Joelin automobiilit...w124 200 D
Suitsakin siirtyi uuteen kotiin ei nuo kauaa pihassa näköjään pysynyt..
Vitosessa nyt 171 000 km mittarissa. Eikä mitään uutta kerrottavaa...
Samoin Passatti on pelannut hyvin, paras auto tähän mennessä. Ajettuna nyt 4 000 km ilman suuria murheita. Lämppärin esivastuksen jouduin toki vaihtamaan ja siitä laskua 45 euroa
Siis tuollaisella parin sadan autollakin ihminen pärjää ihan mainiosti
Mutta näillä mennään..
Vitosessa nyt 171 000 km mittarissa. Eikä mitään uutta kerrottavaa...
Samoin Passatti on pelannut hyvin, paras auto tähän mennessä. Ajettuna nyt 4 000 km ilman suuria murheita. Lämppärin esivastuksen jouduin toki vaihtamaan ja siitä laskua 45 euroa
Siis tuollaisella parin sadan autollakin ihminen pärjää ihan mainiosti
Mutta näillä mennään..
Nyt tullut vain muutama tuhat vitosen mittariin. Talvirenkaat vaihdettu alle ja katsastuksesta haettu hylsy..
Raidetangonpää pitää uusia ja pari poltinta. Pajalle aikaa kyselty j ajan saa ennen uusintakatsastuksen "eräpäivää"..
Passatti hyrskyttänyt huonolla pidolla 8 000 km ja ei voi vieläkään moittia. On saanut rahalleen vastinetta kerrankin..
Mutta näillä edetään.
Raidetangonpää pitää uusia ja pari poltinta. Pajalle aikaa kyselty j ajan saa ennen uusintakatsastuksen "eräpäivää"..
Passatti hyrskyttänyt huonolla pidolla 8 000 km ja ei voi vieläkään moittia. On saanut rahalleen vastinetta kerrankin..
Mutta näillä edetään.
Tänään vitonen katsastettu. Raidetangonpää, etuparkit sekä rekisterikilven valot vaihdettu. Kustannukset töineen ja osineen 85 euroa
Sen verran mennyt remontteihin reilun 30 000 km ajomäärällä... on se vaan NIIN huono auto tuo ranskalainen.. ja auto on kunnossa
Passattiin tartteis vaihtaa talvirenkaat sekä öljyt.
Sen verran mennyt remontteihin reilun 30 000 km ajomäärällä... on se vaan NIIN huono auto tuo ranskalainen.. ja auto on kunnossa
Passattiin tartteis vaihtaa talvirenkaat sekä öljyt.
Eilen Passattiin haettu vuosi ajoaikaa.
Pientä fixiä auto kaipasi, kuten paria paikkaa ja uutta iskaria.
Iskari otettiin purkuautosta, joka hankittiin joku kuukausi sitten. Kustannuksia tästä tuli itselleni 70 euroa.
Kustannuksia tuli hitsauksesta 40 euroa. Vielä pitäisi tutkia öljyvuotojen lähde, kun kastelee konetta alta. Tai sitten vaan pesua useasti.
Passatilla on nyt ajettu 413 000 km.
Seuraavaksi pitää alkaa lisävalojen asennus, tuossa on tyypillisen huonot valot vakiona.
Citroen on pelannut hyvin, ei mitään ihmeellistä. Kilsoja autossa muistaakseni 183 000 km. Öljynvaihto alkaisi olla ajankohtainen.
Ajovalopolttimoita tuo kuluttaa yllättävän paljon; puolen vuoden aikana jo toiset pitää vaihtaa.
Pientä fixiä auto kaipasi, kuten paria paikkaa ja uutta iskaria.
Iskari otettiin purkuautosta, joka hankittiin joku kuukausi sitten. Kustannuksia tästä tuli itselleni 70 euroa.
Kustannuksia tuli hitsauksesta 40 euroa. Vielä pitäisi tutkia öljyvuotojen lähde, kun kastelee konetta alta. Tai sitten vaan pesua useasti.
Passatilla on nyt ajettu 413 000 km.
Seuraavaksi pitää alkaa lisävalojen asennus, tuossa on tyypillisen huonot valot vakiona.
Citroen on pelannut hyvin, ei mitään ihmeellistä. Kilsoja autossa muistaakseni 183 000 km. Öljynvaihto alkaisi olla ajankohtainen.
Ajovalopolttimoita tuo kuluttaa yllättävän paljon; puolen vuoden aikana jo toiset pitää vaihtaa.
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
Lienee H7 polttimona ?Joeli kirjoitti: Ajovalopolttimoita tuo kuluttaa yllättävän paljon; puolen vuoden aikana jo toiset pitää vaihtaa.
