Kumpi vai Kampi??

Vastaa Viestiin
melsu
Tolokun mies
Viestit: 345
Liittynyt: 25.10.2006 18:14
Paikkakunta: nyssslottt

Kumpi vai Kampi??

Viesti Kirjoittaja melsu »

[nettiauto]5535323[/nettiauto]

Vai


[nettiauto]5525366[/nettiauto]

Kumpi noista,, vai ei kumpikaan? Tota 270tä jo kysellykkin, hyvillä varusteilla, myyjä kehu siistiksikin. Mutta 220 vähemmän ajettu. ...mielipiteitä kaivataan..
jupi
Viestit: 731
Liittynyt: 15.4.2008 20:35
Paikkakunta: ylivieska

Viesti Kirjoittaja jupi »

eipä nuita kilometrejä kannata tuijottaa. sitä mitä ne näyttää vaan auton kuntoa. joku 400tkm ajettu voi olla kaikin puolin siistimpi ja paremmassa kunnossa ku 200tkm ajettu. riippuu niinpalio miten sitä on pijetty... tuolla 270 kerkiäis vähä paremmin. :roll:
vm-05 s211 320 CDI AMG (käyttis)
vm-01 s203 200 CDI (raksapaku)
vm-89 w201 200E85(rojektina)
vm-89 s124 300TDT (st aihio)
vm-86 w201 (ikuisuusrojekti)
xin811
Viestit: 656
Liittynyt: 06.8.2007 14:05

Viesti Kirjoittaja xin811 »

220:pin sisusta huomattavasti parempi. Eikä tuo 270:kään mikään tykki ole.
AM
Mr.Tuning
Viestit: 5932
Liittynyt: 01.10.2005 19:17
Paikkakunta: Keski-Suomi

Viesti Kirjoittaja AM »

Miksi tuo 220 sisusta parempi? Sivut keinonahkaa kun toisessa kokonaan aitoa nahkaa. Ei kestä nuo reunat yhtään keinonahkaisena...yllättäen niistä kohdista ei kuviakaan.

Ilmoitusten perusteella tuo 270.
Avatar
Eldorado
remprantti
Viestit: 9577
Liittynyt: 29.5.2006 19:11
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Eldorado »

Jos noista kahdesta pitäisi valita niin viismukinen ilmanmuuta. Meikäläisen näkökulmasta toki liian kalliita molemmat... :oops:
kulkupelit: Terässiipi vm.-89 "sininen salama" & jaaris vm.-02 "kikotin"
kryptonite
aktiivimeseläinen
Viestit: 1311
Liittynyt: 20.1.2007 19:15
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kryptonite »

Toi 270 o muuten aika täydellinen paitsi kattoluukku ja eberi uupuu. Eikä toi ole kallis ollenkaan
220.128 Black devil
MHe
Viestit: 1150
Liittynyt: 17.6.2008 15:50
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MHe »

kryptonite kirjoitti:Toi 270 o muuten aika täydellinen paitsi kattoluukku ja eberi uupuu. Eikä toi ole kallis ollenkaan
No nyt pääsen kerrankin kysymään oikealta henkilöltä; mä oon aina ihmetelly että mihin sitä kattoluukkua oikein tarvitaan/käytetään? :shock: :?
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
kryptonite
aktiivimeseläinen
Viestit: 1311
Liittynyt: 20.1.2007 19:15
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kryptonite »

Kattoluukku on varapoistumistie ja köyhä versio avoautosta

Nykyään nämä lasiset kattoluukut tuo myös avaruutta sisätiloihin.
220.128 Black devil
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

Noista kahdesta jos olisi pakko valita niin ostaisin 220CDI:n. Siinä on valmiina kahdet renkaat, moottorilämmitin ja sisähaara. Lisäksi vähemmät kilometrit.

