mersussa kengurupensaa 250td

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
johtaja300
Viestit: 1014
Liittynyt: 06.8.2006 15:33

mersussa kengurupensaa 250td

Viesti Kirjoittaja johtaja300 »

en nyt oikeata sanaa hoksaa tähän mutta kiihdytettäessä nykii niinku ois kengurupensaa tankissa se loppuu heti kun nostaa kaasun mutta jatkuu vaikka panis kaasun pohjaan, mielestäni se johtuu pumpun säädöistä kun edellinen omistaja mennyt sitä ruuvaileen, mitä mieltä raati.
Avatar
Malm
W123-Spesialisti<br>Räikkäpää
Viestit: 1657
Liittynyt: 23.10.2005 18:00
Paikkakunta: Limika/Oulu

Viesti Kirjoittaja Malm »

Tukkonen suodatin nyt saattaapi aiheuttaa tuollaista, tai pumpun ruuvamisessa jäänyt paluuletkun banjopultti vääräinlaiseksi (siin on paine venttiili) ? ;)

-Risto
W203.016
W124.185 (250TD-PA) ® Mesen linttaklubi :kuningasajatus:
W123.130 tallissa lepäilee
Emännällä Passatti
audimies
Mopomiesten kuningas
Viestit: 3068
Liittynyt: 17.11.2006 18:42
Paikkakunta: 300km turusta, hesasta ja oulusta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja audimies »

Onkpo manuaali vai tomaatti? Manuaaleissa vaikkuttaa se kaasuvivuston iskunvaimenin aikas suurta osaa? Jos se rikki tai irti , niin varmaan on kenguru tiiselissä!
big jopo
johtaja300
Viestit: 1014
Liittynyt: 06.8.2006 15:33

Viesti Kirjoittaja johtaja300 »

Joo sen iskarin kahtoinkin jo ja oli paska ja hain uuden siihen ja oli piru vie kallis, mutta ei mitään auttanu ja manuaali on
audimies
Mopomiesten kuningas
Viestit: 3068
Liittynyt: 17.11.2006 18:42
Paikkakunta: 300km turusta, hesasta ja oulusta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja audimies »

johtaja300 kirjoitti:Joo sen iskarin kahtoinkin jo ja oli paska ja hain uuden siihen ja oli piru vie kallis, mutta ei mitään auttanu ja manuaali on
Sitten on väljää jossain muualla.
big jopo
Avatar
Perttu K
Mersutohtori
Viestit: 1062
Liittynyt: 16.10.2005 9:38
Paikkakunta: Kajaanikity

Viesti Kirjoittaja Perttu K »

Pumpussa on joku härdelli. Ei nyi kaasu pohjassa vaikka olisi puoli kierrosta väljää voimansiirrossa.
MB E 300D -93
MB E 320cdi -99
audimies
Mopomiesten kuningas
Viestit: 3068
Liittynyt: 17.11.2006 18:42
Paikkakunta: 300km turusta, hesasta ja oulusta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja audimies »

Perttu K kirjoitti:Pumpussa on joku härdelli. Ei nyi kaasu pohjassa vaikka olisi puoli kierrosta väljää voimansiirrossa.
Uudemmissa on kaasuvivusto tehty jo paremmaksi , estää sen vanhoista tutun nykimisen...
big jopo
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Jos pumpussa ei ole nykimisenestoa, syötöt ovat laihalla ja kytkinlevyn jouset kuoleentuneet Mersu nykyttää loputtomiin eikä nykiminen ole ihan vähäistä, saattaa kyytiläisestä tuntua että loppu on lähellä. :lol:

Yllättävän paljon vaikuttaa myös renkaiden kunto, älkää kysykö miksi.
Rengaspaineetkin vaikuttavat nykimiseen; takarenkaissa painetta 1,5 kiloa ja nykyttää :arrow: painetta kolme kiloa, helpottaa huomattavastikin joskus.
oulaistenliikenne.fi
Avatar
nokileka
Kannentiiviste-spesialisti
Viestit: 600
Liittynyt: 03.2.2006 0:27
Paikkakunta: Haparanda

Viesti Kirjoittaja nokileka »

dealer kirjoitti:Jos pumpussa ei ole nykimisenestoa, syötöt ovat laihalla ja kytkinlevyn jouset kuoleentuneet Mersu nykyttää loputtomiin eikä nykiminen ole ihan vähäistä.
Ilmankos isojen poikien pelottelu ei toteutunut automaatista manuaaliksi rojektissa. Ei ole kytkinlevyssä jousia ja syöttökin taitaa olla aika isolla. Ei nypytä.

Muuta kuin rauhallisesti ajaessa eli ei koskaan.
Datsuni on mun ratsuni.
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

Jos tankissa todellakin on (kenguru)pensaa voi nykiminen johtua siitäkin, koitappa tankata dieseliä seuraavaks :wink: :lol:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”