----------------------------------------------------------
Otsa auki, silmä musta, syli täynnä oksennusta. Ahaa, taidan aavistaa, tää taitaa olla krapulaa.
- Mikä voimassa voitetaan, se älyssä hävitään.
Otsa auki, silmä musta, syli täynnä oksennusta. Ahaa, taidan aavistaa, tää taitaa olla krapulaa.
- Mikä voimassa voitetaan, se älyssä hävitään.
Niin on. Ja ei tuossa muuta tietty, mutta on melko veemäiset vaihtaalystis kirjoitti:Lienee H7 polttimona ?Joeli kirjoitti: Ajovalopolttimoita tuo kuluttaa yllättävän paljon; puolen vuoden aikana jo toiset pitää vaihtaa.
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
Nykyautojen vitsaus, pistetää semmone polttimomalli joka ei kestä ja mahollisimma vaikia vaihettava että saatas ihimiset tuomaa autosa korjaamolle vaihattaa polttimoita.Joeli kirjoitti:Niin on. Ja ei tuossa muuta tietty, mutta on melko veemäiset vaihtaalystis kirjoitti:Lienee H7 polttimona ?Joeli kirjoitti: Ajovalopolttimoita tuo kuluttaa yllättävän paljon; puolen vuoden aikana jo toiset pitää vaihtaa.
----------------------------------------------------------
Otsa auki, silmä musta, syli täynnä oksennusta. Ahaa, taidan aavistaa, tää taitaa olla krapulaa.
- Mikä voimassa voitetaan, se älyssä hävitään.
Otsa auki, silmä musta, syli täynnä oksennusta. Ahaa, taidan aavistaa, tää taitaa olla krapulaa.
- Mikä voimassa voitetaan, se älyssä hävitään.
Omaa kokemusta ei näistä ole, mutta tarinoiden mukaan ei kestä sen paremmin. Citroen-foorumin mukaan käynnistettäessä autoa, kannattaisi kytkeä parkit päälle ensin. Vasta auton ollessa käynnissä laittaisi ajovalot päälle. Tiijäppä tuota, olisko tuossa perää.shrteam kirjoitti:Oisko noista ns. longlife polttimoista pitempi aikaisiksi?
Mutta on tosiaan ilmeisesti juuri näiden H7:jen ominaisuus tuo lyhytikäisyys.
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
Kyllä se nuin kannattaa tehä, säästää jonkin verran polttimoita, itse aina teen kun ajan golf iv:llä.Joeli kirjoitti:Omaa kokemusta ei näistä ole, mutta tarinoiden mukaan ei kestä sen paremmin. Citroen-foorumin mukaan käynnistettäessä autoa, kannattaisi kytkeä parkit päälle ensin. Vasta auton ollessa käynnissä laittaisi ajovalot päälle. Tiijäppä tuota, olisko tuossa perää.shrteam kirjoitti:Oisko noista ns. longlife polttimoista pitempi aikaisiksi?
Mutta on tosiaan ilmeisesti juuri näiden H7:jen ominaisuus tuo lyhytikäisyys.
Tänään oli pitkästä aikaa C5 kohteena työmaalla.
Vuosimalli -03 koneena 1,8 bensa, ajettu n. 170tkm.
Katsastustarkistuksessa korjaustuomio tuli toiselle alapallolle + kaikki jarrulevyt, palat ja takasatulat uusiksi.
Etulevyt olivat varmasti alkuperäiset ja paksuus -1 mm alamitasta, takalevyistä toinen umpiruosteessa kuten näissä näkyy usein olevan palojen jumitettua satulaan.
Satulan päällä on peltilevy palojen "suojana" ja sen alle kertyy kaikki mahdollinen pas*a.
Tämä oli hapettanut satuloita niin että metallia oli kadonnut paljon, palojen tapit lähes irti.
Osat ovat kohtuuhintaisia, esim. satula 135 euroa vaihto-osana.
Etujarrut laitettiinkin jo, helppo remontti mutta tarvitaan työkalu jolla painetaan männät sisään - käsijarru kun ottaa etupäähän.
Muutaman polttimon vaihdoin. Akun kiinnitys on toteutettu todella hienosti; kengät pikalukoilla kuten myös akun jalustaan kiinnitys - ei tarvita työkaluja.
Vuosimalli -03 koneena 1,8 bensa, ajettu n. 170tkm.
Katsastustarkistuksessa korjaustuomio tuli toiselle alapallolle + kaikki jarrulevyt, palat ja takasatulat uusiksi.
