Tolloimmat/ cooleimmat autojen nimet

Täällä voit keskustella ja esittää kysymyksiä muistakin merkeistä kuin Mercedes-Benzistä.
Mikko K
Mersutohtori
Viestit: 1495
Liittynyt: 30.9.2005 12:32
Paikkakunta: Outokumpu

Viesti Kirjoittaja Mikko K »

daerok kirjoitti:Jos kerta Morris Marina ja Lada Kalina,niin miksei 124 Narina(ei mitään yhteyttä MB-merkkisiin autoihin) ja vanhoista neuvosto merkeistä hyvältä kuulostaa myös Volga,Moskvits(miten se nyt kirjoitettiinkaan?) ja hei kuka muistaa :rock: POPEDA oli myös automerkki :wink:

7mm elementeillä Mersun koneesta vois sanoo Kolina :lol:
Datsun Bluebird
Mb Vito
Avatar
jari_w123
Mersutohtori
Viestit: 1919
Liittynyt: 11.2.2006 0:35
Paikkakunta: kokkola

Viesti Kirjoittaja jari_w123 »

Pistetäänpä tännekki sitte jotain eli BMW bayerische motoren werke mun mielestä tollo koska tuosta voi vääntää vaikka mitä,vaikka baijerilainen moottori wärkki tai mutteri viritelmä.Vaikka merssuista ei saanu puhua mutta mun mielestä malli 300D kuulostaa todella hyvältä :lol: :lol: :lol:
W123 300TD farkkupaku
W123 300 turbodiesel sedan
Avatar
jusamb
Väyrys-Fani
Viestit: 3861
Liittynyt: 30.9.2005 12:52
Paikkakunta: Näillä main

Viesti Kirjoittaja jusamb »

E-Klasse. E-Class. Onko pöllömpää auton tyyppiä :?:
Väyrynen, suurta kintuille pis#¤mistä oli kyse autoista tai ihan mistä tahansa. :evil: :oops: :roll: :D :lol:
Viimeksi muokannut jusamb, 11.3.2006 0:17. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Avatar
NicNac
Hemmittäjä
Viestit: 2942
Liittynyt: 12.11.2005 22:49

Viesti Kirjoittaja NicNac »

jusamb kirjoitti:E-Klasse. E-Class. Onko pöllömpää auton tyyppiä :?:
Väyrynen, suurta kintuille pis#¤mistä oli kyse autoista tai ihan mistä tahansa. :evil: :oops: :roll: :D
oon jo hetken aikaa naureskellu ja ei meinaa loppua...ookko kirjoittanu yhtään viestiä missä et morkkaisi ihanaa väyrystä? :lol: :lol: :lol: :lol:
-Reikä-Klubi®-
-Lintta-AATELINEN- Kuva
Avatar
jusamb
Väyrys-Fani
Viestit: 3861
Liittynyt: 30.9.2005 12:52
Paikkakunta: Näillä main

Viesti Kirjoittaja jusamb »

NicNac kirjoitti:oon jo hetken aikaa naureskellu ja ei meinaa loppua...ookko kirjoittanu yhtään viestiä missä et morkkaisi ihanaa väyrystä? :lol: :lol: :lol: :lol:
Naistenpäivä taisi olla niin vakava asia, ettei siinä uskaltanut väyrystä mainita. :roll:
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Boss
Luupiä
Viestit: 6283
Liittynyt: 14.10.2005 8:58

Viesti Kirjoittaja Boss »

Fiat Panda. Onko oikeasti olemassa yhtä rumaa koppia(paitsi susuki sj410). Kamala rotisko, nimi yhdistynee jotenkin pandoja uhkaavaan sukupuuttoon.
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Keskustelua muista merkeistä”