Sankkaa savua Putken täydeltä...

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Tomppa83
Viestit: 11
Liittynyt: 18.8.2006 6:52
Paikkakunta: Pyhäselkä

Sankkaa savua Putken täydeltä...

Viesti Kirjoittaja Tomppa83 »

Morjens... Olisko kellään tietoo käykö 300d kansi 300td:hen. on semmonen tuntu nimittäin munissa että saattaa olla mulla kans halki, ku työntää ykkös ja nelos pytyn pako aukoista "lorona" öljyä pakoputkeen..tai siis pakosarjaan... mut pitää varmaan kumminkin tutkii ensin venttiilin varsikumit.

niin jos joltain löytyy tommoinen kansi/kone joutavana niin ilmoitelkaa... :?
Avatar
Melitos
Viestit: 2652
Liittynyt: 19.9.2005 19:53
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Melitos »

TD = varmari turpoton diesel

Tarkotikko tuommosta?

300D turpoton kansi ei passaa 300D Turpoon (=300DT) suoraan.
I drive an Opel. What's your excuse?
väpelö
Viestit: 93
Liittynyt: 28.2.2007 20:02

Viesti Kirjoittaja väpelö »

300D turpoton kansi ei passaa 300D Turpoon (=300DT) suoraan.[/quote]

eikö muka passaakaan SUORAAN :shock:

mistä se kiinni olis?millä muutoksilla se sitten menis paikoilleen? :roll:

olen kuullut että vaparissa olisi pienemmät esikammiot(oliko millin?) mutta että sillä ei olisi mitään sen suurempaa merkitystä :shock:
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Minä tiedän että turpaan tulee taas niin että räikkyy, mutta pakko haastaa:
USSR Online-EPC antaa pre-9/89 300D ja 300DT koneille saman kannen varaosanumeron : 6030108520.

Yksi yhteinen esikammion numerokin löytyi: 6010102952

Viisaammat vastatkaa, kiitos. :roll:
Pro HVM
väpelö
Viestit: 93
Liittynyt: 28.2.2007 20:02

Viesti Kirjoittaja väpelö »

niin,-89 vuoden tuntumassahan tulee jotain pieniä eroja koneitten välille ilmeisesti :D olikohan jotain eroa kannessakin? :roll:

mersufoorumilta ainakin olen lukenut ja käsittänyt että kunhan vuosimalli lähes täsmää niin kannet kävisi ristiin :shock:

mulla on 300dt kone nyt paikoillaan vm-93 ja nurkista löytyy myös 300d -90 kone.tästä vaparin koneesta oli tarkoitus kansi säilyttää pahan päivän varalle jos turbosta kansi poikii,mutta eikö se muka sitten kävisi turboon :?: :o
Rässi66
Viestit: 4750
Liittynyt: 30.9.2005 1:04
Paikkakunta: Wempääwä

Viesti Kirjoittaja Rässi66 »

Noh. Mene tuonneja kaiva numerot näkösälle.
Pro HVM
Avatar
Melitos
Viestit: 2652
Liittynyt: 19.9.2005 19:53
Paikkakunta: Vaasa

Viesti Kirjoittaja Melitos »

Nuita esikammioita juuri muistelin.

Muuta miettimisen arvoista, onko nokka-akseli ja (pako-)venttiilit samat?
I drive an Opel. What's your excuse?
väpelö
Viestit: 93
Liittynyt: 28.2.2007 20:02

Viesti Kirjoittaja väpelö »

vaparissa tosiaan tietääkseni millin(muistaakseni)pienemmät esikammiot.mutta eipä sillä pitäisi käsittääkseni olla mitään sen suurempaa seksuaalista merkitystää kun lyö vaan kannen paikoilleen :lol:

kl-varaosa antaa samat varaosanumerot nokalle ja imuventtiilille.pakoventtiilille eri numero mutta tämä selittyy sillä että pakovenassa kuulemma olisi olikohan natrium täyte siirtämässä lämpöä venasta pois paremmin.muuta eroa ei pitäisi olla :roll:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”