Etulevyt olivat varmasti alkuperäiset ja paksuus -1 mm alamitasta, takalevyistä toinen umpiruosteessa kuten näissä näkyy usein olevan palojen jumitettua satulaan.
Satulan päällä on peltilevy palojen "suojana" ja sen alle kertyy kaikki mahdollinen pas*a.
Tämä oli hapettanut satuloita niin että metallia oli kadonnut paljon, palojen tapit lähes irti.
Osat ovat kohtuuhintaisia, esim. satula 135 euroa vaihto-osana.
Etujarrut laitettiinkin jo, helppo remontti mutta tarvitaan työkalu jolla painetaan männät sisään - käsijarru kun ottaa etupäähän.
Muutaman polttimon vaihdoin. Akun kiinnitys on toteutettu todella hienosti; kengät pikalukoilla kuten myös akun jalustaan kiinnitys - ei tarvita työkaluja.
Vaihdoin tänään takasatulat, levyt ja palat
Mitään ei ole tehty normaalisti (lue; helpoksi) eli takasatula on kahdella 15 cm pitkällä pultilla kiinni - ja samoilla pulteilla kasassa
Pultit ovat tietysti hapettuneet satulaan niin että riittää, taisi mennä toista tuntia aikaa että sain satulat irti.
Pultit ovat vieläkin satuloissa kiinni ja pysyvät ellei joku rälläköi niitä halki, onneksi merkkiliikkeestä löytyi uusia pultteja.
Mitään ei ole tehty normaalisti (lue; helpoksi) eli takasatula on kahdella 15 cm pitkällä pultilla kiinni - ja samoilla pulteilla kasassa
Pultit ovat tietysti hapettuneet satulaan niin että riittää, taisi mennä toista tuntia aikaa että sain satulat irti.
Pultit ovat vieläkin satuloissa kiinni ja pysyvät ellei joku rälläköi niitä halki, onneksi merkkiliikkeestä löytyi uusia pultteja.
Passatin mittarissa nyt 416100 km. Ajoa tullut noin 2500 km/kk.
Purkuautosta irrottelin pisteosia sisätiloihin, pitää ruveta vaihtamaan rikkoutuneiden tilalle. Lisäksi lisävalot ovat asennusta vaille, kaikki oheishärpäke on jo hankittu.
Polttoainetankkihan näissä vm. 88-95 on reilu, polttoainetta menee noin 92-95 litraa jokaisella tankkauksella. Dieselinä tämän käyttösäde olisi melkomoinen.
C5 on nyt viettänyt lepoa jokusen viikkoa, nyt pitäisi viikonlopun aikana sekin laitella tulille.
Purkuautosta irrottelin pisteosia sisätiloihin, pitää ruveta vaihtamaan rikkoutuneiden tilalle. Lisäksi lisävalot ovat asennusta vaille, kaikki oheishärpäke on jo hankittu.
Polttoainetankkihan näissä vm. 88-95 on reilu, polttoainetta menee noin 92-95 litraa jokaisella tankkauksella. Dieselinä tämän käyttösäde olisi melkomoinen.
C5 on nyt viettänyt lepoa jokusen viikkoa, nyt pitäisi viikonlopun aikana sekin laitella tulille.
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
Juu tällä hetkellä ollaan vitosella Hesassa, sitä käytetään vain pyhäautonaPappi kirjoitti:Pasuuna taitaa olla Joelille mieluisa auto ajaa... Käytähän sitä "isoa kissaakin" välillä tienpäällä. Tuliko muuten ne tarvikkeet perille?
Ja juu tarvikkeet on tulleet aikapäiviä sitten Kiitokset niistä!
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
Tänään viritelty passattiin lisävaloja ja huomenna homma jatkuu viimeisillä kytkennöillä. Saa nähdä, saanko toimimaan tuon alkuperäisen sumarikatkaisimen, niin kuin ajattelin. Meinasin, että ykkösasennossa palaisi puskurin yläpuoliset ainoastaan ja kakkosasennossa kumpikin pari...
Reffejä en ole laskenut, nuissa alavaloissa on 12.5/kpl. Auton omat on muistaakseni 20. Ylemmissä ei lue mitään.
Ja tuossa tuo raato koko komeudessaan.. kilsoja nyt 419 200 km.
Etupyörän laakerit nyt vaihtokunnossa
Reffejä en ole laskenut, nuissa alavaloissa on 12.5/kpl. Auton omat on muistaakseni 20. Ylemmissä ei lue mitään.
Ja tuossa tuo raato koko komeudessaan.. kilsoja nyt 419 200 km.
Etupyörän laakerit nyt vaihtokunnossa
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
No nyt voiskin tähän hieman puutoslistaa kirjailla..
