Lohkolämmitin -91 230ce:hen?

Katso myös W201.
Vastaa Viestiin
Avatar
a.esko
Viestit: 11
Liittynyt: 19.8.2007 12:15
Paikkakunta: Naantali

Lohkolämmitin -91 230ce:hen?

Viesti Kirjoittaja a.esko »

Elikäs. Mites onnistuu lohkolämmittimen vastuksen asennus kyseiseen autoon? Kuulema imusarjan alla on jossain vesiproppu jonka tilalle pitäisi sitten vastus ryykäistä.
Onko mitenkä vaikea homma muuten ja onnistuuko ihan koti konstein?
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Homma on helppo jos on käytössä tarkoitusta (eli mersun vesiklommia) varten tehty hylsy, Defalta taisi saada moisen erikoistyökalun.
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

Olikos pentziinissä semmonen vähä vahvempi "tulppa", eikös siihen mee ihan normi hylsy :roll:

Dieselissähän on semmonen ohkanen kierteellä oleva klommi johon mene muistaakseni 21:nen hylsy, tarpeeks isolla lekalla :wink:

Lujassa ne on joka tapauksessa molemissa :wink:
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Olikos pentziinissä semmonen vähä vahvempi "tulppa"
Ei, ei ollu, miten nii ? :D
Avatar
Harju
Viestit: 5514
Liittynyt: 27.2.2006 11:21

Viesti Kirjoittaja Harju »

dealer kirjoitti:
Olikos pentziinissä semmonen vähä vahvempi "tulppa"
Ei, ei ollu, miten nii ? :D
Johonkin penza mersuun joskus laitoin lämppäriä ja siinä muistaakseni oli semmonen paksumpi tulppa :roll:

Eli hyvin hatarasti aiheeseen liittyvää, mutta hatara on tämä pöytäkin missä tietsikka on :lol:
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

laitoin lämppäriä
Oisko tullu laitettua lämppäri öljytilaan ? :shock:
Avatar
Ruoja
Listeria-spesialisti
Viestit: 2752
Liittynyt: 28.7.2006 7:56
Paikkakunta: Kirkkonummi

Viesti Kirjoittaja Ruoja »

Pakosarjan alla toinen plommi edestäpäin, muistaakseni. Tarkempi tieto lohkolämmittimen valmistajalta, itse panin vaimon ex 230CE:hen Calixin lämmittimen, jossa kuvien kera kerrottiin tarkempi paikka. Onnistuu kotikonstein.
Itse laitoin näin: tukevalla tuurnalla lyödään isoa vasaraa apuna käyttäen plommin reunaan, saapi lyödä useamman kerran, kunnes toinen reuna tulee ulospäin. Sitten pihdeillä kiinni ja nykäistään pois.
EDIT: eiku olikin 1. plommi.
http://www.calix.se/consumer/montanvisningar/RE219.pdf
® Mesen linttaklubi
® Mesen Porkkana-klubi
114.073 & 124.126 & 203.216
xr kirjoitti:no onhan se nyt tullu todistettua että 124 kestää kauemmin kuin topik :D
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W124 moottori”