om603 kiert.kanget/männät jostaki toisesta??

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
taistovainaa
Viestit: 65
Liittynyt: 07.9.2006 16:12
Paikkakunta: lahti

om603 kiert.kanget/männät jostaki toisesta??

Viesti Kirjoittaja taistovainaa »

606 kaiketi män suoraan.
mutta mahtaako 603:een olla muitakin vahvempia vaihtoehtoja?
rintteri tms./yms.??

entäpä mäntäpolitiikka.
onko dieselin männän pakko painaa niin tuskassa.
voisiko tuommoiseen saada kohtuu rahalla mitään kevyempää tavaraa joka vielä pysyisi menossa mukana??

esim. jostain uudemmasta cdi/tdi/hdi mysteeristä...vai liekö ne sen kevyempiä?
Avatar
XUX63
<b>Ylläpitäjä</b>
Viestit: 9732
Liittynyt: 30.9.2005 10:55
Paikkakunta: 90560

Viesti Kirjoittaja XUX63 »

606:n kanget on vahvimmat mitä tuohon suoraan löytyy vakiokoneista. Ovat tosin teettäneet kankia ruattissa ja tilanneet Arrowin kankia jenkkilästäkin. 606:n kangilla voi "huoletta" ajella 2,5 kilon paineilla ja kyllä sillä pitäis jo pysyä normiliikenteessä muiden jaloista pois.
Pirkka-Tesla eli Opel Ampera -12 sähkölelu.
MB 313 CDI Kasten -00.
Lavetti - yhteishuoltajuus :)
W126 300SD -84 talviunilla.
EQE Työautona.

Kuva
Avatar
Melitos
Viestit: 2652
Liittynyt: 19.9.2005 19:53
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Melitos »

Männät ei passaa 606:sta, venttiilitaskut ei osu kohillensa. Toki mäntiäkin voi teettää mittojen mukaan, $$$$...
I drive an Opel. What's your excuse?
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”