Joelin automobiilit...w124 200 D
Joelin automobiilit...w124 200 D
Pitänee herätellä uudestaan tämä oma topikki, kun se edellinen liihotti bittiavaruuteen.
Tästähän se meikäläisen mese.fi "ura" alkoi..
Autohan oli tuolloin E200 D vm. 95.
Ajokilsoja oli myydessä 505 000 km ja autohan meni vaihdossa Iisalmeen Skoda Octavia TDI farkkuun vm. 99.
Tämän jälkeen kuvioihin tuli Volvo 850 10V farkku vm. 96, joka vaihtui GrandVoyageriin (3.3 V6 automaatti vm. 94). Tästä porsi laatikko ja etsittiin halpaa satasien autoa hetkeksi ja talossa kävi pyörähtämässä Vectra ´88, joka oli ollut yhdellä
Vectra pysyi talossa muutaman päivän, koska venäjänbensa ei sille käynyt. Tilalle tuli 740 ´87, hyvä kuin mikä, mutta työkuviot pakottivat katselemaan dieseliä.
Tällöin taloon tuli nykyinen kulkine eli V70 TDI ´01.
Hyvin on auto pelannut, poislukien viime talvena tullut srs-ohjausyksikkövikaa.
Kesällä tarvittiin myös tilavampaa henkilökuljetinta, joten hankittiin Pontiac Transsport 2.3 manuaali ´93. Hyvin pelittää, nyt vain katsastusta vaille. Tosin suunnitelmissa on katsastaa se vasta keväällä, koska vasta kesällä tuota tullaan taas tarvitsemaan.
Tästähän se meikäläisen mese.fi "ura" alkoi..
Autohan oli tuolloin E200 D vm. 95.
Ajokilsoja oli myydessä 505 000 km ja autohan meni vaihdossa Iisalmeen Skoda Octavia TDI farkkuun vm. 99.
Tämän jälkeen kuvioihin tuli Volvo 850 10V farkku vm. 96, joka vaihtui GrandVoyageriin (3.3 V6 automaatti vm. 94). Tästä porsi laatikko ja etsittiin halpaa satasien autoa hetkeksi ja talossa kävi pyörähtämässä Vectra ´88, joka oli ollut yhdellä
Vectra pysyi talossa muutaman päivän, koska venäjänbensa ei sille käynyt. Tilalle tuli 740 ´87, hyvä kuin mikä, mutta työkuviot pakottivat katselemaan dieseliä.
Tällöin taloon tuli nykyinen kulkine eli V70 TDI ´01.
Hyvin on auto pelannut, poislukien viime talvena tullut srs-ohjausyksikkövikaa.
Kesällä tarvittiin myös tilavampaa henkilökuljetinta, joten hankittiin Pontiac Transsport 2.3 manuaali ´93. Hyvin pelittää, nyt vain katsastusta vaille. Tosin suunnitelmissa on katsastaa se vasta keväällä, koska vasta kesällä tuota tullaan taas tarvitsemaan.
Viimeksi muokannut Joeli, 20.6.2014 18:27. Yhteensä muokattu 15 kertaa.
-
- ja pulla
- Viestit: 63
- Liittynyt: 19.5.2008 20:21
- Paikkakunta: Iisalmi
Tänään sitten Volvo sai väistyä uudemman tieltä.
Tilalle haettiin C5 2.0 manuaali ´05. Ajettu tuolla on 141 520 km. Varusteet on mielestäni hyvät ja kyyti tasaista
Tarinaa alkaa tänne tulla tästäkin.. eipä tartte sitten kuulostella pelkästään kylän miesten huhupuheita
Tilalle haettiin C5 2.0 manuaali ´05. Ajettu tuolla on 141 520 km. Varusteet on mielestäni hyvät ja kyyti tasaista
Tarinaa alkaa tänne tulla tästäkin.. eipä tartte sitten kuulostella pelkästään kylän miesten huhupuheita
Viimeksi muokannut Joeli, 06.7.2012 17:13. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Mikähän C5-virus tuolla Savo-Karjalassa oikein jyllää? Samana päivänä kaksi uhriaJoeli kirjoitti:Tänään sitten Volvo sai väistyä uudemman tieltä.
