ei lähde kunnolla käyntiin kylmänä!

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
mesemies
Viestit: 6
Liittynyt: 14.9.2006 20:20

ei lähde kunnolla käyntiin kylmänä!

Viesti Kirjoittaja mesemies »

missäköhän vika jos seisoo vaikka yön ulkona eikä laita lohkoolämpiimään niiin lähtee tosi huonosti käyntiin. vaikka ei ole kuin tyyliin -5 pakkasta. saa sahata ja yrittää varmaan 5minuuttii ennenkuin hörähtää. ja ei ekoilla kerroilla jaksa pysyy pitkään käynnissä. akku on hyvä.. tulpat on uudet. lämpimänä lähtee tosi hyvin käyntiin.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Bensa ? Diesel ? Minkäkokonen ?
mesemies
Viestit: 6
Liittynyt: 14.9.2006 20:20

Viesti Kirjoittaja mesemies »

2.3 bensa -85
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Kylmäkäynnistyssuutin voisi olla viallinen. Imusarjan päällä, jossain 1-2 sylinterien lähimailla. Sininen liitin johdossa.

Ota liitin irti ja koita pelaako yhtään huonommin. Käynnistymisen pitäisi vaikeutua huomattavasti, varsinkin kylmänä.
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
mesemies
Viestit: 6
Liittynyt: 14.9.2006 20:20

Viesti Kirjoittaja mesemies »

onko kyseessä siiis tämä liitin.. ei tosin ole kyllä sininen vaan musta!?:
Kuva
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Eipä ainakaan kuvassa näytä siltä. Se taitaa olla ilmanputsarin alla (?). Tuossa on kuva minun autoni koneesta (W123 280E), kk-suutin on keltaisen ympyrän tienoilla. Samasta kohtaa löytyy myös 260E:stä.

Kuva
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
Avatar
Mika.T
Mersutohtori
Viestit: 7081
Liittynyt: 02.10.2005 0:39

Viesti Kirjoittaja Mika.T »

Kylmäkäynnistys suutin löytyy tuosta sivosenkin kuvasta sen keltaisen ympyrän yläpuolelta. Siniselä rungolla oleva suutin. Ja Sininen liitin.
Jube
Kemijärven Isäntä
Viestit: 4230
Liittynyt: 01.3.2006 18:55

Viesti Kirjoittaja Jube »

Onko ylijännitteen suojareleen sulake palanut?
Näillä mennään:
Toyota Corolla 1.8 hybrid -21
MB c124 230CE -90
MB s204 220cdi -08
BMW e39 528ia M-sport -00
BMW e34 525i -90
BMW e30 320i cabriolet -90
mesemies
Viestit: 6
Liittynyt: 14.9.2006 20:20

Viesti Kirjoittaja mesemies »

jooo pitää ensi viikolla irrottaa toi ilmanputsari ja tutkiskella.

mistäs tuon ylijännitteen suojareleen sulakkeen löytää?
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Releen päältä, ja rele on akun takana semmoinen kirkas...
mesemies
Viestit: 6
Liittynyt: 14.9.2006 20:20

Viesti Kirjoittaja mesemies »

sulake oli kunnossa. ja löytyi se kylmäkäynnistyssuutin.. mitenkäs se.. voiko sen toimivuuden testata vai pitääkö vaan uus hommata jostain? mil nimel myyvät ja paljon maksaa?
jupsuri
Viestit: 6
Liittynyt: 13.11.2006 22:55
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jupsuri »

mul on aivan samanlainen vika eli kerroppa jos oireiden syy löyty...mul vaan ei oo ees lohkolämppärii nii starttipilotin kaa joutuu temppuilee
Avatar
raggari
Viestit: 103
Liittynyt: 08.12.2006 20:09

Viesti Kirjoittaja raggari »

mesemies kirjoitti:sulake oli kunnossa. ja löytyi se kylmäkäynnistyssuutin.. mitenkäs se.. voiko sen toimivuuden testata vai pitääkö vaan uus hommata jostain? mil nimel myyvät ja paljon maksaa?
ottaa sen kk-suuttimen kyljessä olevan johdon irti, joka tarjoilee sähköä sille. Sit yrität startata ja jos lähtee yhtä huonosti käyntiin niin ilmeisesti se viallinen, jos taas lähtee paljon huonommin käyntiin niin sit ei vika ainakaan siinä. Jostain on kuullut että maksais 70e? en oo varma

jupsuri: startpilot? mikä se on :oops:
jupsuri
Viestit: 6
Liittynyt: 13.11.2006 22:55
Paikkakunta: Vihti

Viesti Kirjoittaja jupsuri »

mä kokeilin sillee et mittasin sille suuttimelle tulevan virran ku pistin kylmän käyntiin nii sille tuli jotain ihan olemattomii lukemii et mistäs sillon kannattais vikaa metsästää kellään mitään ideoit? niin ja pilotil tarkotan sitä sumutetta eetteriäkö vai mitä lie tökätään sinne ilmanottoaukkoon
Avatar
raggari
Viestit: 103
Liittynyt: 08.12.2006 20:09

Viesti Kirjoittaja raggari »

edit, ei enää mitään :/ :arrow:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”