Kelkkaonkelma, kelekkamiehiä?
Kelkkaonkelma, kelekkamiehiä?
Täällähän taisi muutama rotax-mies muistaakseni olla?
Tai ylipäätään kellään vinkkiä mikä tuota omaa voisi riivata kun nyhdin taannoin skiiton käymään niin johonkin on ikäänkun puhti kadonnu
Ei vastaa oikein kaasuun ja pienemmillä jengoilla räpeltää kummasti, sitten kun pääsee painamaan vähän enemmän niin menee kuten ennenkin. Tulpat vaihtelin ja vanhat ei niin hyvältä näyttänytkään....mitähän seuraavaksi, neulaventtiilien kimppuun? Vai olisko niinkin pienestä kiinni että on vähän reilummasti öljyä pelissä kun tuorevoitelu kömöili niin tankissa on varmuudeksi öljyä seassa ja kun sain tuorevoitelun pelaamaan niin nyt on tietysti seossuhde jotain 3,5% mutta tekiskö tuo moista ongelmaa?? Muutenkin tuntuu olevan vähän onnenamuleteistä kiinni näitten tuomiopäivän vehkeitten toiminta
Tai ylipäätään kellään vinkkiä mikä tuota omaa voisi riivata kun nyhdin taannoin skiiton käymään niin johonkin on ikäänkun puhti kadonnu
Ei vastaa oikein kaasuun ja pienemmillä jengoilla räpeltää kummasti, sitten kun pääsee painamaan vähän enemmän niin menee kuten ennenkin. Tulpat vaihtelin ja vanhat ei niin hyvältä näyttänytkään....mitähän seuraavaksi, neulaventtiilien kimppuun? Vai olisko niinkin pienestä kiinni että on vähän reilummasti öljyä pelissä kun tuorevoitelu kömöili niin tankissa on varmuudeksi öljyä seassa ja kun sain tuorevoitelun pelaamaan niin nyt on tietysti seossuhde jotain 3,5% mutta tekiskö tuo moista ongelmaa?? Muutenkin tuntuu olevan vähän onnenamuleteistä kiinni näitten tuomiopäivän vehkeitten toiminta
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
Tutun kelekassa oli tuossa joku aika sitten sellasta vikaa että vei kolminkertasesti pensaa normaliin verrattuna eikä oikeen kulkenu.
Kaasarit putsaamalla lähti taas pelittämään.
Kaasarit putsaamalla lähti taas pelittämään.
---------------------------------------------------------
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
- Audi A4 1.8T quattro avant -04
- ex. C 250 TDT -97 Powered by Turbotec & KKK
- mazda rx-7 -82
- lada 1600 "iS" -77
- ex. W124 260E -89
Juu vaihtelin, pitänee kattella tulpanhatut vielä ja sitten käydä kaasareitten kimppuun, harvoinhan tolla on ajettu mutta olen nyt muutaman tankillisen rykässy aika nopiaan jospa sieltä olis paskat lähteny liikkeelle ja suuttimet siirapissa tai muuta pientä.Heikki H. kirjoitti:Mun kelekas oli joskus sellaanen vika että tulpan hatun juuresta oli menny se tulpanjohto osin pilalle. vissiin ei tee oikein hyvää tulpiille kun itsekkin ajan niin harhoon että pensa pilaantuu, mutta sanoitkin että oot ne jo vaihtanu.
Eipä tullu putsailtua kaasareita, perämoottorissahan se nykyään on pakko tehdä keväällä, johtuneeko näistä bensoista että menee semmoseksi liisteriksi seistessään.
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)
Bensaa ei muuten kannata säilyttää kuin siihen tarkoitetuissa astoissa. Missä tahansa muussa muoviastiassa, vaikkapa öljykanisterissa, säillytetty bensa tekee kaasareihin sitä töhnää. On nimittäin moottorisahan kiskomisesta sen verran kokemuksia, että alkaa itsekin sen vähitellen oppia. Käynnistyvyys ja käynti korjaantuu puhdistuksella.
Tuli vain mieleen, että eikös kaksitahtisissa vuotava kampiakselin pään tiiviste saa aikaan juuri noita ongelmia pienillä kierroksilla? Käsittääkseni ei olisi edes harvinaista. Kierroksilla sitten vetää normaalisti.
Koskaan en suosittele mitään lisäaineita ym kökköjä kaadettavaksi moottoreihin, mutta nyt teen poikkeuksen. Jonkin injection treatmentin kaataminen bensan sekaan voisi vaikka auttaa. Nuohoan on kausiluonteisessa käytössä ja kaasareihin voi kertyä kaikennäköistä. Tosin voi siinä käydä niinkin, ettei mitään muuta tapahdu, kuin saa american serkku rahaa ostaa citymaasturiin pari gallonaa lisää bensaa.
Tuli vain mieleen, että eikös kaksitahtisissa vuotava kampiakselin pään tiiviste saa aikaan juuri noita ongelmia pienillä kierroksilla? Käsittääkseni ei olisi edes harvinaista. Kierroksilla sitten vetää normaalisti.
Koskaan en suosittele mitään lisäaineita ym kökköjä kaadettavaksi moottoreihin, mutta nyt teen poikkeuksen. Jonkin injection treatmentin kaataminen bensan sekaan voisi vaikka auttaa. Nuohoan on kausiluonteisessa käytössä ja kaasareihin voi kertyä kaikennäköistä. Tosin voi siinä käydä niinkin, ettei mitään muuta tapahdu, kuin saa american serkku rahaa ostaa citymaasturiin pari gallonaa lisää bensaa.
MB E 300D -93
MB E 320cdi -99
MB E 320cdi -99
Mikäli kaasuttimen imukurkku vuotaa, voisi olettaa jotain tuollaista tapahtuvan. Kääntele niitä kumeja ja mikäli ovat yhtään pykineet ---> vaihtoon. Halvempaa kuin vaihdella palaneita mäntiä...
Meillä oli koneremontin jälkeen lynxin pensassa öljyä + tuorevoitelun öljy. Ei ongelmaa. Luontokin sai osakseen sinisemmän savun
Meillä oli koneremontin jälkeen lynxin pensassa öljyä + tuorevoitelun öljy. Ei ongelmaa. Luontokin sai osakseen sinisemmän savun
Tua saattaa korventaa persnahkaa jo himpun liikaa vaikka harvoonhan sitä ehtii ajella ja nyttenkin taitaapi olla kylkiluu pettännä niin ei oikein pystykkään. Jos soppa maksaa 3 ekua litra niin 30l/100km, menee aika tyyriiksi kun kilometri maksaa euronHVM kirjoitti:Jos persnahka on kyllin paksu niin ajele pienkonebensiinillä. 3e/litra, eikä "väljähdy" seisoessaan tankissa/ kannuissa. Dieseliä kannattaa muuten säilyttää AIV-pytyissä.
Taidetaan taas alkaa päästä pikkuhiljaa aiheeseen...
Enskerralla jos hommais fiksumman merkkisen kulkimen, vaikkapa susukinkonneella ihan tiilerin kunniaksi. Mänöö hermo noihin rotakseihin eikä yömahan perässäkään viittis juosta. Elä juokse yömahan perässä koska se on kokoajan paskana.
(ei minulla mitään alkoholiongelmaa ole, ongelmia alkoholin kanssa on vaan absolutisteilla)