Tarinan kulku:
Kävi pihassa muutaman minuutin tyhjäkäyntiä ja sammui. Noin kymmenen starttauksen jälkeen lähti uudestaan käymään ja 5km ajon jälkeen sammui vauhdissa ja siihen jäi. Mennyt ennen tätä tapahtumaa muutamia kertoja vikatilaan, muutenkin voimattomuutta ollut havaittavissa. Vikakoodit luettu ja testeri ilmoittaa rail paineen olevan liian pieni, muuta vikaa ei ilmoittanut. Polttoainevuotoja ei ole, rail paineen säätimen johto irroitettu mutta ei apua. Voiko korkeapainepumppu mennä noin?
270cdi sammui eikä lähde käymään
270cdi sammui eikä lähde käymään
Nykyinen
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
S203 C30cdi Amg
Entiset kulkineet
W202 C36
S124 E250D
C124 300-24
C124 300
Jos vika kampiakselin asennontunnistimessa, pitäis näkyä *:lla. Jos suuttimissa liikaa ohivuotoa tai korkeapainepumppu horahtaa väljäksi, ei näy kuin live datassa matalana paineena.
Sitten on vielä se paineanturi. Olisko se sipannut ja näyttää väärää painetta? Ainakin tuollainen vikailmoitus voisi johtua siitä. Elikkä paineputken todellinen paine kannattaa tarkastaa ensin sekä suuttimien ohivuoto. Sen jälkeen sitä pumppua tuijottelemaan.
Sitten on vielä se paineanturi. Olisko se sipannut ja näyttää väärää painetta? Ainakin tuollainen vikailmoitus voisi johtua siitä. Elikkä paineputken todellinen paine kannattaa tarkastaa ensin sekä suuttimien ohivuoto. Sen jälkeen sitä pumppua tuijottelemaan.