Tilalle haettiin C5 2.0 manuaali ´05. Ajettu tuolla on 141 520 km. Varusteet on mielestäni hyvät ja kyyti tasaista
Tarinaa alkaa tänne tulla tästäkin.. eipä tartte sitten kuulostella pelkästään kylän miesten huhupuheita
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Ettei vain oo ollu sama lääkäri ja määrännä samat lääkkeetPappi kirjoitti:Olisko meillä samasta paikkaa työterveyshoito?
Onnea uudelle autolle!
mersut on tarkoitettu liikkumaan www.mese.fi/seuranta
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
S124 220 -92(Farmula)
voolvo v70 2.5t awd
ex Cit berlingo -99 (perslinko)
ex 412d -96
ex190D 2,5 -86 (enkeli)® Mesen linttaklubi
ex190E automatik -85 (tomaatti) -Reikä-Klubi®-
Harmi kun teillä ei ole tarkempaa apteekkariapiku kirjoitti:Ettei vain oo ollu sama lääkäri ja määrännä samat lääkkeetPappi kirjoitti:Olisko meillä samasta paikkaa työterveyshoito?
Onnea uudelle autolle!
YLE 11.12.2010
Apteekit joutuvat selvittelemään yli puoli miljoonaa epäselvää tai virheellistä lääkereseptiä vuodessa. Selvitysten kautta on paljastunut myös valelääkäri ja paljon reseptiväärennöksiä. Valvira poistaa vuosittain vain muutamilta lääkäreiltä reseptinkirjoitusoikeuden.
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
Kiitokset ja Onnittelut myös sinne!Pappi kirjoitti:Olisko meillä samasta paikkaa työterveyshoito?
Onnea uudelle autolle!
1000 km nyt takana ja hyvin on päästy. Kyyti on oikeasti mukavaa, aluksi oudolta volvon jälkeen tuntui tuo keveys ja hiljaisuus
Aamulla käydään Helsingissä mutka ja kärry perässä..saattaa kulutus olla kohillaan
Eikös se niin mennyt, että "Maailma tarvitsee esikuvia" ja rohkeita suomalaisia
Nyt on vuosimalli ja tekniikka juuri sillä kohdalla mikä kiinnostaa itseäkin.
Odotan mielenkiinnolla käyttökokemuksia lämmityksen riittävyyden ja polttoaineenkulutuksen suhteen?
Tuon ikäisen C5:n pitäisi jo olla aika viaton tapaus, jos aiempi historia on rehellinen?
Tuommoisen farmariversion kanssa ei mökkimatkalla tulisi ehkä enää ikävä vaimon auton Nivåmatic tasonsäätöä
Odotan mielenkiinnolla käyttökokemuksia lämmityksen riittävyyden ja polttoaineenkulutuksen suhteen?
Tuon ikäisen C5:n pitäisi jo olla aika viaton tapaus, jos aiempi historia on rehellinen?
Tuommoisen farmariversion kanssa ei mökkimatkalla tulisi ehkä enää ikävä vaimon auton Nivåmatic tasonsäätöä
Pehmennetty Avantgarde E220 CDI
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
Olipa kerran Cee 220T CDI Avantgarde
740 GLE osa-aikaeläkkeellä kesäautona.
No niin..eka vika tuli tai siis se oli tässäJoeli kirjoitti:Kiitokset ja Onnittelut myös sinne!Pappi kirjoitti:Olisko meillä samasta paikkaa työterveyshoito?
Onnea uudelle autolle!
1000 km nyt takana ja hyvin on päästy. Kyyti on oikeasti mukavaa, aluksi oudolta volvon jälkeen tuntui tuo keveys ja hiljaisuus
Aamulla käydään Helsingissä mutka ja kärry perässä..saattaa kulutus olla kohillaan
Eikös se niin mennyt, että "Maailma tarvitsee esikuvia" ja rohkeita suomalaisia
Apparille puhaltaa kylmää ja kuskille kylmää.. tyyppivika netin mukaan.
Ilmastointiongelma
Hintaa tuolle tulee jonkun verran mutta myyjäliike korjauttaa sen Autosommassa Kuopiossa. Muuten auto on pelannut hyvin.
