ennenaikainen joululahja itelle :shock:

Vastaa Viestiin
Avatar
InsaneMe
Tolokun mies
Viestit: 1674
Liittynyt: 22.9.2006 11:16
Paikkakunta: oulu

ennenaikainen joululahja itelle :shock:

Viesti Kirjoittaja InsaneMe »

Näin väyrysmiehenä ja mersumiehenä tuommonen pisti silmään ja olihan se pakko ostaa sitten itselle ennakkoon joululahjaksi :twisted: . Noo onhan tuota hopiaakin jo kerennyt hieman tunettamaan oman auton näköiseksi, mut täytyis saada jostaki vielä semmosta ruosteenväristä maalia niin vois maalata sitten ruosteetkin niin ois yks yhteen :wink: . No tässä ne kuvat sitten niin ei tarvi ennää miettiä et mitä tuo tuossa ylhäällä horisee

sivulta kuvvaa

tästä tunnistaapi tarkkanäköne nupin


T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Voi hemmetti että on hieno :!: Mistä tuommosia saa?
audimies
Mopomiesten kuningas
Viestit: 3068
Liittynyt: 17.11.2006 18:42
Paikkakunta: 300km turusta, hesasta ja oulusta
Viesti:

Viesti Kirjoittaja audimies »

Toi on muuten hyvä , mutta milloin mersu on tehnyt etuvetoisia kuorma-autoja. Ostin viimejouluna poijalle tuommoisen paketin. Nyt poika ajelee ja kyselee , että onko kaikki kuorma-autot etuvetoisia :cry:
big jopo
Avatar
jovihava
Vanha Jäärä <br> Pimppaaja
Viestit: 7412
Liittynyt: 31.3.2007 23:22
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja jovihava »

Kyllä se sankari on vaan alitajuisesti portterimiehiä, katso vaikka mitä oli kuvaasi taaskin eksynyt:
Kuva
Pitäsköhän meiän alakaa paremman puutteessa neuvottelemaan vaihtokauppaa siihen teijän LT:hen :contract:
® Mesen linttaklubi
-Kuluttaa muttei kulje
Avatar
InsaneMe
Tolokun mies
Viestit: 1674
Liittynyt: 22.9.2006 11:16
Paikkakunta: oulu

Viesti Kirjoittaja InsaneMe »

Meissenkeri kirjoitti:Voi hemmetti että on hieno :!: Mistä tuommosia saa?
Tuttava myy noita ja oon katellu koko syksyn ku oon sanonu sille et hommaa mulle väykystä jonkin pienoismallin. No itsehän minä pongasin häneltä tuon ja sitä oli kahtakin eri mallia: toisessa oli nuppina tuommoinen jenkkinuppi ja toisessa tämä aktrossi. No ei tarvinu paljoa miettiä et kumman otan :wink: . 20€ tuo taitaapi maksaa ja markkinoilla nuita myydään...

Jovihava kato reppiin kaikki muut tarrat siitä jo poies mut sitten ajattelin et pittäähän sulle saada jotakin mainosta niin jätin tuon yhden paikalleen :lol:

Se oli kyllä järkytys kun hoksasin et se on etuvetonen tuo aktrossi vai onkos se 6x6 mut kartaani menny takkaa poikki :idea:

T.Sankari
® Mesen linttaklubi
MB W210 290 TD
MB W123 300 TDT
MB W126 500 SEL
KTM LC4 400 military
VW golf MK3 2.9 VR6 Syncro
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / W208, sedan, farmari, coupe, avo”