Terve!
Missä moottoreissa, siis W124 dieselit, on käytetty metallisia kannentiivisteitä? Onko moniventtiilikoneet E-mallit 250 ja 300 D:t ns. paremmalla,metallisella tiivisteellä vaparit/turbot? Sitten vielä E 200 D, jossa ei ole moniventtiilistä kantta-onko siinäkin metallitiiviste?
Kysymys W124 E-mallien kannentiivisteiden materiaalista
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Noin yhtäkkiä sanoisin ettei ainoassakaan käytetä alkuperäisenä metallista tiivistettä . Toki niissä on runkona metallia....yms.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
eikös soo nii jotta moniventtiileissä 250-300deessä on "parempi metallinen" tiiviste ja "kapea" kantisissa taasen normi "pahvi" oli se sitten turbo tai vapari 200 deestä ei oo hajuakaan mistäkoti voisi löytyä ns metallitiiviste
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]