hp ei ole enään kaukana... Tästähän löytyy tarinaa Kemijärven pojilta aika paljon ;)
300TDT 4MATIC -88
Weird
Viestit: 350
Liittynyt: 02.1.2007 9:47
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Weird »

Eli ei ois kannattavaa alkaa vaihtaan, vaikka tekniikka ois tiedossa kolariautosta. Mutta, pitänee kai harkita tuon satalankun myymistä.. :/ ja tilalle 2.3 16v tai 2.5 16v... mallihan tietenki muuttuu 190:ksi eli kopperoksi..
Avatar
Salmi
Kokkolan kuiskaaja
Viestit: 666
Liittynyt: 30.9.2005 20:36
Paikkakunta: Häppämäki

Viesti Kirjoittaja Salmi »

Da`Outolapsi kirjoitti:Eli ei ois kannattavaa alkaa vaihtaan, vaikka tekniikka ois tiedossa kolariautosta. Mutta, pitänee kai harkita tuon satalankun myymistä.. :/ ja tilalle 2.3 16v tai 2.5 16v... mallihan tietenki muuttuu 190:ksi eli kopperoksi..
W201 2,3 16 on ihan mieluisa ajoneuvo :D Ainaki tuo minun, josta 16 venttiilinen nelonen on vaihdettu 12 venttiiliseen helevetin rumasti kalisevaan työkonemoottoriin :roll: :lol: :lol:

Ei vaiteskaan, pirssi on suht hyvä ajaa, lähestyy jo e30, vaimikäseteinirassinyoli, penaria, olematta kuitenkaan samanlainen hyppyheikki :fillari: Olis mukava joskus päästä kokeilehen alakuperäiskuntosta 2,3 16:sta, ihan vain vertailun vuoks
Länsi-Suomen lääninhäirikkö


W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen

Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang”