W140 omistajan opas/huoltokirja,turhaa tietysti haikailen...

Vietiinkö auto tai stereot?
Vastaa Viestiin
kerkkä
Viestit: 8
Liittynyt: 05.11.2010 17:53
Paikkakunta: pirttimäki

W140 omistajan opas/huoltokirja,turhaa tietysti haikailen...

Viesti Kirjoittaja kerkkä »

Sen verran vanha tapaus, mutta laitetaan nyt vaikka tällainen epätoivoinen yritys - kalvaahan se kuitenkin, vieläkin, mieltä.

Ennen ässän (1992 300SE) hankintaa oli hansikaslokerossa autoliikkeessä käyttöohje- / huoltokirja + omistajan opas (aika paksu nivaska) tallessa. Huollot kilometreiltä 65000 - 85000.

Viimein rohkeasti ostopäätöksen tapahduttua ei enää kyseistä nippua epäonneksi löytynyt enää mistään. Jäljellä oli vain, onneksi, (siinä pienessä taskumattisäilytyslokerossa kojelaudan keskellä) Hannoverin elon aikainen huoltovihkonen (se pikku läpyskä) alkupään kilometreiltä.

Ja vaikka tarpeeseensakin olisi Alfred moisen vienyt, en silti omaa empatiaa tapahtuneeseen. Pienistä se on ihmisen elo kiinni sille kulmalle asettuessaan, kuin nyt tämäkin että moinen tapaus harmittaa.. :roll:
touhottaja
Reikäklubin presidentti<br>MersupeRkaaja
Viestit: 6067
Liittynyt: 07.3.2007 17:55

Viesti Kirjoittaja touhottaja »

kyllä mun mielestä turhaan haikailet niitten papereitten perrään, kun aattelet sillai sitä asiaa :arrow: minä annoin saksankielisen korjaus oppaan W126 eräälle tämän foorumin nais ihmiselle suomennettavaksi ja sovittiin asia sillai että hän kun tarvitti 123:sen osia niin minä annoin osat ja postitin hänelle ja hän kääntää sitten kirjan suomeksi :roll: nooh, osat hän sai noin kolome vuotta sitten, mutta minä en ole saanu kirjaa vieläkään monista pyynnöistä huolimatta, että minä sentään omistan kyseisen kirjan, että sattuu sitä täälläkin :wink:
en välittäs yhtään mutta kun sitä kirjaa ei saa ennää etes kaupastakaan, olen sen verran kyselly :roll:
Avatar
prehistorik
aktiivimeseläinen
Viestit: 1875
Liittynyt: 19.10.2010 11:12
Paikkakunta: Nuija maalta

Viesti Kirjoittaja prehistorik »

Jos sähköinen manuaali kelpaa, niin...

KLIK!
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Varastettua”