pakoputki ja tehot

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
xin811
Viestit: 656
Liittynyt: 06.8.2007 14:05

pakoputki ja tehot

Viesti Kirjoittaja xin811 »

Kuinka on, saisko suoralla 3" rönöllä ja yhdellä läpivirtauspöntöllä yhtään lisää tehoa cdi vehkeeseen? Koulussa ei ole mitään järkevää tekemistä joten tuollaisen voisi värkätä ja jopa rosterista :twisted:
Avatar
Sivonen
Viestit: 4939
Liittynyt: 20.9.2005 20:48
Paikkakunta: Jämsänkoski City
Viesti:

Viesti Kirjoittaja Sivonen »

Tee isompi downpipe, se vaikuttaa eniten... Loppuputkella ei niin väliä. :roll:
® Mesen linttaklubi
-Jokaisella kukalla on juuret

Kuva
Avatar
Pega
Viestit: 3649
Liittynyt: 30.5.2006 21:47
Paikkakunta: Rajis

Viesti Kirjoittaja Pega »

Ei sillä välttämättä tehoa tule yhtään lisää mutta pikkasen herkemmin reagoi kun vastapaine poistuu toisaalta saattaa ahdin hajota herkemin kun pääsee ryntään, tää oli sit mutua ja vahvasti :oops:
tuikku
Mersutohtori
Viestit: 317
Liittynyt: 04.11.2005 21:45

Viesti Kirjoittaja tuikku »

Pega kirjoitti:Ei sillä välttämättä tehoa tule yhtään lisää mutta pikkasen herkemmin reagoi kun vastapaine poistuu toisaalta saattaa ahdin hajota herkemin kun pääsee ryntään, tää oli sit mutua ja vahvasti :oops:
Suunnilleen näin.

Boonuksena vielä se, että jos pakoputken vastuksen poistuttua pakosarjan vastapaine kasvaa, niin teho vähenee.

Ehjän pakoputken vakiomoottorissa suosittelisin jättämään rauhaan.

Jos on kovat työhimot ja hyvät työkalut, niin suunnittele ja toteuta sinne keulalle koko syyläri/lauhdutin- paketin kokoinen välijäähy, joka sopii ulkonäöllisesti sinne keulaan "kuten vakio".

Hyvästä coolerista on sitten taas vaan hyötyä, eikä haittoja ollenkaan.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”