Kokeilin tänään vielä tuota korkeuden nostoakin ja aika korkealle tuo kyllä nousee
Tässä on samaa oiretta valojen kanssa kuin Papillakin eli valoista näkee milloin korkeudensäätökompura pyörähtää
Tänään tuli asenneltua viimasuoja paikoilleen. Huomenna jos kävisi Hämeessä mutkan ja hakisi kelkan appiukolle.
Kilometrejä on jo jonkun verran takana, mutta edelleen meno on maistunut.
Yksi hyvistä puolista tuossa on äänentoisto. Mielestäni se tuottaa hyvänlaatuista ääntä. Vielä en ole testannut, hyväksyykö tuo mp3:set.
Kilometrejä on jo jonkun verran takana, mutta edelleen meno on maistunut.
Yksi hyvistä puolista tuossa on äänentoisto. Mielestäni se tuottaa hyvänlaatuista ääntä. Vielä en ole testannut, hyväksyykö tuo mp3:set.
28.12. auto kävi Autosommassa Kuopiossa lämmityslaitteen korjauksessa. Lämmityslaitteen säätöläpän akselin katkeaminen kummaltakin puolen aiheutti sen, että lämpöä ei tullut käytännössä yhtään sisään.
Tämä on näissä vitosissa se yksi vakiovika, jonka joutuu melkein aina jossain vaiheessa korjaamaan. Kustannusarvio liikkunee tonnin paremmalla puolen.
Nyt lämpöä riittää hyvin, tämä lämpiää jopa V70:stä nopeammin, mikä oli yllätys. Tosin, ihan noita -30 pakkasia ei olla päästy kokeilemaan korjauksen jälkeen.
Polttoaineen kulutuksesta en vielä osaa tarkempaa sanoa. Ajotietokone näyttää 7.8 l/100 km keskinopeudella 65 km/h.
Nyt pitäs löytää jostain ohjeet tuon Kovilin vetokoukun irroitukseen, kun ei tartte kärryä vedellä. Koskaan aiemmin ei minulla ole ollut autossa irroitettavaa koukkua. Saisi testattua myös takaparkkitutkan toimivuus paremmin.
EDIT: Ohjeet löytyivät
Tämä on näissä vitosissa se yksi vakiovika, jonka joutuu melkein aina jossain vaiheessa korjaamaan. Kustannusarvio liikkunee tonnin paremmalla puolen.
Nyt lämpöä riittää hyvin, tämä lämpiää jopa V70:stä nopeammin, mikä oli yllätys. Tosin, ihan noita -30 pakkasia ei olla päästy kokeilemaan korjauksen jälkeen.
Polttoaineen kulutuksesta en vielä osaa tarkempaa sanoa. Ajotietokone näyttää 7.8 l/100 km keskinopeudella 65 km/h.
Nyt pitäs löytää jostain ohjeet tuon Kovilin vetokoukun irroitukseen, kun ei tartte kärryä vedellä. Koskaan aiemmin ei minulla ole ollut autossa irroitettavaa koukkua. Saisi testattua myös takaparkkitutkan toimivuus paremmin.
EDIT: Ohjeet löytyivät
Tulee mieleen eräs liikenteenohjauskeikka. Ukot siinä sompaili ahtaalle parkkipaikalle toinen toistaan hienompia autoja. Herrasmiehenä siinä sitten oltiin näyttämässä milloin kannattaa lopettaa peruuttaminen... Paikalle kaarsi C5.nen ja ukko sompaili autonsa parkkiin ilman mitään ongelmia. Eräs maasturin kuski siinä sitten jottain tupisi, johon citikan kuski "jaa sitä ei tuossa mallissa ollutkaan vakiona peruutustutkaa". Olivat nähtävästi tuttuja keskenään kun keskustelu muuttui ihan pikkusen tuon jälkeenJoeli kirjoitti:Saisi testattua myös takaparkkitutkan toimivuus paremmin.
Tuo minun ceeviis on sen verran karvalakkimalli, että nuo tutkat on jääneet tehtaalle.
147 720 nyt mittarissa. Ei mitään ihmeellistä ole ilmaantunut, hyvin on menty pakkasesta ja tuiskuista huolimatta.
Kulutuslukemat ovat pysytelleet 8 l/100 km tuntumassa ja hyvin on kelvannut venäläinen 92.
Ainut vikatila on, että parkkitutka heittää välillä erroria, jonka aiheuttaa lähinnä oikeanpuoleisen takatutkan lumeenmuurautuminen.
