Entäs c-32 amg?

Vastaa Viestiin
smatu
Viestit: 21
Liittynyt: 02.1.2007 17:08
Paikkakunta: Kirkkonummi

Entäs c-32 amg?

Viesti Kirjoittaja smatu »

ajattelin jos laittais asuntoauton vaihtoon...ja vaihtais tälläiseen peliin?
Tuo amg kun jäi hampaankoloon.Meillä OLI c-43...
Volvo todennäköisesti vaihtuu tuohon c270 cdi autoon.
Kävin kattomassa kahta c32:ta,,,mutta hiukan nihkeästi ottavat m-autoja
vaihdossa,mutta eivät tyrmänneetkään.Huomena tiedetään lisää.
Onkos täällä kellään c-32 meseä?Ja jos on,millaiset on kokemukset?
Avatar
eerola
Herrasmies
Viestit: 1674
Liittynyt: 23.1.2006 20:50
Paikkakunta: Pirkanmaa
Viesti:

Viesti Kirjoittaja eerola »

Herkullinen auto. AMG-lisään täytyy ylläpitokuluissa varautua, mutta onneksi merkittävästi vähemmän kuin, jossain C55 AMG:ssä, jossa eroa "tavallisiin" Mersuihin on merkittävästi enemmän.

Ostettaessa saa olla pää kylmänä, sillä minä en ainakaan usko kovin monen ostavan tehokasta autoa ilman jalkaterässä kutkuttavaa pientä halua myös nauttia tehoista. Itse ratkaisin tämän siten, että otin vaimon mukaan ja ohjeistin etukäteen, että hän on velvollinen raahaamaan minut kaupasta pois välittömästi, jos yksikään lauseeni sisältää sanaa "onkohan" tai "mutta".

Ja näin kävi, kun käynnistin SLK32 AMG:n moottorin ja pakoputken päästä tuli hitusen epäterveen näköinen pölläys.
-T

Kuva
spy
Viestit: 11
Liittynyt: 09.2.2007 15:09

Viesti Kirjoittaja spy »

moi,

Mulla on -02 C32 AMG farmarina ja hyvä peli se on ollut. Itse olen autolla nyt ajanut 20tkm ja kokonaiskilometrimäärä autolle on 94tkm.

Alustan kolinat on ollut hiukan riesana, eli koiranluut ja helat on pitänyt vaihtaa. Sähkövikoja oli silloin kun auton ostin, mutta WD40:llä puhdistin kaikki liittimet valoista, niin sen jälkeen ei turhia hälytyksiä ole tullut.
Autossa on Brabuksen alusta ja luultavasti sen kovuus on osasyynä noille alustan kulumisille.

Viimeksi tehty 90tkm B-huolto tuli kaikkineen maksamaan 1900€, joten huoltaminen ei ole halpaa, mutta sen varmaan entisenä AMG-omistajana tiedätkin.

hieno auto, mutta tämän ikäisissä alkaa tosiaan olemaan jo monen kuntoista kulkinetta, jotenka ostettaessa on syytä olla tarkkana.
Avatar
jameri
Viestit: 210
Liittynyt: 24.2.2007 18:27
Paikkakunta: Vantaa

Viesti Kirjoittaja jameri »

Mukava auto jossa ominaisuudet kohdillaan, alusta ja moottori toimii hienosti yhteen muuten kokolailla sama kuin normi C , huollot ja korjailut tietysti kalliimmat mutta ... suosittelen.

Niin vetokoukkua ei saa muihin kuin ML malliin AMG sarjassa josko vaikka ajattelit tuupata M-auton väliin ja hommata A-vaunun :)
Camaro SS 396 Convertible -69
Hummer H2
rouvalla R171 2004
ex W203-C32AMG
exVMax
ex 190E 2.3-16
ex W220 S500 full loadet
Naapurin puolella ruoho on aina vihreämpää mutta meillä se on pidempää.
-loesje-
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170, sedan, farmari, avo”