100€ sille joka..
100€ sille joka..
Selvittää mikä vaivaa C200 Mersua. vm 95 ja moottori se aito ja alkuperänen 200D eli OM 601.
Oireet:
Vetää erittäin huonosti, ja jos kierroket käy yli 4500rpm sammuu ja joutuu sahaan käymää.. suodatin aina tyhjä kun sammunut. jos ajaa nii ettei käytä kierroksia yli 3000 pääsee helposti 10km
sellainen oire vielä että tankista kuuluu kova pulina, ja jos tankki on laitettu melkein täyteen ja ajaa hetken matkaa ni sylkäsee korkin avattua n.2ltr polttoainetta tankista ulos.
Tehty:Vaihdettu uusi P-A siirtopumppu ja ylivirtaus venttiili.
tankki ja putkistot puhdistettu. Alkaa pikkuhiljaa menee hermot kun autolla tarttis vähä ajellakkin..
Oireet:
Vetää erittäin huonosti, ja jos kierroket käy yli 4500rpm sammuu ja joutuu sahaan käymää.. suodatin aina tyhjä kun sammunut. jos ajaa nii ettei käytä kierroksia yli 3000 pääsee helposti 10km
sellainen oire vielä että tankista kuuluu kova pulina, ja jos tankki on laitettu melkein täyteen ja ajaa hetken matkaa ni sylkäsee korkin avattua n.2ltr polttoainetta tankista ulos.
Tehty:Vaihdettu uusi P-A siirtopumppu ja ylivirtaus venttiili.
tankki ja putkistot puhdistettu. Alkaa pikkuhiljaa menee hermot kun autolla tarttis vähä ajellakkin..
- Lucky-Dog
- <b>Ylläpitäjä</b>
- Viestit: 7715
- Liittynyt: 19.9.2005 21:05
- Paikkakunta: Alabama / Seinäjoki
Pa. letku menee "littuun" ja loppuu löpön saanti kovemilla kierroksilla tms.
, vai onko kaikki ns. kovia putkia joiden pitääkin olla ?
Kulkeeko ja toimiiko ilman tankin korkkia ?
Jos ei niin tankki ei saa korvausilmaa.
, vai onko kaikki ns. kovia putkia joiden pitääkin olla ?
Kulkeeko ja toimiiko ilman tankin korkkia ?
Jos ei niin tankki ei saa korvausilmaa.
They call me....Lucky-DoOOOG every place where i go....
http://www.mbkoskinen.fi
http://www.mbkoskinen.fi
-
- Viestit: 63
- Liittynyt: 01.5.2006 15:58
- Paikkakunta: L-Suomi
100
Huomenta
Vihdoinkin meikäläinenkin pääsee tienaamaan edes satasen, edellisestä kerrasta onkin jo vuosia.
Tauti:
Tankin imusiivilä aivan tukossa, jolloin alipine imee ilmaa vähän löysällä olevista lähtöputken klemmareista.
Tankin huohottimessa (ainakin 124 Farkussa) on takaiskuventtili (ehkä vähän jumissa) en kerkee tarkemmin selittään. mut salii paineen tankkiin ettei lämpiävä aine ihan heti tule ulos.---- kun imee ilmaa niin tulee painetta tankiin.
Kierroksilla kulutus suurempi , jolloin suodattimen reservi loppuu ja pumppu saa ilmaa ---- kone sammuu.
Tai naftaputki vähän rikki pohjasta josta saa ilmaa ( takapyörän edestä)
Lääkkeet:
Pikkuletkulla ainetta pois tankista.
iso astia alle ja tankin pohjasta suodatin irti ja perustellinen putsaus.
putsaa se urakin ja puhaltaa siirtopumpun päästä lopt kurat lattialle
Tarkista lähtöletku ja kiristä klemmarit
Kasaus
Ja eikun ajoa
Vihdoinkin meikäläinenkin pääsee tienaamaan edes satasen, edellisestä kerrasta onkin jo vuosia.
Tauti:
Tankin imusiivilä aivan tukossa, jolloin alipine imee ilmaa vähän löysällä olevista lähtöputken klemmareista.
Tankin huohottimessa (ainakin 124 Farkussa) on takaiskuventtili (ehkä vähän jumissa) en kerkee tarkemmin selittään. mut salii paineen tankkiin ettei lämpiävä aine ihan heti tule ulos.---- kun imee ilmaa niin tulee painetta tankiin.
Kierroksilla kulutus suurempi , jolloin suodattimen reservi loppuu ja pumppu saa ilmaa ---- kone sammuu.
Tai naftaputki vähän rikki pohjasta josta saa ilmaa ( takapyörän edestä)
Lääkkeet:
Pikkuletkulla ainetta pois tankista.
iso astia alle ja tankin pohjasta suodatin irti ja perustellinen putsaus.
putsaa se urakin ja puhaltaa siirtopumpun päästä lopt kurat lattialle
Tarkista lähtöletku ja kiristä klemmarit
Kasaus
Ja eikun ajoa
-
- Viestit: 42
- Liittynyt: 08.12.2006 22:41
- Paikkakunta: vantaa