Vetokoukun vetonuppi olikin oma projektinsa irroittaa. Sitä ei varmaan ikinä oluut irroitettu, niin sai tehdä hetken töitä sen kanssa.
Sitten huomasin, ettei sitä suojalätkää ollutkaan missään:x no postia kovilille, niin lupasivatkin laittaa uuden ja vielä ilmaiseksi Loistavaa palvelua!
Mutta näillä mennää edelleen.
Kulutuslukemat ovat pysytelleet 8 l/100 km tuntumassa ja hyvin on kelvannut venäläinen 92.
Ainut vikatila on, että parkkitutka heittää välillä erroria, jonka aiheuttaa lähinnä oikeanpuoleisen takatutkan lumeenmuurautuminen.
Vetokoukun vetonuppi olikin oma projektinsa irroittaa. Sitä ei varmaan ikinä oluut irroitettu, niin sai tehdä hetken töitä sen kanssa.
Sitten huomasin, ettei sitä suojalätkää ollutkaan missään:x no postia kovilille, niin lupasivatkin laittaa uuden ja vielä ilmaiseksi Loistavaa palvelua!
Mutta näillä mennää edelleen.
Viimeksi muokannut Joeli, 21.1.2011 10:51. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Hienoa kuulla, että olet ollut hankintaasi tyytyväinen Joko muuten olet tilannut "Voila" lehden?
http://www.citroen.fi/info/asiakaspalve ... akaslehti/
Uusin numero tulla tupsahti tuossa viime viikolla.
http://www.citroen.fi/info/asiakaspalve ... akaslehti/
Uusin numero tulla tupsahti tuossa viime viikolla.
Juu kyllä Ja sehän alkaa tulla automaattisestikin jonkun ajan päästä.Pappi kirjoitti:Hienoa kuulla, että olet ollut hankintaasi tyytyväinen Joko muuten olet tilannut "Voila" lehden?
http://www.citroen.fi/info/asiakaspalve ... akaslehti/
Uusin numero tulla tupsahti tuossa viime viikolla.
Kilsoja on tullut tasaiseen tahtiin. Murheita ei ole ollut, hyvin mennään edelleen.
Tänään sitten napsahti kivi tuulilasiin ja sitä kautta lasi halki Onneksi on lasivakuutus, niin pääsenee omavastuulla.
Taakse pitäisi vaihtaa palanut poltin, kunhan tässä "kerkiäisi" tai siis viitsisi.
pappi tuossa jo mainitsiskin, ettei nettiautoa ole tullut seurattua. Täällä ihan samat sanat on päässyt unohtumaan koko sivusto..
Kuraläpät tuohon pitäisi eteen asentaa ihan varmuuden vuoksi kevään aikana.
Tänään sitten napsahti kivi tuulilasiin ja sitä kautta lasi halki Onneksi on lasivakuutus, niin pääsenee omavastuulla.
Taakse pitäisi vaihtaa palanut poltin, kunhan tässä "kerkiäisi" tai siis viitsisi.
pappi tuossa jo mainitsiskin, ettei nettiautoa ole tullut seurattua. Täällä ihan samat sanat on päässyt unohtumaan koko sivusto..
Kuraläpät tuohon pitäisi eteen asentaa ihan varmuuden vuoksi kevään aikana.
Pakkasia on piisannut.. aamuisin mennään tuolla -30-asteen pahemmalla puolen. Autoa olen pitänyt parisen tuntia piuhassa ja käynnistyvyys on hyvää luokkaa. Kapiiniin alkaa virrata lämmintä ilmaa melko nopeasti lähdöstä. Ja lämmin tuo kyllä on, ei pääse moittimaan.
Pahveja en ole viritellyt keuluille, ainoastaan se alkuperäinen viimasuoja on paikoillaan.
Loistava varuste muuten tuo korinmyötäisesti kääntyvät peilit Helpottaa kummasti talliinajoa, kun ei tartte nyt ottaa niin tarkasti
Pahveja en ole viritellyt keuluille, ainoastaan se alkuperäinen viimasuoja on paikoillaan.
