Nippon Denso vai Toyo?
- PM
- Gourmet-ässä
- Viestit: 563
- Liittynyt: 30.9.2005 13:25
- Paikkakunta: Tammelantorilta Tapolan kuuma-sian-verimakkara-kojusta 1134m linnuntietä koilliseen
- Viesti:
Nippon Denso vai Toyo?
Voisko joku japsitietäjä kertoa että onko kuvissa näkyvä Hondan syylari ND vai Toyo? Ja ennenku joku viisastelee että siinä päällähän se lukee, niin siltä näyttää.
- PM
- Gourmet-ässä
- Viestit: 563
- Liittynyt: 30.9.2005 13:25
- Paikkakunta: Tammelantorilta Tapolan kuuma-sian-verimakkara-kojusta 1134m linnuntietä koilliseen
- Viesti:
Niin sehän lienee yleisempi, ainakin Motonetin sivujen mukaan. Eroa jossain tuulitunnelin kiinnityksessä, varmaan kun porais jonkun reiän lisää ja löis nippusiteillä kiinni niin toimis yhtä hyvin.Sjtv kirjoitti:Kävin kattomassa nii ainaki denson syyläri näyttää samalta. Tosin ei taida olla eroo kummassakaan.
Katotaan ny vielä mitä sanottavaa on Dyny.comin propellihatuilla.
Voimia Pasille, minä tiedän mikä myllerrys on päässä nyt meneillään. Itellä alkaa jo vähän helepottaa. On nämä syylärihommat miestäsyöviä.PM kirjoitti:152€ AD:lla, olikohan se nyt sitten Nissens tai Valeo, tuskin ainakaan Behr ja tilaustavaraa tietenkin. Oli muuten hyvä nähdä että varaosamyyjäkin oli sormi suussa "...joo tää on tää EG, englannissa tehty Civic". Ja ihan varmaan tulee väärä.
- PM
- Gourmet-ässä
- Viestit: 563
- Liittynyt: 30.9.2005 13:25
- Paikkakunta: Tammelantorilta Tapolan kuuma-sian-verimakkara-kojusta 1134m linnuntietä koilliseen
- Viesti:
No ei siinä muuta, mutku tietäisit vaan paljon tuolla 152€:lla saa. Mersun syylari on vähintään 4 kertaa isompi ku toi ja semmosen saa 149€:lla Saksasta. Jossain on pakko säästää, tyydyin siis Delphin öljyihin.HVM kirjoitti:Voimia Pasille, minä tiedän mikä myllerrys on päässä nyt meneillään. Itellä alkaa jo vähän helepottaa. On nämä syylärihommat miestäsyöviä.
- PM
- Gourmet-ässä
- Viestit: 563
- Liittynyt: 30.9.2005 13:25
- Paikkakunta: Tammelantorilta Tapolan kuuma-sian-verimakkara-kojusta 1134m linnuntietä koilliseen
- Viesti:
Tänään sain Nissensin paikoilleen ja nesteet sisään. Löin sitten koneen tulille ja käytin korotetulla tyhjäkäynnillä (~3k rpm). Eikös vaan alkanut nouseen perkeleellinen hönkä pannuhuoneesta, syylarin korkki päästi paineet ulos. Huomenna tarvii lähteä sitten metsästämään juuri tähän syylariin sopivaa korkkia. Mikähän %#%& siinä voi olla ettei noihin varaosiin voi lyödä valmiiksi sopivaa asennussettiä ym. tykötarpeita mukaan, ei luulis vievän ketään perikatoon. Sama juttu kun takaiskarien kanssa; niitä vaihtaessa menee yleensä alapään erikoispultti poikki ja sitähän ei tietenkään tule iskareissa mukana. Parhaassa tapauksessa joutuu koko tukivarren irrottamaan ja helan painamaan prässillä irti. No hieno juttu että Veholla sentään sattui olemaan yksi tuollainen pusla ja erikoispultti, muuten olis menny tilauksen puolelle; lähin varasto kuulemma Ruotsissa.