w124 etupään jousien kumit
w124 etupään jousien kumit
Tuli tuotettua w 124 e300td -95 saksasta muutama vuosi sitten.
Jousi oli edestä poikki ja vaihdettiin samalla molemmat uusiin.Ei tullut silloin mieleen eikä ollut vaihtohetkellä laittaakaan uusia kumeja.Jousien alla kumit,missä kolme "nystyrää" .Etupää on siis aika korkealla.Mikä on normaali kumi,mitä edessä käytetään?Onko 1vai 2 nystyräinen?
Tasonsäädöllä tietysti saa perää helposti ylös,mutta....
Kumien vaihdoin myötä muuttuu varmasti ohjauskulmatkin hieman.
Minkälaisia kumeja muut käyttävät edessä?
Jousi oli edestä poikki ja vaihdettiin samalla molemmat uusiin.Ei tullut silloin mieleen eikä ollut vaihtohetkellä laittaakaan uusia kumeja.Jousien alla kumit,missä kolme "nystyrää" .Etupää on siis aika korkealla.Mikä on normaali kumi,mitä edessä käytetään?Onko 1vai 2 nystyräinen?
Tasonsäädöllä tietysti saa perää helposti ylös,mutta....
Kumien vaihdoin myötä muuttuu varmasti ohjauskulmatkin hieman.
Minkälaisia kumeja muut käyttävät edessä?
w124 200d -87
w202 220d aut-98
w124 300 tdt aut-95
w124 250 aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
w202 220d aut-98
w124 300 tdt aut-95
w124 250 aut-94
Viimeinen mersu tehtiin vuonna -95
EPC:stä näkee mitkä jousenkumit ovat kyseisessä autossa olleet alunperin.
Sieltä voi laskeskella myös oikeat jouset.
Toisaalta on sama mitkä kumit on alunperin olleet, vaihdata ohuemmat jos tuntuu että keula on liian korkealla.
Perää ei kannata nostaa tasonsäädöllä vaan sen pitäisi olla ajossa ilman kuormaa jousien varassa.
Sieltä voi laskeskella myös oikeat jouset.
Toisaalta on sama mitkä kumit on alunperin olleet, vaihdata ohuemmat jos tuntuu että keula on liian korkealla.
Perää ei kannata nostaa tasonsäädöllä vaan sen pitäisi olla ajossa ilman kuormaa jousien varassa.