Eli hakusessa olisi halvalla ainakin seuraavia osia:
- etupenkit 91--> (siniset olis parraat, vaan muutkin käy) ja jos on vakipaikasta kuskinpenkki puhki, niin ei haittaa, kunhan muuten ehjät
- tuhkakupin ympärysmuovit
- kuskinpuolen sininen ovipahvi
- apumiehenpuolen oven sisäkahva sininen
- ikkunannostimen veivi
- ja jos tuon nokkatähen saa kaupanpäälle
Siinä nyt tärkeimmät, mahdollisimman halvalla, kun ei tuota rahhoo ole palajon eikä vähhee
Eli hakusessa olisi halvalla ainakin seuraavia osia:
- etupenkit 91--> (siniset olis parraat, vaan muutkin käy) ja jos on vakipaikasta kuskinpenkki puhki, niin ei haittaa, kunhan muuten ehjät
- tuhkakupin ympärysmuovit
- kuskinpuolen sininen ovipahvi
- apumiehenpuolen oven sisäkahva sininen
- ikkunannostimen veivi
- ja jos tuon nokkatähen saa kaupanpäälle
Siinä nyt tärkeimmät, mahdollisimman halvalla, kun ei tuota rahhoo ole palajon eikä vähhee
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
VIN-koodilla tuli seuraavaa...
fin
vin WDB1241251A394532
whc WDB
chassbm 124125
chass_ident 1A394532
type 124
subbm1 125
auxiliary_drive
body 30014
body_code
delivery_date
engine 602912 10 049827
front_axle1
front_axle2
heater
interior 072
lights HELLA
model_idx 0
odometer
order_num1 0652912852
paint1 147
paint2
paint3
paint4
paint5
platform
production_num1
production_order_ref
rear_axle1
rear_axle2
release_date
retarder
rims
service_num
steering
trailer
transfer_case
transmission 717411 00 609253
vin_dc
vinwhc
winch
wiper SWF 000000
Code Текст
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
341 ADDITIONAL BLINKER LAMPS
430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
482 SPRINGS FOR HIGHER GROUND CLEARANCE
506 Unknown
524 PAINTWORK - PRESERVATION
593 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG,BF
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
630 ECE - WARNING TRIANGLE
147 Unknown
072 Unknown
fin
vin WDB1241251A394532
whc WDB
chassbm 124125
chass_ident 1A394532
type 124
subbm1 125
auxiliary_drive
body 30014
body_code
delivery_date
engine 602912 10 049827
front_axle1
front_axle2
heater
interior 072
lights HELLA
model_idx 0
odometer
order_num1 0652912852
paint1 147
paint2
paint3
paint4
paint5
platform
production_num1
production_order_ref
rear_axle1
rear_axle2
release_date
retarder
rims
service_num
steering
trailer
transfer_case
transmission 717411 00 609253
vin_dc
vinwhc
winch
wiper SWF 000000
Code Текст
260 TYPE DESTINATION ON TRUNK LID - ELIMINATION
341 ADDITIONAL BLINKER LAMPS
430 HEADREST IN THE REAR, LEFT AND RIGHT
482 SPRINGS FOR HIGHER GROUND CLEARANCE
506 Unknown
524 PAINTWORK - PRESERVATION
593 ALL-ROUND WD-GREEN GLASS,HEATED REAR WINDOW-ESG,BF
600 HEADLAMPS - CLEANING EQUIPMENT
630 ECE - WARNING TRIANGLE
147 Unknown
072 Unknown
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
Passatti siirtyy uudelleomistajalleen tällä viikolla
Mutta ohessa tarvittavien osien kuvatuksia tuohon linttaan:
Kuskinpuolelle ovipahvi:
Apparin puolelle ovipahvi tai pelkkä sininen kahva sekä ikkunan veivi:
Ja vielä tuohon keskikonsoliin se tuhkakupin ympärys:
Ja kaikki tartteis saada halvalla, ilmaisuus ei pahasta
Voin hakeakin, jos eivät ihan maailmanäärissä sijaitse. Vielä ensi viikon olen Nurmeksessa, joten tästä jos laskisi semmosen 100 km kehän noille tavaroille, niin voisin hakea.
Mutta ohessa tarvittavien osien kuvatuksia tuohon linttaan:
Kuskinpuolelle ovipahvi:
Apparin puolelle ovipahvi tai pelkkä sininen kahva sekä ikkunan veivi:
Ja vielä tuohon keskikonsoliin se tuhkakupin ympärys:
Ja kaikki tartteis saada halvalla, ilmaisuus ei pahasta
Voin hakeakin, jos eivät ihan maailmanäärissä sijaitse. Vielä ensi viikon olen Nurmeksessa, joten tästä jos laskisi semmosen 100 km kehän noille tavaroille, niin voisin hakea.
