mese.fi Foorumin päävalikko
 
 
 
 
 
 

W124 300CE-24, Perkl, kolmion takaa tuli makiasti eteen..
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
 
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang
 Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
kryptonite
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Tam 2007
Viestejä: 1208
Paikkakunta: Helsinki

 LähetäLähetetty: 26.7.2011 12:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ahaa ensimmäinen boxi olikin Reiserechnerin ohjainlaite.

mutta mitä tuo toinen boxi tekee, se on vielä mysteeri.
_________________
More than a job, it's a lifestyle
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
kryptonite
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Tam 2007
Viestejä: 1208
Paikkakunta: Helsinki

 LähetäLähetetty: 26.7.2011 18:30    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Nyt on vaihdettu seuraavaa:

-Kaasuläppäanturi
-Tyhjäkäytimoottori
Imuilman lämpötilan anturi
moottorin lämpötila-anturi (4-napa)
Eha, polttoaineen paineen säädin.
Ruiskutusboxi
lamda

Eikä mitään vaikutusta. Mulla alkaa palaa niin hihat tän romun kanssa.

Vaihtamatta on tasan tarkkaa mitä voisi vaikuttaa tyhjäkäyntiin, niin.
Kaasun asentoanturi
Ohjainlaite 1245450132 (ELECTRONIC ACCELERATOR)
määräjakaja
ilmamäärämittari

Ps olis vähän osia myynnissä..
_________________
More than a job, it's a lifestyle
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
hcmato
ST-mies



Liittynyt: 21 Hei 2007
Viestejä: 336
Paikkakunta: nivala

 LähetäLähetetty: 26.7.2011 18:36    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

oliskos tää nyt sellaanen EI vähäpäästönen ja jopa vajaatoimisena myytävä Twisted Evil
_________________
® Mesen linttaklubi
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
Ville S.
VAG asiantuntija



Liittynyt: 01 Lok 2005
Viestejä: 544
Paikkakunta: Ylivieska

 LähetäLähetetty: 26.7.2011 18:39    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Eihän siinä ny vaan ole jotain haperoa letkua jossain? Muutamaa pensamersua rapannut joskus ja kaikissa tyhjäkäyntivammasissa on ollu imuvuotoja... Iso HC ja matalat kierrokset joutokäynnillä viittaa imuvuotoon.
_________________
E290 Turbodiesel Avantgarde
Audi A4 2,8 quattro tiptronic
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
kryptonite
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Tam 2007
Viestejä: 1208
Paikkakunta: Helsinki

 LähetäLähetetty: 26.7.2011 19:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ville S. kirjoitti:
Eihän siinä ny vaan ole jotain haperoa letkua jossain? Muutamaa pensamersua rapannut joskus ja kaikissa tyhjäkäyntivammasissa on ollu imuvuotoja... Iso HC ja matalat kierrokset joutokäynnillä viittaa imuvuotoon.


en osaa sanoa, muutaku sen että nypin kerran noita alipaineletkuja imusarjasta, ja käyni huononi. Ja tuntui sen verta hyvä alipaine imu sormenpäähän kun tukin reijän ettei tunnu että vika olisi siinä.

Minusta vikaa on joissa tässä

0005401817
1040740014
0000742813
1245450132
_________________
More than a job, it's a lifestyle
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
sonikki
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 09 Syy 2007
Viestejä: 2708
Paikkakunta: Katko

 LähetäLähetetty: 26.7.2011 19:32    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Alkaa kuullostamaa ihan normaalilta KE-Jetiltä ku korjauksii on palanu Hestecin tms. verran rahaa eikä vieläkään toimi Laughing

Ootko sä piuhojen päässä käyttäny? Ite tuli käytettyä aikaa, vaivaa ja rahaa ihan liika ko. laitoksee ja vasta tarkemmassa syynissä piuhojen päässä selvisi että juuri vaihdetun (tarvike)lambdan antama signaalijännite olikin liian heikko ECU:lle vaikka mittaamalla näytti ihan normaalilta. Uus lambda paikalleen ja kas kummaa viat oli kadoksissa Mad
_________________
S211 220CDi -09
W124 230 TIC/EFI -88 vaiheissa

Vianhakua ja koodailua Mersuihin ja muihinkin merkkeihin 05-alueella.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
teppo21
Kuusenjalkainsinööri

Mese Ry - Jäsen


Liittynyt: 17 Jou 2007
Viestejä: 2286
Paikkakunta: Heinola

 LähetäLähetetty: 26.7.2011 19:33    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Olikos tässä koneessa kuminen kaukalo siinä ennen imusarjaa Question
_________________
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...

ope

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 300SDL, V123 240D Lang

® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kryptonite
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Tam 2007
Viestejä: 1208
Paikkakunta: Helsinki

 LähetäLähetetty: 26.7.2011 19:54    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

teppo21 kirjoitti:
Olikos tässä koneessa kuminen kaukalo siinä ennen imusarjaa Question


niinku täh?
_________________
More than a job, it's a lifestyle
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
kryptonite
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Tam 2007
Viestejä: 1208
Paikkakunta: Helsinki

 LähetäLähetetty: 26.7.2011 20:01    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Mittasin äsken vikakoodit. Autossa oli seuraavat vikakoodit:

Nämä tulivat aina takaisin vaikka kuittasi pois.

22 oxygen sensor heater voltage ilogical
17 Crankshaft position sensor faulty
9 left rear axle vehcle speed sensor from ABS/ASR control module or in 124 Chassis hall-effect spped sensor

Tämä ei tullut ainakaan heti takaisin, kun sen kuittaisi pois.

11 closed throttle recognition signal to engine control module (hfm-Sfi or left or right LH-SFI)
_________________
More than a job, it's a lifestyle


Viimeinen muokkaaja, kryptonite pvm 26.7.2011 20:52, muokattu 1 kertaa
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
teppo21
Kuusenjalkainsinööri

Mese Ry - Jäsen


Liittynyt: 17 Jou 2007
Viestejä: 2286
Paikkakunta: Heinola

 LähetäLähetetty: 26.7.2011 20:25    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

kryptonite kirjoitti:
teppo21 kirjoitti:
Olikos tässä koneessa kuminen kaukalo siinä ennen imusarjaa Question


niinku täh?


No siinä ruiskumötikän ja imusarjan välissä, aattelin vaan että josko se olisi murtunut ja saisi siitä ilmaa sekaan Rolling Eyes
_________________
...rikkinäisestä käyttökelvotonta...

ope

Pieni on kenties kaunista, mutta isossa on aina enemmän: W126 300SDL, V123 240D Lang

® Mesen linttaklubi - Perille vie ja tyylillä.
MCoBFo300TEDBWIoPHC ®
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kryptonite
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Tam 2007
Viestejä: 1208
Paikkakunta: Helsinki

 LähetäLähetetty: 26.7.2011 20:52    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

kryptonite kirjoitti:
Mittasin äsken vikakoodit. Autossa oli seuraavat vikakoodit:

Nämä tulivat aina takaisin vaikka kuittasi pois.

22 oxygen sensor heater voltage ilogical
17 Crankshaft position sensor faulty
9 left rear axle vehcle speed sensor from ABS/ASR control module or in 124 Chassis hall-effect speed sensor

Tämä ei tullut ainakaan heti takaisin, kun sen kuittaisi pois ja käytti autoa.

11 closed throttle recognition signal to engine control module (hfm-Sfi or left or right LH-SFI)


Kävin äsken vähän mittaamassa.. uudemman kerran muistakin nastoista.

eli missä nyt sitten on vika? sanokaa te mitä tulee nyt sitten vaihtaa?

mm onko tuo crankshaft sensori sama kuin A 0021539528 SENDER UNIT
CAMSHAFT POSITION SENDER UNIT? vai mikä osa?

http://partscatalog.ru/mercede.....520/15/075

ilmeisesti kahta eri lamdaakin tarjolla..

http://partscatalog.ru/mercede.....15S/49/030
_________________
More than a job, it's a lifestyle


Viimeinen muokkaaja, kryptonite pvm 26.7.2011 21:29, muokattu 1 kertaa
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
dealer
Ylläpitäjä



Liittynyt: 19 Syy 2005
Viestejä: 20780

 LähetäLähetetty: 26.7.2011 21:27    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Lainaus:
mm onko tuo crankshaft sensori sama kuin A 0021539528 SENDER UNIT
CAMSHAFT POSITION SENDER UNIT? vai mikä osa?

Ei vaan kampiakselin asentotunnistin, osa 22 eikös vaan.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kryptonite
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Tam 2007
Viestejä: 1208
Paikkakunta: Helsinki

 LähetäLähetetty: 26.7.2011 22:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ilmeisesti tuo kampiakselin asentotunnistin EZL antaa ajoitusta kipinävahvistimelle, eli kun ajoitus on päin persettä, kun anturi ei toimi, niin ei ihme kun auto ei toimi.


http://www.youtube.com/watch?v=RuIislTGOwA

http://www.w124performance.com.....5-2133.pdf
_________________
More than a job, it's a lifestyle
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
kryptonite
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Tam 2007
Viestejä: 1208
Paikkakunta: Helsinki

 LähetäLähetetty: 27.7.2011 20:13    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

jep jep. Lamda-anturi ja kampiakselin asentotunnistin tilattu.

