
Tekniikaksi vaihtunee kuvan 1,2 litrainen. Virinokka ja tarvittavat lastut höylätty sieltä mistä pitääkin, kannen virtaustodistuksessa 130 hv, joten eiköhän 85 kaakkia ole realistinen odotus.

Koneessa oli jopa ilokaasut, mutta ne koin turhiksi, ja myin eteenpäin kiihdytysajoa harrastavalle Datsunistille.
Laitetaan yksi parempi kuvakin, tässä etukelkka vaihdettu ja etulattia hitsattuna.

Semmoinen kippo.


 Mukava nährä et joku viel on huolinu vanhan ratsunin rojektiksi...
 Mukava nährä et joku viel on huolinu vanhan ratsunin rojektiksi... 

 
   
   
 
 Eipä taida edellämainittujen kaltaisella pitkällä elinkaarella olevia ollakaan kun tuotekehitys on ollut sen verran nopeempaa kuin meillä täällä wanhalla mantereella
  Eipä taida edellämainittujen kaltaisella pitkällä elinkaarella olevia ollakaan kun tuotekehitys on ollut sen verran nopeempaa kuin meillä täällä wanhalla mantereella 


 Noita ei todellakaan enää turhan paljon ole liikenteessä...
 Noita ei todellakaan enää turhan paljon ole liikenteessä...


 
 