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=9WYyCMzVEYM[/youtube]
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
Mersussa nyt 810 368 km mittarissa, tuolla on nyt ajeltu pääsääntöisesti kaikki ajot.
Teknisesti pelaa hyvin kyllä, ei voi moittia. Aamusavua se hiukan lykkää, mutta kuuluu tuohon kilsamäärään.
Penkit ovat vaihtumassa Saab 9000-etujakkaroihin.
Autoon vaihdettu puuratti sekä heitetty penkkien väliin romuloota, eli muutokset olleet maltillisia
Ai juu ja vanteina taitaa olla ne "kaivonkannet"
Nyt kun lomalla saa olla, niin pitäisi perehtyä tuon syöttöpumpun maailmaankin, jos vaikka saisi kulkuja lisää.
Teknisesti pelaa hyvin kyllä, ei voi moittia. Aamusavua se hiukan lykkää, mutta kuuluu tuohon kilsamäärään.
Penkit ovat vaihtumassa Saab 9000-etujakkaroihin.
Autoon vaihdettu puuratti sekä heitetty penkkien väliin romuloota, eli muutokset olleet maltillisia
Ai juu ja vanteina taitaa olla ne "kaivonkannet"
Nyt kun lomalla saa olla, niin pitäisi perehtyä tuon syöttöpumpun maailmaankin, jos vaikka saisi kulkuja lisää.
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
Tänään asennettu opetuspoljin ja olisi nyt katsastusta vaille.
Kilsoja reilut 811 000 ja kokoajan tulee lisää. Sitronen on saanut tallissa viettää aikaansa.
Vieläkin hakusessa nuita aiemmin listaamiani osia...
Syöttöpumppu odottaa, että saisin aikaiseksi mennä ruuvailemaan. Täältä löytyi ihan hyvät ohjeet, jos vaan itsellä olisi pumppu samanlainen
Kilsoja reilut 811 000 ja kokoajan tulee lisää. Sitronen on saanut tallissa viettää aikaansa.
Vieläkin hakusessa nuita aiemmin listaamiani osia...
Syöttöpumppu odottaa, että saisin aikaiseksi mennä ruuvailemaan. Täältä löytyi ihan hyvät ohjeet, jos vaan itsellä olisi pumppu samanlainen
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
Diesel 124 on yksi varmimmista lliikenteeseen lähtijöistä, kilometrit ei siinä paljon paina.Mersussa nyt 810 368 km mittarissa, tuolla on nyt ajeltu pääsääntöisesti kaikki ajot.
Teknisesti pelaa hyvin kyllä, ei voi moittia. Aamusavua se hiukan lykkää, mutta kuuluu tuohon kilsamäärään.
Verhoilut saattaa repsottaa ja penkkejä joutua vaihtamaan mutta kilometrejä kertyy tarvittaessa mittariin ihan niin paljon kuin kuski haluaa
No nyt sitten eilen kokeilin sitrosta tulille... ei inahtanut, akku ihan loppu. Latausta ja tänään lähtikin sitten ontuen tulille.
Ja muutama havainto..
- takaparkkitutka pimeänä
- ESP/ASR-valo palaa mittarissa (ja eivät siis toimikaan)
- öljyn vähäisyydestä herjaa, vaikka on viivojen välissä
- puhallin ääntää kunnolla jyristen...
No tuumaillaan tuon kanssa eteenpäin.. autot on tehty ajamiseen ei tallissa pitämiseen
Kuulostaa siltä, että remonttiin olisi menossa yhden 124:sen verran
Ja muutama havainto..
- takaparkkitutka pimeänä
- ESP/ASR-valo palaa mittarissa (ja eivät siis toimikaan)
- öljyn vähäisyydestä herjaa, vaikka on viivojen välissä
- puhallin ääntää kunnolla jyristen...
No tuumaillaan tuon kanssa eteenpäin.. autot on tehty ajamiseen ei tallissa pitämiseen
Kuulostaa siltä, että remonttiin olisi menossa yhden 124:sen verran
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
En ole autoa vielä pajalle roudannutPappi kirjoitti:Tuossa voisi melkeen suositella ylläpitolaturia esim Ctek, joka muistaa asetukset vaikka tulisi sähkökatko.
Asettuiko nuo herjat vai jäikö "vikakoodit" päälle?
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************
MB W124 200D ´90
® Mesen linttaklubi Jäsen nro 56
************************************