A0095429117 lamda (bosch) 95€

A 0021539028, kampiakselin asentotunnistin 99€
_________________
More than a job, it's a lifestyle
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
kryptonite
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Tam 2007
Viestejä: 1208
Paikkakunta: Helsinki

 LähetäLähetetty: 28.7.2011 20:50    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Osat tulivat jo tänään ja mitä vähän tuossa katselin, niin kyinen kampiakseni anturi joka lähtee kipinävahvistimelta, niin menee sitten imusarjan alle, jonka jälkeen näkyvyys katoaa.

Osaako joku sanoa tuosta vaihdosta että saako sen alakautta vaihdettua?
Vai pitääkö perkl imusarja irroittaa?

Ohje ei kerro mitään!
http://www.w124performance.com.....5-2133.pdf

Tuo perkl ohje ei kerro mitään. Ite olen nyt sairaslomalla, etten nyt vähään aikaan voi mitään tehdä kun iski tuossa selkään noidannuoli, mutta kun tässä toipuu, niin olisi hyvä tietää miten toimia.
_________________
More than a job, it's a lifestyle
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
kryptonite
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Tam 2007
Viestejä: 1208
Paikkakunta: Helsinki

 LähetäLähetetty: 01.8.2011 15:16    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

autohan siis on 300CE-24V ASR:llä varustettu.

Ongelma on nyt että kun kaasupoljinta painaa, niin kaasuasentotunnistimessa ei mene vipu täyskaasustopparia vasten.Moottori ei tunnista täyttä kaasua tällöin. Toisin sanoen auto ei anna täyttä kaasua, kuin ainoastaan kickdownin kautta. Eli kaasupolkimen pitäisi nykäistä kaasuvaijeria enemmän, mutta sitä ei saa mitenkään säädettyä enempää kireämmälle, jos säätää niin vipu ei taas osu kaasupois stopparia vasten ja ei löydä tyhjäkäyntiasentoa, vaan kaasu jää tällöin päälle. niin sanotusti.

Aivan kuin jotain puuttuisi. Toi kaasuvaijerikin jää jotenkin ihan ihmeellisesti vapaaksi. Ei tule mitenkään kiinni tuohon tuulipeltiin. Aivan ihmeellinen.

Vaihdoin jo uuden kaasuvaijerinkin niin ihan sama tilanne.

Kuvia:

Vaijeri näyttää tältä, eikö tuohon tule mitään muuta kiinni?


Ensimmäinen kuva kuinka vaijeri liittyy kaasupolkimeen

[url]

Kaasupoljin:



Kaasuasentotunnistin, kaasupohjassa: Ei osu stoppariin (säätövara käytetty loppuun) mm uusi vaijerikin vaihdettu!



Sitten osuu stoppariin, kun kickdown painettu pohjaan.


_________________
More than a job, it's a lifestyle
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
kryptonite
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Tam 2007
Viestejä: 1208
Paikkakunta: Helsinki

 LähetäLähetetty: 01.8.2011 16:06    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Ei helvetti onko kenelläkään pienintä käsitystä että mikä kyseisen osan osakoodi on?




kuten näkyy niin minulta tuo osa puuttuu esim, eikä uuttaa osaa tullut edes uuden kaapelin mukana.



_________________
More than a job, it's a lifestyle
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
kryptonite
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Tam 2007
Viestejä: 1208
Paikkakunta: Helsinki

 LähetäLähetetty: 01.8.2011 18:47    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

A 2013010285

http://mercedes-190.co.uk/topic/223249/1/
_________________
More than a job, it's a lifestyle
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
kryptonite
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Tam 2007
Viestejä: 1208
Paikkakunta: Helsinki

 LähetäLähetetty: 02.8.2011 13:58    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Onko ideoita mistä hakea vikaa,

Vikakoodit herjaa edelleen, vaikka kampiakselin asentotunnistin vaihdettu ja lamda.

testipistoke nasta 3= Fault code 22 oxygen sensor heater voltage illogical

Testipistoke nasta 8 = fault code 17 Cranksaftposition sensor faulty

Vikakuvaus:
-Auto käynnistyy hyvin oli kylmä tai kuuma
-Auto käy nätisti kylmänä
-Moottorin lämmittyä tyhjäkäynti putoaa, sammuilee, humppaa, ravistaa ja bensa haisee
-Tehot myös osittain kateissa.
-Moottoritieajossa tai maantieajossa toimii, ihan ok. Kiihtyvyys ehkä vähän laiska, kun tasainen maantie/ moottoritie vauhti, niin toiminnassa ei ongelmia.
-Korkea HC tyhjäkäynnillä. kierroksilla päästöt ok.

