Laatuvaikutelma? / Veronkiertoa häkäpöntöllä?
Vaihda siihen Wartburg 353:n ovet, ne pelaa paremmin ja ovat hiljaisemmat.dealer kirjoitti:Mitenkähän Suzukin ovet pitäisi säätää ?
Ensimmäisellä nykäisyllä kuuluu "PAUK prärärämm" eikä ovi mene kiinni.
Toisella kertaa sitten "ppPPPAUKSKLONGGPRPRPRPRPRÄMMmmmmm" , ovi menee kyllä kiinni mutta tahtoo vähän suhista.
Cordobaani olin itse oikein tyytyväinen, vaikka nuo korvatulpat kyllä olisivat olleet poikaa Myös automaattisesti taustamelun mukaan säätyvä volume radiossa olisi ollut erittäin hyvä varuste.. aina liikennevaloihin pysähtyessä sai volumesta kääntää 75 prosenttia pois, jottei nyt aivan viereisiin autoihin olisi uutiset kuuluneetVäisänen kirjoitti:Cordoba -01 ihan OK siihen asti kunnes nopeus nousi suomalaisiin moottoritie nopeuksiin->korvatulpat olis kiva.
Kävin eilen istumassa uudessa Audi A6:ssa. Ihan hieno pelihän se on, mutta ei, ei jotakin puuttuu. Hyvin paljon tulee kiinnitettyä huomiota kojelaudan muovien laatuun. Kyllä on 124:n vinyylipäällysteinen kojelauta paljon laadukkaamman näköinen kuin Audin kovamuovinen... Niin ja jotenkin orpo olo kun ei ole tähteä nokalla.
® Mesen Porkkana-klubi
Mersukuskin tilannehan on siitä onneton että mikään auto ei tunnu miltään jos kojelaudassa ei ole mottia puuta, näin ainakin minun kohdallani. Vaikutelma jää auttamattoman köyhäksi ja mielenkiinnottomaksi jos ei saa ihastella juuripähkinää, zebranokaan ei tahdo tuntua enää miltään.Wikke kirjoitti:Kävin eilen istumassa uudessa Audi A6:ssa. Ihan hieno pelihän se on, mutta ei, ei jotakin puuttuu. Hyvin paljon tulee kiinnitettyä huomiota kojelaudan muovien laatuun. Kyllä on 124:n vinyylipäällysteinen kojelauta paljon laadukkaamman näköinen kuin Audin kovamuovinen... Niin ja jotenkin orpo olo kun ei ole tähteä nokalla.
Ei ne leikkipuut volvoa pelasta.dealer kirjoitti:Tilaanko Volvoon heti PreWooded puupaneelit ?
Onneksi Susukissa on kuitenki sisällä puuta tarpeeksi.
(vaikkei olisi kuskilla puupäätäkään)
Ja halkojako siellä suitzassa kuskataan vai onko "peltejä" jo koitettu alkaa laudoilla naulailemaan jotta pysyy kasassa.
Epäilen että susukissa ei koristekasveja ole tehtaalla istutettu mutta koristeenahan ne alustasta kasvavat sammaletkin toimivat ja jos "auto" on yli vuodenikäinen niin omistaja saa ihailla jo varmasti jonkinlaista jalkatilasta orastavaa koivunversoakin...muista kastella, ei tykkää koivukaan maantiesuolasta.
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
Montako mottia häkäpönttö-susuki vie halkoja satasella?
Epätoivoa on monenmoista mutta tämä nyt on jo kaiken huippu kun mies rakastaa konevikaista suzukiaan noin paljon että liikkeelle on päästävä vaikka häkäpöntön voimin. Toisaalta kunnioitettavaa järjestää itselleen moista epistolaa nykypäivänä.
Epätoivoa on monenmoista mutta tämä nyt on jo kaiken huippu kun mies rakastaa konevikaista suzukiaan noin paljon että liikkeelle on päästävä vaikka häkäpöntön voimin. Toisaalta kunnioitettavaa järjestää itselleen moista epistolaa nykypäivänä.
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
Tai otetaanko siitä sitten savuarvot konttorilladealer kirjoitti:Mitenkähän lie verotuskäytäntö jos alkaisi värkätä sen häkäpöntön susukiin ?
Koivuhalko, juuri sytytetty savuarvo 70....
Minkäänlaiseen liikkumiseen luotuihin innovaatioihin täällä ei paljon kannusteta, pahimman rangaistuksen varmaankin saa jos keksii ikiliikkujan
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
Jos oikein muistan, niin 20 kertainen tiisselivero seuraa palkintona onnistuneesta suorituksestadealer kirjoitti:Mitenkähän lie verotuskäytäntö jos alkaisi värkätä sen häkäpöntön susukiin ?
Vai saisko sutsukin jo museokilpiin
Länsi-Suomen lääninhäirikkö
W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.
W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.
Häkäpönttöautoista ei peritä edes vuotuista käyttömaksua.
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2003/20031281
12§
Kohta 11) moottoriajoneuvot, joissa käytetään pääasiallisesti puu- tai turveperusteista polttoainetta
Kyllä nyt on lainsäätäjät mokanneet ja pahasti...
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2003/20031281
12§
Kohta 11) moottoriajoneuvot, joissa käytetään pääasiallisesti puu- tai turveperusteista polttoainetta
Kyllä nyt on lainsäätäjät mokanneet ja pahasti...
I drive an Opel. What's your excuse?
