Motonetistä...-jorkki- kirjoitti:Minkälaisesta kaupasta tuommosta reikäputkea kannattis hakea?
Kilanderin E 270 cdi.
Joo Motonetista hain vaimennusvillaa ja reikäputkea.
Kannattaa ennen hommaan alkamista varmistaa että niillä on myös em.tarvikkeita hyllyssä.
Jostain syystä nuo pakoputki ja cooleri tarvikkeet tuntuu olevan usein lopussa.
Tuokin reikäputki oli Lappeenrannan myymälän viimeinen,ei jäänyt hyllyyn yhtään minkäänkokoista putkea.
Nuo on kyllä siitä hyviä,että kattien kuoret jotain parempilaatuista metallia,omassa ainakin tosi hyvässä kunnossa,helppo oli hitsata.
Henk.koht.suosittelen tyhjennystä,ja laitat takaosan uusiksi.
Vähän vaivaahan tuossa on enemmän kuin jos uutta vaihtelisi tilalle,mutta ei mene kattien osalta rahaa kuin muutama kymppi (jos ei halua kokonaan tyhjäksi jättää).
Kannattaa ennen hommaan alkamista varmistaa että niillä on myös em.tarvikkeita hyllyssä.
Jostain syystä nuo pakoputki ja cooleri tarvikkeet tuntuu olevan usein lopussa.
Tuokin reikäputki oli Lappeenrannan myymälän viimeinen,ei jäänyt hyllyyn yhtään minkäänkokoista putkea.
Taitaa olla hinnoissaan vitos ja kutos koneeseen jos kaikki katit uusii.meissenkeri kirjoitti:Jos olisi rahaa, ja haluaisi päästä helpolla muutaman satatuhatta kilometriä, niin paljonkohan maksaisi koko putkisto uutena etukatteineen kaikkineen?
Nuo on kyllä siitä hyviä,että kattien kuoret jotain parempilaatuista metallia,omassa ainakin tosi hyvässä kunnossa,helppo oli hitsata.
Henk.koht.suosittelen tyhjennystä,ja laitat takaosan uusiksi.
Vähän vaivaahan tuossa on enemmän kuin jos uutta vaihtelisi tilalle,mutta ei mene kattien osalta rahaa kuin muutama kymppi (jos ei halua kokonaan tyhjäksi jättää).
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
tekase sinne vaikka klinkkeristä tiiviste se on semmosta mikä on sinne tarkotettua ja ompa ainakin tiivis. pitäs omaanki riepuun laittaa se pala sinne väliin ja kattoa oikeen että vaikuttaako se kuinkapaljon tuollasessa katiskassa pakoputkitahna on ollu itellä tähän saakka mutta en tiä menestyykö se siellä kuinka hyvin eli alkaako vuotelemaan kuinkakin nopeesti
Aavistuksen enempi jäsenien ja ihmisten asialla
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
-Suomen mercedes autoilijat ry-
[miitit]001111111111011111111011111[/miitit]
Kyllä tuo hiljeni jonkinverran,aavistuksen vielä viheltää alakierroksilla.Mutta se johtunee turbosta..-jorkki- kirjoitti:Mitese vaikuttikose ääniin
Tuikku voisi laittaa sen 3bar.mapin osanumeron,tilaisi sen Silberautoon,niin olisi valmiina kun menen seuraavankerran Tallinnaan.
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
- cdi
- Filosofian insinööri
- Viestit: 2327
- Liittynyt: 04.5.2006 23:09
- Paikkakunta: Kropsukylän,velkaperä
Luulen että jusamb antaa inhimillisistä syistä tarvittaessa saattohoitoa.kilander kirjoitti:Ei ihan ehtinyt olla vuotta väykkykuskina,27.02.2010 ostin,ja tänään 25.02.2011 päättyi yhteinen taival,49 000 km.
Hyvä oli,mainettaan parempi.
Saattaa olla että ikävä tullee,aika näyttää..
En ole asiantuntija.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
En edes halua olla.
Mielipiteeni näkyy ylempänä.
Sinulla voi olla erilainen.
Katohan,tämmöstäkin kysytty.Pappi kirjoitti:Kirjoitahan joskus kooste, mitä kaikkea tuohon vuoteen kuului noin kulujensa puolesta.
Eli ostettaessa 298 555 km.,siitä se remontin korjaus alkoi .
304 000km.
-Varta 100 amp.akku 155 €
-ilman/raitisilmansuodatin 32 €
-autom.lootan öljyt,suodatin,tiiviste 147€
-ilmastoinnin huolto+höyrystin 98 €
310 000 km.
-vaihdelaatikon sähköpistoke 7 €
-Mobil 5w50+suodatin 82 €
312 000 km.
-ulompi oik.raidetangonpää 26 €
-katsastus + päästömittaus 110 €
321 000 km.
-etujarrupalat 65 €
-kiertovesipumppu 50 €
322 000 km.
-säädettävät cambertangot+4-pyöräsuuntaus 220 €
325 000 km.
-Mobil 0w40+suodatin 91 €
329 000 km.
-etupyöränlaakeri oik. 130 €
338 000 km.
-ahtolämpöanturi 26 €
-moniurahihna 30 €
-347 300 km.myydessä
Sitten ohjelmointi ja siihen liittyen polttoaineletkuja,o-renkaita,suodatin/kotelo,suuttimien koeponnistus-yhteen korjaussarja,korkeapainepumppu,cooleri,kattien tyhjennys n.1500 €
Sitten tässä oli vähän vaivaa noista itselahoavista sähköjohdoista,varmaan vuosimallista johtuvaa.
Ilmamassamittarin,map-anturin,ja ahtolämpömittarin johdot tykkäsivät karistaa kuoren pois.
Niitä tuli pätkät vaiheltua uusiin.
Sinänsä hölmöä tuommoisen asian takia pilata hyvä auto,mutta tuohon aikaan ei mersulla taiettu muutamassa muussakaan asiassa panostaa pikäikäisyyteen
Luu on kovvoo ja koppi vuotaa
-----Näin on,jos siltä näyttää-----
-----Näin on,jos siltä näyttää-----