eli siis tarkat arvot olivat moottoritieajon jälkeen:

Tyhjäkäynti: HC= 258, CO= 0.16 , C02=14.11
kierroksilla 2000r/min: HC= 54, CO= 0.06 , C02=14.88 ,Lamda= 1.01



Vaihdettu:

-Moottorinlämpötila-anturi
-Imuilman lämpötila-anturi
-EHA, polttoaineen määrän säädin
-ruiskuboxi
-Lamda-anturi
-Lisäilmaluistin
-kaasuläppäanturin (toimivuus tarkastettu)
-Kampiakselin asentotunnistin
-Puola vaihdettu
-Pyörijä ja virranjakajankansi
-Tulpanjohdot
-Tulpat
-Ilmansuodatin
-Polttoainesuodatin
-Toista katalysaattoria kokeiltu.

Sen verta että varasin ajan Alppilan Boch car servicestä, sillä multa loppuu paukut. aika tosin on vasta 17.8 siihen asti voi ideoita jakaa avoimesti.
_________________
More than a job, it's a lifestyle


Viimeinen muokkaaja, kryptonite pvm 02.8.2011 14:54, muokattu 2 kertaa
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
kuningatar
Mese ry hallituksen jäsen

Ylimmäinen makkarankääntäjä
Mese Ry - Jäsen


Liittynyt: 20 Lok 2010
Viestejä: 1193
Paikkakunta: Tuusula

 LähetäLähetetty: 02.8.2011 14:22    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

kryptonite kirjoitti:
tänään tuli vaihdettua kampiakselin asentotunnistin ja lamda.

Edelleen valittaa vikakoodeja 22 ja 17

Eli asentotunnistin ja lamdan lämmitys.

Ja käynti edelleen päin persettä kylmänä.

Kävin varaamassa ajan alppilan bosch car serviceen.

Mee ihan arvailuksi.


Että oikein Alppilaan varasit ajan. Muista varata paksu nippu tuohisia mukaan, kun menet noutamaan mersua Shocked Wink Rolling Eyes
_________________
Onnellinen Viton omistaja Smile

­
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Lähetä sähköposti
kryptonite
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Tam 2007
Viestejä: 1208
Paikkakunta: Helsinki

 LähetäLähetetty: 02.8.2011 14:34    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

no jätin sinne vikakuvaukseen maininnan että mitä kaikkea olen vaihtanut ja tutkinut, niin pitäisi kyllä karsia tuota hintaa. joa hinta vastaa toista coupea niin jätän paskan sinne.
_________________
More than a job, it's a lifestyle
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
xr
ohjelmoija

aktiivimeseläinen


Liittynyt: 04 Jou 2005
Viestejä: 1397
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

 LähetäLähetetty: 02.8.2011 15:15    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

http://www.ffp.fi/index.php?mid=2&pid=87

ojauspaineen säädin 8 rikastaa ja laihentaa seosta lämpötilan mukaan siihen pitää tulla virtaa 12v muuten ei toimi
joskus säätimen sisällä oleva kärki syöpyy jolloin seos jää rikkaalle ja on sitä koko kierrosalueella

eikö seos ruuvista saa säädettyä lämpimän konee tyhjäkäyntiä hyväksi

voi olla myös imuvuoto tai venttiili vika
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kryptonite
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Tam 2007
Viestejä: 1208
Paikkakunta: Helsinki

 LähetäLähetetty: 02.8.2011 17:09    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

xr kirjoitti:
http://www.ffp.fi/index.php?mid=2&pid=87

ojauspaineen säädin 8 rikastaa ja laihentaa seosta lämpötilan mukaan siihen pitää tulla virtaa 12v muuten ei toimi
joskus säätimen sisällä oleva kärki syöpyy jolloin seos jää rikkaalle ja on sitä koko kierrosalueella

eikö seos ruuvista saa säädettyä lämpimän konee tyhjäkäyntiä hyväksi

voi olla myös imuvuoto tai venttiili vika


Ohjauspaineensäädin on tietääkseni sama kuin eha?

Venttiilivika, niin eikö sen jo kuule käynnistä?

Nimittäin käy niin pirun nätisti ja tasaisesti kylmänä sen hetken ennen kuin lämpiää.
Venttiilivikaset mielestäni kyllä tekee muuta kuin käy nätisti.