Ei käyttömaksua, mutta käyttövoimaveroa (dieselvero)
12§
Viimeinen kohta:
Käyttövoimaverosta ovat vapaat polttoainemaksusta annetun lain (1280/2003) 6§:n 1 momentin 5 kohdassa tarkoitetut metaanista koostuvaa polttoainetta käyttävät henkilö ja pakettiautot.
Polttoainemaksun määrä:
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2 ... oainemaksu
Toivottavasti linkki onnistui, tuon mukaan maksu olis 330 euroa päivältä käytettäessä täysin verotonta polttoainetta (puu)
Eikö oo meleko halapaa kyytiä
12§
Viimeinen kohta:
Käyttövoimaverosta ovat vapaat polttoainemaksusta annetun lain (1280/2003) 6§:n 1 momentin 5 kohdassa tarkoitetut metaanista koostuvaa polttoainetta käyttävät henkilö ja pakettiautot.
Polttoainemaksun määrä:
http://www.finlex.fi/fi/laki/ajantasa/2 ... oainemaksu
Toivottavasti linkki onnistui, tuon mukaan maksu olis 330 euroa päivältä käytettäessä täysin verotonta polttoainetta (puu)
Eikö oo meleko halapaa kyytiä
Länsi-Suomen lääninhäirikkö
W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.
W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.
Nii vaan ajoneuvovero muodostuu entisestä käyttömaksusta ja dieselverosta. Pysyn kannassani...Salmi kirjoitti:Ei käyttömaksua, mutta käyttövoimaveroa (dieselvero)
(klips)
Toivottavasti linkki onnistui, tuon mukaan maksu olis 330 euroa päivältä käytettäessä täysin verotonta polttoainetta (puu)
Eikö oo meleko halapaa kyytiä
I drive an Opel. What's your excuse?
Mitenkähän saatas tiileri laittamaan se häkäpönttö...Melitos kirjoitti:Nii vaan ajoneuvovero muodostuu entisestä käyttömaksusta ja dieselverosta. Pysyn kannassani...Salmi kirjoitti:Ei käyttömaksua, mutta käyttövoimaveroa (dieselvero)
(klips)
Toivottavasti linkki onnistui, tuon mukaan maksu olis 330 euroa päivältä käytettäessä täysin verotonta polttoainetta (puu)
Eikö oo meleko halapaa kyytiä
Nähtäs miten käy
Länsi-Suomen lääninhäirikkö
W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.
W201 190 D -85
W123 220 D -77 eläkeläinen
Autuaita ovat puupäät, sillä he eivät tuskaa tunne...
Ja pysyvät myöskin hyvin pinnalla.
Ennemminkin dieselöi suitsan jollain pienellä diiselpadalla ja muutoskatsastaa mopoautoksi. Niillähän saa käsittääkseni ajaa polttoöljyllä. Tulee halpoja metrejä ja varmaan huippunopeuskin kasvaa.
Moottorin saa vaikka tästä: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=563560
Tuosta saanee ovetkin, ei tarvi warrea hankkia
Moottorin saa vaikka tästä: http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=563560
Tuosta saanee ovetkin, ei tarvi warrea hankkia
Mistä seikoista syntyy vaikutelma laadukkaasta autosta
Kiinnitin tähän nimittäin huomiota kun oottelin Ylivieskan autosommassa renkaiden asentajaa laittamaan uudet talvirenkaat tuohon lavettiini.
Homma kun venyi, katselin mitä autoja oli vaihtoautohallissa. Emäntä kuolaa primeran perään. No, siinä oli yksi passelin hintainen alle 200tkm ajettu sedani. Otin oven auki ja se meinasi "tipahtaa varpaille". Eli saranatapit oli väljänä. Ei hyvää päivää. Tämän ikäinen auto ja nyt saranat väljänä. Sisällä oli kovasti muovisen oloista. Ei miun auto. Ovea sai paiskata, että se meni kiinni...
Takarivissä oli sitten vuosimallia 1994 oleva c sarjalainen, jolla oli ajettu 200tkm. Oven aukaisu toi hymyn suupieleen. Ei mitään liikettä, ei välystä, ei pelkoa siitä, että ovi tulisi varpaille. Sisällä oli kovasti turvallinen tunne. Mitä nyt kakkonelosen jälkeen minusta tuntuu c sarjalainen pieneltä.
Autokauppias ei tullut minulle tarjoilemaan mitään vaihdokkia, eikä kyllä olisi kiinnostanut...
Tässä yksi asia joka antaa autosta laadukkaan vaikutelman. Jatkakaa...
Homma kun venyi, katselin mitä autoja oli vaihtoautohallissa. Emäntä kuolaa primeran perään. No, siinä oli yksi passelin hintainen alle 200tkm ajettu sedani. Otin oven auki ja se meinasi "tipahtaa varpaille". Eli saranatapit oli väljänä. Ei hyvää päivää. Tämän ikäinen auto ja nyt saranat väljänä. Sisällä oli kovasti muovisen oloista. Ei miun auto. Ovea sai paiskata, että se meni kiinni...
Takarivissä oli sitten vuosimallia 1994 oleva c sarjalainen, jolla oli ajettu 200tkm. Oven aukaisu toi hymyn suupieleen. Ei mitään liikettä, ei välystä, ei pelkoa siitä, että ovi tulisi varpaille. Sisällä oli kovasti turvallinen tunne. Mitä nyt kakkonelosen jälkeen minusta tuntuu c sarjalainen pieneltä.
Autokauppias ei tullut minulle tarjoilemaan mitään vaihdokkia, eikä kyllä olisi kiinnostanut...
Tässä yksi asia joka antaa autosta laadukkaan vaikutelman. Jatkakaa...