Tulupat?

Koeajot, tyyppiviat, kulutukset, rengasasiat jne...
Vastaa Viestiin
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Tulupat?

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Tuohon kolomikakskymppiseen kuuluu mitkä kynttilät? Jossahi varoteltiin laittamasta ärrätulppia kun olis itessään häiriösuojat ja ottasi puolat kipiää ja edelleen poksi.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Roisto
Herrasmies
Viestit: 5216
Liittynyt: 03.10.2005 16:12
Paikkakunta: Uuleopori

Re: Tulupat?

Viesti Kirjoittaja Roisto »

Easy Rider kirjoitti:Tuohon kolomikakskymppiseen kuuluu mitkä kynttilät? Jossahi varoteltiin laittamasta ärrätulppia kun olis itessään häiriösuojat ja ottasi puolat kipiää ja edelleen poksi.
Juu. Ei välttämättä kannata.

Itse kävin Vehosta, kun paikallisella pajalla ei Boschina löytynyt sopivia ärrättömiä. Maksoivat jopa vähemmän kuin ko. Boschit (olivat muistaakseni Championit :nocando:).

t.
Risto
Kulkupeli: E 500 -03 (211.070)
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

No perkseles. Possit olisin huolinut, vaan jos niitei ole, niin jotahi muuta se on laitettava. Hitto kun ei tullut ihmeteltyä tarkemmin mitä merkkiä ja millä koodilla nuo nykyiset ovat.

Muutetaanpa topikki myös yleisemmäksi tuluppajutusteluksi, vaikka sellainen luultavasti jossain jo on. Eli minkä merkkisistä tulpista ihmisillä on hyviä ja mistä huonoja kokemuksia?

Moponetti möisi tuohon NGK:ta ilman resistoraattoreita, vaan mielestäni änkeekööt eivät ole pitkäikäisimpiä. Ja kun tuossa koneessa on tuo sytkytyssysteemi herkkä vaurioitumaan jos kärkiväli kasvaa suureksi, ei tuo vaihtoehto oikein kiehdo. Kuitenkin tulpat ovat niin halpoja osia verrattuna pokseihin, etten tingi euroa kipale jos joku merkki on toista parempi.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Yleinen tekniikkakeskustelu”