Fordilta uusi kauppakassi
Fordilta uusi kauppakassi
Kaksi korivaihtoehtoakin, lavalla tai farmarityyppisellä korilla:
Lavalla
Umpikopalla
Lisäksi löytyy vielä hirviporukoille sopiva versio, lienee jopa susukia ketterämpi kairassa:
PS: Hulluja nuo ameriikkalaiset...
Lavalla
Umpikopalla
Lisäksi löytyy vielä hirviporukoille sopiva versio, lienee jopa susukia ketterämpi kairassa:
PS: Hulluja nuo ameriikkalaiset...
I drive an Opel. What's your excuse?
Mahtavan näköisiä laitteita kertakaikkiaan. Harmi vaan, kun ei taida suaha noita suomessa, tai ainakin verottaja nostaa hankinta hinnan niin kovaksi ettei se p**se kestä. Tuommoisen kanssa tulisi jo sille kuormiskortillekkin hyötykäyttöä. Kuluttanevat muuten PALJON eli biotiiseliäkin voisi hyödyntää.
Eipä kait ajossa haittaa.. noin maantiellä.. mettällä kyllä... Eikös noi tekniikat ole jotenkin epävarmoja?dealer kirjoitti:Tänään kävi korjaamolla GMC neliveto pikuppi jatko-ohjaamolla, pellin alla tietysti V8 turbodiesel ja jatkeena automaattilaatikko.
Ihan mahdottoman pitkä auto, nosturille saamiseksi piti "vekslata" sen seitsemän kertaa.
- Jarno.V
- Opel - spesialisti
- Viestit: 1021
- Liittynyt: 30.9.2005 18:12
- Paikkakunta: Oulun seutu tällä kertaa
Itse ajoin viime kesänä tällä 6.5 turbodiiselillä olevan chevy vanin halliin, jossa oli se 215cm pitkä moniuraremmi tipahtanu välille. Jarrut ja ohjaus vailla tehostusta ja kumit jotku 275 leveät, hippasen raskaanlainen käännellä ja sai kahella jalalla runtata jarrua että sen rohmun sai pysähtyyn ennen seinää. Ja sitten veikkailla remmin reittiä sen seittemäntoista rullan ympäri, kolmannella yrityksellä täsmäsi pituus.dealer kirjoitti:Tänään kävi korjaamolla GMC neliveto pikuppi jatko-ohjaamolla, pellin alla tietysti V8 turbodiesel ja jatkeena automaattilaatikko.
Ihan mahdottoman pitkä auto, nosturille saamiseksi piti "vekslata" sen seitsemän kertaa.
Emmää enää ihmettele miks ameriikan jätit on menos konkurssiin, ohan mäkin niitä isoiks tienny, mutta tuo Audi tuossa rinnalla sai vihdoin tajuaman sen kokoeron todellisuudessa...
Esikaupunkialueella asuvan mamman kauppakassi? Paskan vitut! Sietää jäädäkin japskien ikeen alle kun tuommosta paskaa takovat, bensakoneella vielä...
Esikaupunkialueella asuvan mamman kauppakassi? Paskan vitut! Sietää jäädäkin japskien ikeen alle kun tuommosta paskaa takovat, bensakoneella vielä...
Mariini kirjoitti:Emmää enää ihmettele miks ameriikan jätit on menos konkurssiin, ohan mäkin niitä isoiks tienny, mutta tuo Audi tuossa rinnalla sai vihdoin tajuaman sen kokoeron todellisuudessa...
Esikaupunkialueella asuvan mamman kauppakassi? Paskan vitut! Sietää jäädäkin japskien ikeen alle kun tuommosta paskaa takovat, bensakoneella vielä...
Ei sentään... Nuo on ihan Ford F650 Commercial Truck -mallin alustalle jossain koripajalla väännettyjä erikoisvehkeitä. Tuskinpa noita juuri monikaan käyttää päivittäiseen liikkumiseen. Diiselmotilla tietty. Vaihtoehtoina Fordin oma Powerstroke, Cummins sekä helmenä Caterpillarin 7,2-litrainen 300hv mylly.
Yleisin käyttötarkoitushan noilla on esim kippilava-auto, jakeluauto umpikopilla tai sitten ison puoliperävaunun vetäminen. Kokonaismassaa lupaavat melkein 12 tonniin asti.
kliks
I drive an Opel. What's your excuse?
Neliveto lisävaruste noihin.Heikki H. kirjoitti:eikähän e-mersuakin saisi aksorin alustalla
edit, nii joo mutta noi voortithan raapiiki joka tassulla
Mutta kaikkihan muistaa tämän G-waagenin SLK:n kopalla:
http://www.geocities.com/MotorCity/Fact ... GWagen.jpg
I drive an Opel. What's your excuse?
jaa olipa tuokin aika villi tapaus...enpä ollut ennen nähny.Melitos kirjoitti:
mutta kaikkihan muistaa tämän G-waagenin SLK:n kopalla:
http://www.geocities.com/MotorCity/Fact ... GWagen.jpg