722.9 ongelma

Vaihteistot, perä, kardaani, vetoakseli.
Vastaa Viestiin
lintta-rönttä
Viestit: 34
Liittynyt: 26.5.2008 22:45

722.9 ongelma

Viesti Kirjoittaja lintta-rönttä »

saakos 722.9 eli 7-g:n venttiilipöytään vaihdettua johdinlevy/ohjausyksikkön erikseen vai meneekö koko paketti aina venttiili pöytineen uusiksi? myydäänkö siihen venttiilejä erikseen?

näissähän ei sitä kyb venttiiliä vissiin oo.. vai?

mun rotisko pukkaa vällilä vikakoodin 2200 ja tarkoittaa kait sisäistä nopeus anturia? välillä myös huomaa selvästi että turbiini luistaa aivan saatanasti, mut kun käyttää virrat pois niin taaas mennään ja välillä pitkästikkin...


kauheesti hyviä kysymyksiä ja kiva olis jos joku viksumpi niihin jaksas vastata... :lol:
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Ohjausyksikön voi vaihtaa ja se pitää koodata Starilla kyseisen auton järjestelmään.
Onnistuu mm. tuolla.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4253
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Re: 722.9 ongelma

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

lintta-rönttä kirjoitti:saakos 722.9 eli 7-g:n venttiilipöytään vaihdettua johdinlevy/ohjausyksikkön erikseen vai meneekö koko paketti aina venttiili pöytineen uusiksi? myydäänkö siihen venttiilejä erikseen?

näissähän ei sitä kyb venttiiliä vissiin oo.. vai?

mun rotisko pukkaa vällilä vikakoodin 2200 ja tarkoittaa kait sisäistä nopeus anturia? välillä myös huomaa selvästi että turbiini luistaa aivan saatanasti, mut kun käyttää virrat pois niin taaas mennään ja välillä pitkästikkin...


kauheesti hyviä kysymyksiä ja kiva olis jos joku viksumpi niihin jaksas vastata... :lol:
Öljyt ok? (sekä määrä että laatu)
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
lintta-rönttä
Viestit: 34
Liittynyt: 26.5.2008 22:45

Viesti Kirjoittaja lintta-rönttä »

öljyt ok, ja vaihtanutkin oon 2 kertaa puolentoistavuoden aikana...

kl ei tunne kuin koko hydrauli yksikön ja joka maksaa vaatimattomat 1577€

veho tarjosi pelkkää johdinlevyä hintaan 685€ :shock:
kyllä osaa olla wanhalla mersulla ajaminen kallista :twisted:

EDIT: kävin tänään muilla asiolla kl-putiikissa niin tuli uudestaan puheeksi se johdinlevy asia, niin sehän löytyikin ns. korjaus sarjana ja oli vähän halvempikin kuin vehossa... oli kyllä osaava varaosamyyjä, joten kiitokset sinne!

irtona saa myös molempia venttiilejä, mutta ei olleet myyneet vielä yhtään :shock:
Viimeksi muokannut lintta-rönttä, 23.10.2012 20:02. Yhteensä muokattu 1 kertaa.
Avatar
Easy Rider
hupimestari
Viestit: 8062
Liittynyt: 05.7.2007 19:15
Paikkakunta: Kökkelin kinkamalla

Viesti Kirjoittaja Easy Rider »

Horoja venttiilipesiä voi vissiin kalvailla hitusen ylikokoisille karoille, mutta kalvaimet lienee kalliimpia kun tuo hydrauliyksikkö, puhumattakaan että karatkin maksaa.
Vetonivel on takavetosessa tarpeeton.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4253
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

Easy Rider kirjoitti:Horoja venttiilipesiä voi vissiin kalvailla hitusen ylikokoisille karoille, mutta kalvaimet lienee kalliimpia kun tuo hydrauliyksikkö, puhumattakaan että karatkin maksaa.
Jep
Ventiili koneistoa voi kunnostaa ja siihen tarvitata kalvimet ja ylikoko karata ei ole ihan ilmaisia 5V sähkö laatikoon tullut hommattua kaikki kalvain terät mitä siihen on löytynyt, 7V laatikoon ei vastaavia näkynyt
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170 voimansiirto”