Etuiskareiden vaihto, W638

Jousitus, iskunvaimentimet, nivelet, tukivarret.
Vastaa Viestiin
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5932
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Etuiskareiden vaihto, W638

Viesti Kirjoittaja AM »

Uudet iskarit odottelevat inspiraatiota. Jotenkin kuvittelin että homma menisi niinkuin normaalisti Pherssoneissa. Tolppa pois ja sen jälkeen puristimilla jousi pois/uuteen iskariin. Mutta Veskolan ohjeen mukaan pitäisi sovitella puristimet jo auton alla: http://www.nic.fi/~danes/w638_2/jutut/17072004.html Onko homma tosiaan pakko tehdä noin, puristimet kiristettävä/irroitettava auton alla? Pitääkö yläpäässä se eka mutteri ylälaakerin paikallaan ja sitten sen alla oleva jousen vaiko?
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5932
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

No piti itse tutkia kun ei muut ole iskareita vaihtaneet :roll: Ihan normaali Pherssoni se tosiaan on, ei ole mitään tarvetta sovitella puristimia auton alla. Ensimmäinen ylämutteri irti konehuoneen puolelta, alapultit/letkut/koiranluu irti alapuolelta ja tolppa pois http://i66.photobucket.com/albums/h267/ ... 191628.jpg . Jousi puristimilla kasaan ja toinen ylämutteri irti. Yläpäänlaakerit yms. pois ja jousen vaihto uuteen iskariin. Yläpään hilut uuteen tolppaan kiinni ja eikun iskari auton alle.
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “Alusta”