Kysymys W124 E-mallien kannentiivisteiden materiaalista

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
kardaani
tolokun taksari
Viestit: 1476
Liittynyt: 06.6.2006 22:17
Paikkakunta: helsinki

Kysymys W124 E-mallien kannentiivisteiden materiaalista

Viesti Kirjoittaja kardaani »

Terve!
Missä moottoreissa, siis W124 dieselit, on käytetty metallisia kannentiivisteitä? Onko moniventtiilikoneet E-mallit 250 ja 300 D:t ns. paremmalla,metallisella tiivisteellä vaparit/turbot? Sitten vielä E 200 D, jossa ei ole moniventtiilistä kantta-onko siinäkin metallitiiviste?
Avatar
Lucky-Dog
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 7715
Liittynyt: 19.9.2005 21:05
Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki

Viesti Kirjoittaja Lucky-Dog »

Noin yhtäkkiä sanoisin ettei ainoassakaan käytetä alkuperäisenä metallista tiivistettä . Toki niissä on runkona metallia....yms.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
Avatar
JP74
Viestit: 721
Liittynyt: 08.11.2005 7:16
Paikkakunta: Jyväskylän MLK

Viesti Kirjoittaja JP74 »

Peltitiiviste on turbodiesel koneissa OM605 ja 606. Näitä ei ollut w124:en nokalla. Hyvä se normaalitiivistekin on normaalikäytössä.
Avatar
Terho P
Viestit: 4918
Liittynyt: 21.12.2005 20:19

Viesti Kirjoittaja Terho P »

eikös soo nii jotta moniventtiileissä 250-300deessä on "parempi metallinen" tiiviste ja "kapea" kantisissa taasen normi "pahvi" oli se sitten turbo tai vapari 200 deestä ei oo hajuakaan mistäkoti voisi löytyä ns metallitiiviste :roll:
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”