No miks mun webasto lähti tulille vielä -36 asteessa? Pitäskö se viedä huoltoon?Ville S. kirjoitti: Webasto ei syty yli 30 asteen pakkasella, liian pienet polttoaineröörit.
Skoda Octavia Combi Rs diesel
- 
				HVM

Hyvähyvä.kamala kirjoitti:Juu, niin olen...![]()
Jokainen auto on omanlaisensa tapaus.
Juu, jännästi se autokin muuttaa muotoaan kun välillä kellahtaa toiselle kyljelle, ja välillä toiselle - kattoakin on vähän jo kuosittu uuteen uskoon. Ihan ihka aidolta Skeidalta se kuitenkin vielä näyttää.  

Sitä minä ihmettelen, että miten se voi kesärenkailla syödä enemmän kun natsoilla - paineetkin pitäsis olla ihan kohillaan, tosin ehkä lienee syytä tarkistaa ihan itse eikä luottaa vain tuon toisen osapuolen sanaan... Mahtaako se ees tietää, miten ne tarkistetaan?

Sitä minä ihmettelen, että miten se voi kesärenkailla syödä enemmän kun natsoilla - paineetkin pitäsis olla ihan kohillaan, tosin ehkä lienee syytä tarkistaa ihan itse eikä luottaa vain tuon toisen osapuolen sanaan... Mahtaako se ees tietää, miten ne tarkistetaan?
Lähes täydellinen 
- vain viat puuttuvat
						- vain viat puuttuvat
- 
				HVM

Ei ne vanteet sen suuremmat ole kesäkumeissa kuin natsoillakaan eli ei se oikein voi toimia selityksenä. Eikä ole renkaatkaan leveemmät.  Molemmissa 17" ja renkaat 225x45 

Vitosella kolmeakymppiä - eikös se kuulu jo melkein kutosta pistää silmään niillä kierroksilla?

Vitosella kolmeakymppiä - eikös se kuulu jo melkein kutosta pistää silmään niillä kierroksilla?
Lähes täydellinen 
- vain viat puuttuvat
						- vain viat puuttuvat
- 
				HVM

No tässä se nähhään, mie kun ajelen automaatilla...kamala kirjoitti:
Löyty muuten video siun viimekesäseltä kauppareissulta:
http://www.youtube.com/watch?v=cHtvyImNqek
Ai toi reissu - niin ne inssissäkin sanoi mulle, että mulla ei ole mitään hajua auton liikeradasta - jotain hahmotushäiriöitä, mitä lie...  

Mä jo luulin, että tätä kauppareissua tarkoitit...

http://www.youtube.com/watch?v=n4A5ppaA-Pk

Mä jo luulin, että tätä kauppareissua tarkoitit...
http://www.youtube.com/watch?v=n4A5ppaA-Pk
Lähes täydellinen 
- vain viat puuttuvat
						- vain viat puuttuvat
Kovin oli hankalan näköstä tuo parkista poistuminen 

Kuin ison alan tarviit että sopii menemään

Kuin ison alan tarviit että sopii menemään
NO EN OO V***U RAUHALLINEN!!
www.kiroilevasiili.fi
						www.kiroilevasiili.fi
No sepä se - iso ihminen tarvitsee isot liikeradat - tai jotainKati kirjoitti:Kuin ison alan tarviit että sopii menemään![]()
Heh - mitenköhän mä mahtaisin sopia moottoripyörän kyytiin?
Eikös siinä ole jo perusteluja riittävästi? (tosin ei riittänyt sen MB:n kanssa
Lähes täydellinen 
- vain viat puuttuvat
						- vain viat puuttuvat
- 
				HVM

- 
				HVM

Ei kun teillehän pitää olla tämmönenkamala kirjoitti:HVM kirjoitti:kamala kirjoitti:HVM - pliide eti meille sivuvaunuprätkä!![]()
Noinko mä sanoin? ...taisin sanoa, kun kerran tuossa niin lukee.![]()
Noh - eipä kai sitten muuta, kuin toimeksi vaan. Missä noita myydään? Kimppatilaus?

En mie tiijä missä noita myyvään.
- 
				HVM