Loistava varuste muuten tuo korinmyötäisesti kääntyvät peilit Helpottaa kummasti talliinajoa, kun ei tartte nyt ottaa niin tarkasti
Eihän se Citröään ihan huono peli ole, jos näillä pakkasilla lähtee käymään kun on ollut lämpimässä tallissa pari tuntia piuhassa kiinniJoeli kirjoitti:Pakkasia on piisannut.. aamuisin mennään tuolla -30-asteen pahemmalla puolen. Autoa olen pitänyt parisen tuntia piuhassa ja käynnistyvyys on hyvää luokkaa.
Loistava varuste muuten tuo korinmyötäisesti kääntyvät peilit Helpottaa kummasti talliinajoa, kun ei tartte nyt ottaa niin tarkasti
Huoleton on Volvollinen mies ja aivan huoleton väykytön.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
W210, "auto" jossa kromi on maalia ja vaihdelaatikko muovia.
oliskin lämmin talli...jusamb kirjoitti:Eihän se Citröään ihan huono peli ole, jos näillä pakkasilla lähtee käymään kun on ollut lämpimässä tallissa pari tuntia piuhassa kiinniJoeli kirjoitti:Pakkasia on piisannut.. aamuisin mennään tuolla -30-asteen pahemmalla puolen. Autoa olen pitänyt parisen tuntia piuhassa ja käynnistyvyys on hyvää luokkaa.
Loistava varuste muuten tuo korinmyötäisesti kääntyvät peilit Helpottaa kummasti talliinajoa, kun ei tartte nyt ottaa niin tarkasti
Tämä topikki on melko hiljainen... kun ei ole mitään kerrottavaa
Kohta voisi alkaa kesärenkaiden vaihtoon ja huoltoaikaa varaamaan.
Kilsoja on noin 157 000. Kulutus on pysytellyt noin 8 litran tuntumassa ajotietokoneen mukaan.
Pontiacin päältä alkaa lumet olla jo sulaneet, joten katsastusremppaa pitäisi aloitella vähitellen. Kunhan "leiman" saa, niin sitten sitä voisi tarjotella vaihdokkina eteenpäin... jos vaikka toiseen ameriikanlaitteeseen siirtyisi eli Vaniin. Pikkusen on poltellut tässä tommonen bensa-V8....
Kohta voisi alkaa kesärenkaiden vaihtoon ja huoltoaikaa varaamaan.
Kilsoja on noin 157 000. Kulutus on pysytellyt noin 8 litran tuntumassa ajotietokoneen mukaan.
Pontiacin päältä alkaa lumet olla jo sulaneet, joten katsastusremppaa pitäisi aloitella vähitellen. Kunhan "leiman" saa, niin sitten sitä voisi tarjotella vaihdokkina eteenpäin... jos vaikka toiseen ameriikanlaitteeseen siirtyisi eli Vaniin. Pikkusen on poltellut tässä tommonen bensa-V8....
167000 km täynnä ja kohta pitäisi alkaa katsastusta suunnittelemaan. Ainakin tuulilasi pitää vaihtaa ja takarenkaat vaihtaa.
Muuten ollaan menty viattomasti, paitsi ajovalot ei tahdo kestää. Nyt jo toinen pari pitäisi vaihtaa
Pontiac on siirtymässä uuteen kotiin kohtapuoleen, ei ehdi rakennella siitä katsastuskuntoista. Vaihdossa tulossa joku kiinanmopo
Huomenna olisi tarkoitus käydä hakemassa vanha farkkupassatti tuohon venäjän matkailuun. Siihenhän menee se 100 litraa bensaa tankkiin, että heilahtaa.
Mutta siinä ne tärkeimmät tällä erää
Muuten ollaan menty viattomasti, paitsi ajovalot ei tahdo kestää. Nyt jo toinen pari pitäisi vaihtaa
Pontiac on siirtymässä uuteen kotiin kohtapuoleen, ei ehdi rakennella siitä katsastuskuntoista. Vaihdossa tulossa joku kiinanmopo
Huomenna olisi tarkoitus käydä hakemassa vanha farkkupassatti tuohon venäjän matkailuun. Siihenhän menee se 100 litraa bensaa tankkiin, että heilahtaa.
