pumppuasiaa

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
kortetu
Viestit: 24
Liittynyt: 23.1.2007 17:23

pumppuasiaa

Viesti Kirjoittaja kortetu »

täällä taas aloittelija stressaa otsasuoni rytyssä. on tarkoituksena lähettää pumppu 300tdt:stä mynädieseliin. ajatuksena ottaa kaikki irti siitä mitä saa. tuleeko ongelmia päästöjen kanssa ja saako sillä minkämoisen hyödyn irti eli muuttuuko tehot ja väännöt paljonkin.
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Älä otata kaikkia irti pumpusta ilman välijäähdyttimen asennusta.
Tai jos sulla on varakansia hyllyssä, niin sitten... :wink:
Oikeesti, cooleri on tarpeellinen, jos yhtään enempää meinaat ruokaa koneelle tarjoilla.
Jos laitatat isommat tapit pumppuun, niin sitten se on jo pakollinen.
Omasta 300TDTstä olen pikkusen lisänny syöttöä, menee 0-100km/h toista sekkaa alle tehtaan ilmoituksen.
Ainiin, perkasinhan mä samalla takapöntön tyhjäksi.
Pro HVM
Avatar
epk
Herrastuunari
Viestit: 2488
Liittynyt: 07.11.2005 0:07
Paikkakunta: 02

Viesti Kirjoittaja epk »

vakio mutkaan en laittais missään nimessä isoja tappeja, syöttöä lisää ja se cooleri niin kestää inhimillistä ajoa.
Petri K
Viestit: 85
Liittynyt: 27.3.2006 10:30

Viesti Kirjoittaja Petri K »

Vakioturbolla nousee jo 6 mm elementeillä täysille säädettynä pakolämmöt päälle 900 asteen. Ja tuo ei tarvinnu kuin reilun kiihdytyksen 80 kmh nopeuteen.
vakioelementeillä (5.5mm) en ole lämpöjä testaillut, sellainen tuntuma on et tuo vakioturbo on pieni jo alunalkaen
kortetu
Viestit: 24
Liittynyt: 23.1.2007 17:23

vuotaa

Viesti Kirjoittaja kortetu »

pumppu on tässä kevään mittaan lähdössä mynälle, mutta kuinka vaarallista on että pumppu vuotaa hieman ulospäin.
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Mitä se vuotaa, diiseliä vai moottoriöljyä?
Paljonko on hieman?
Pro HVM
kortetu
Viestit: 24
Liittynyt: 23.1.2007 17:23

vuodosta

Viesti Kirjoittaja kortetu »

sen verran se vuotaa dieseliä että pitää pumpun alta mottia kosteana.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”