-Imuvuotoa ei mielestäni ole, mutta en ole satavarmakaan.

http://www.ffp.fi/index.php?mid=2&pid=105
_________________
More than a job, it's a lifestyle
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
kryptonite
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Tam 2007
Viestejä: 1208
Paikkakunta: Helsinki

 LähetäLähetetty: 02.8.2011 17:24    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Kertokaas minulle että missä on vika kun tuo lamdan lämmitys ei toimi?
_________________
More than a job, it's a lifestyle


Viimeinen muokkaaja, kryptonite pvm 02.8.2011 17:50, muokattu 1 kertaa
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
laineracing
Rasvanäppi



Liittynyt: 12 Mar 2007
Viestejä: 2393
Paikkakunta: hämeenlinna

 LähetäLähetetty: 02.8.2011 17:48    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Muistaakseni kansihommaa itekki ehdotellu,toivotaan että vika kuitenkin selviää....
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kryptonite
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Tam 2007
Viestejä: 1208
Paikkakunta: Helsinki

 LähetäLähetetty: 02.8.2011 17:57    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Selvitin ainakin yhden vian monista. Eli siis lamdan lämmitykselle ei tule jännitettä. Lamdan 3 johdota. Black/RED johdin on kuollut ja siihen pitäisi tulla 12V. Maa johto on kunnossa ja kuten on koaksiaali (lamdan mittausjohto)

Mutta mistä tulee musta punainen johdin. Mistä lamdan vastus ottaa virran? En tiedä onko johto poikki vai mikä, mutta virtaa ei tule. vika siis Musta/punaisessa johdossa.

Nyt olisi tiedolla kiire, niin jos saan auton kuntoon, niin perun alppilan huollon ja säästän omaisuuden.

Kiitos ja kumarrus tiedosta etukäteen.
_________________
More than a job, it's a lifestyle
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
kryptonite
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Tam 2007
Viestejä: 1208
Paikkakunta: Helsinki

 LähetäLähetetty: 02.8.2011 20:07    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

http://www.w124performance.com.....se_box.pdf

katsokaa sivu 3, mikä onko tässä jonkin lamdan lämmitysvastus relekkin olemassa? Jos katsoo sulakkeen 7 kohdan.
_________________
More than a job, it's a lifestyle
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Easy Rider
hupimestari

tissauttajan myyjä
Mese Ry - Jäsen


Liittynyt: 05 Hei 2007
Viestejä: 5787
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

 LähetäLähetetty: 02.8.2011 20:17    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Eikö se lambdan lämmityksen jännite ole riippuvainen koneen lämmöstä+/startista kuluneesta ajasta? Turha kai sitä motarilla on käryyttää? Vai onko tuo normaalisti aina päällänsä kun lambda on pitkien sekundäärien tautta niin kaakana pohjan alla? Saattasin omassakin kallistua jalkotilaan mittailemaan jos joku ossaa varmaksi sanoa. (320 E HFM -93)
_________________
Speed doesn't kill.. Suddenly becoming stationary; that's what gets you.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
kryptonite
aktiivimeseläinen



Liittynyt: 20 Tam 2007
Viestejä: 1208
Paikkakunta: Helsinki

 LähetäLähetetty: 02.8.2011 20:41    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Easy Rider kirjoitti:
Eikö se lambdan lämmityksen jännite ole riippuvainen koneen lämmöstä+/startista kuluneesta ajasta? Turha kai sitä motarilla on käryyttää? Vai onko tuo normaalisti aina päällänsä kun lambda on pitkien sekundäärien tautta niin kaakana pohjan alla? Saattasin omassakin kallistua jalkotilaan mittailemaan jos joku ossaa varmaksi sanoa. (320 E HFM -93)


Niin mutta kyllä sinne jännite pitää tulla tässä tapauksessa kun kone oli kylmä.

Ja tärkeämpi kysymys kuuluu että tuleeko virta releen kautta? Luulisi tulevan, mutta tuleeko?
_________________
More than a job, it's a lifestyle
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti Käy lähettäjän sivustolla MSN Messenger
Easy Rider
hupimestari

tissauttajan myyjä
Mese Ry - Jäsen


Liittynyt: 05 Hei 2007
Viestejä: 5787
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

 LähetäLähetetty: 02.8.2011 21:18    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä Back to top

Mulla hehkuttaa poksista suoraan.
_________________
Speed doesn't kill.. Suddenly becoming stationary; that's what gets you.
 
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    mese.fi Foorumin päävalikko -> W124, sedan, coupe, farmari, avo, lang Kaikki ajat ovat GMT + 3 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Seuraava
Sivu 3 Yht. 9

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa
Katso viime käyntisi jälkeen tulleet uudet viestit