Mutta siinä ne tärkeimmät tällä erää
JOelin autovahvuus kasvoi jälleen, kun pihaan haettiin sawon puolelta Passat 1.8 GL farkku vm.1988. Ja sen kun vielä halvalla sai
+ halpa (200 euroa + vanha autovahvistin)
+ ajoaikaa joulukuulle
+ tankkiin menee noin 100 litraa polttoainetta
+ kesärenkaissa alut ja renkaat hyvät
+ talvirenkaillakin ensi talven pärjää
+ vetokoukku
- etuovien kahvat sököt (uudet maksaa 12 euroa/kpl)
- paikkamaalattu melko tökerösti = ei siisti
- tupakoitu sisällä
Ajellaan tuolla ainakin nyt noita Venäjän ajoja ja muita raksa-ajoja. Ei tarvii sääliä eikä varoa
+ halpa (200 euroa + vanha autovahvistin)
+ ajoaikaa joulukuulle
+ tankkiin menee noin 100 litraa polttoainetta
+ kesärenkaissa alut ja renkaat hyvät
+ talvirenkaillakin ensi talven pärjää
+ vetokoukku
- etuovien kahvat sököt (uudet maksaa 12 euroa/kpl)
- paikkamaalattu melko tökerösti = ei siisti
- tupakoitu sisällä
Ajellaan tuolla ainakin nyt noita Venäjän ajoja ja muita raksa-ajoja. Ei tarvii sääliä eikä varoa
Passatin ovenkahvat vaihdettu uusiin ja nyt tuntuis toimivan. Ei noi juuri maksa mitään; olikohan 11 euroa/kpl Motonetissa.
Kieltämättä ovat melko rempulat jo uutenakin
Moottoritilaa hieman pesty, että näkee paljonko venakopan tiiviste vuotaa. Tosin pitänee hakea uusi jo valmiiksi.
Samalla voisi jakopään laittaa kondikseen.
Pientä kesäpuuhaa tuon kanssa on, jos vaan aika ja innostus riittää. Kauheasti ei viiti sijoitella noin halpaan, toki ajokunnossa se pitää olla ja silleen varmassa kunnossa
Kieltämättä ovat melko rempulat jo uutenakin
Moottoritilaa hieman pesty, että näkee paljonko venakopan tiiviste vuotaa. Tosin pitänee hakea uusi jo valmiiksi.
Samalla voisi jakopään laittaa kondikseen.
Pientä kesäpuuhaa tuon kanssa on, jos vaan aika ja innostus riittää. Kauheasti ei viiti sijoitella noin halpaan, toki ajokunnossa se pitää olla ja silleen varmassa kunnossa
Sitikalla pyöräytetiin lyhyehkö kesälomareissu ja saldona oli:
- 1300 km
- keskikulutus 6,7 l/100 km
- keskinopeus 74 km/h
- kyydissä kaksi aikuista ja pikkumies sekä kontin täydeltä tavaraa
Melko pienellä se menee noin kesäkelissä nätisti ajellessa.
Pontiacista on hierottu useamman kanssa kauppoja, mutta omistajanvaihdosta ei ole vielä tehty "ostajia" on, mutta todellisia kaupantekijöitä ei..
Passatti jaksaa kulkea, nyt takana 2500 km ja ei suurempia murheita. Ainoastaan hihna ulvoo aika ajoin
Ilta-ajoissa olen huomannut, että valot ne vasta onnettomat on. Onneksi tossa tuli mukana parit lisävalosarjat, niin jospa niillä alkaisi valjeta
Mutta halvat on kilometrit tuolla taivaltaessa...
- 1300 km
- keskikulutus 6,7 l/100 km
- keskinopeus 74 km/h
- kyydissä kaksi aikuista ja pikkumies sekä kontin täydeltä tavaraa
Melko pienellä se menee noin kesäkelissä nätisti ajellessa.
Pontiacista on hierottu useamman kanssa kauppoja, mutta omistajanvaihdosta ei ole vielä tehty "ostajia" on, mutta todellisia kaupantekijöitä ei..
Passatti jaksaa kulkea, nyt takana 2500 km ja ei suurempia murheita. Ainoastaan hihna ulvoo aika ajoin
Ilta-ajoissa olen huomannut, että valot ne vasta onnettomat on. Onneksi tossa tuli mukana parit lisävalosarjat, niin jospa niillä alkaisi valjeta
Mutta halvat on kilometrit tuolla taivaltaessa...