270CDI on saksantuontiraakile, joka vaatii investointeja että siitä saa ajoauton Suomen olosuhteisiin. Kilometrit pitää varmistaa myös molemmissa tapauksissa.
MHe
Viestit: 1150
Liittynyt: 17.6.2008 15:50
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja MHe »

kryptonite kirjoitti:Kattoluukku on varapoistumistie ja köyhä versio avoautosta

Nykyään nämä lasiset kattoluukut tuo myös avaruutta sisätiloihin.
Ilmastoidussa autossa en ymmärrä koko vermeen olemassaoloa, panoramakatto on sitten asia erikseen tuohon avaruustunteeseen. Itse olen onnistunut lukulla pariin kertaan viihdyttämään lapsia, mutta yhtä usein olen saanut kommentin 'isi pistä tuo luukku piiloon, aurinko paistaa siitä silmiin'...

kilometritarkistus onnistuu jos tehty p*skasti, ei muuten noin vanhaan... ei sitä suomessakaan ihan osaamattomia tässä olla vaikkei karvaa käsissä kasvakkaan kauheesti...

Edit: siis osta kunnon perusteella...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07

Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1641
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja et »

kryptonite kirjoitti: köyhä versio avoautosta
Juuri näin, mutta suotavaa olisi olla 5 mukia.
Avatar
xr
ohjelmoija
Viestit: 1832
Liittynyt: 04.12.2005 5:01
Paikkakunta: Eteläpohjanmaa

Viesti Kirjoittaja xr »

auto on aina pilalla kun siinä on reikä katossa
ennen pitkää siitä koituu vain harmeja
Avatar
Meissenkeri
Viestit: 3837
Liittynyt: 15.8.2006 2:10
Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki

Viesti Kirjoittaja Meissenkeri »

MHe kirjoitti: kilometritarkistus onnistuu jos tehty p*skasti, ei muuten noin vanhaan... ei sitä suomessakaan ihan osaamattomia tässä olla vaikkei karvaa käsissä kasvakkaan kauheesti...

Edit: siis osta kunnon perusteella...
Kunnon perusteella pääosin tietenkin. Suomessa katsastushistoriaa omaavan auton vuosikatsastuskilometrit ovat kaikkien saatavilla, joten vertailu on helpompaa: Mittarilukema, huoltokirja, Starilla huoltohistoria ja katsastusten kilometrikirjaukset.

Kattoluukku muuttui tarpeettomaksi varusteeksi siinä vaiheessa kun kaikissa autoissa alkoi olla ilmastointi vakiovarusteena.

Sitä lisäriesaa en ainakaan itselleni haluaisi, että vielä katosta aurinko häikäisee, joten semmoista panoraamakattoa en missään nimessä ostaisi.
et
aktiivimeseläinen
Viestit: 1641
Liittynyt: 02.12.2010 19:40

Viesti Kirjoittaja et »

Ilmastointi ja ulkoilma on eri asia.
kryptonite
aktiivimeseläinen
Viestit: 1311
Liittynyt: 20.1.2007 19:15
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kryptonite »

Kattoluukku että panorama katot eivät häikäise. Nyt vähän liioitellaan asiaa.

Itse ottaisin tuon 270cdi ennemmin koska koko nahkaverhoilu, vetokoukku ja thermotronic, Enkä niinkään moottorin takia.

Niin ja pitkä miinus tulee myös molemmissa koska penkinlämmittimet uupuvat

Erittäin tärkeä varuste nyt kun on jo jälkikasvukin hankittu ;)
220.128 Black devil
kryptonite
aktiivimeseläinen
Viestit: 1311
Liittynyt: 20.1.2007 19:15
Paikkakunta: Helsinki
Viesti:

Viesti Kirjoittaja kryptonite »

et kirjoitti:
kryptonite kirjoitti: köyhä versio avoautosta
Juuri näin, mutta suotavaa olisi olla 5 mukia.

Niin ja varapoistumistie kun auto on kyljellään. Helppo tulla kattoluukusta ulos auton ollessaan kyljellä. Taikka jos joutuu satama-altaaseen niin ovien saaminen auki on yllättävän haastaavaa. Kattoluukun kautta uiminen vapauteen on yllättävän hyvä juttu
220.128 Black devil
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29055
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Suomessa katsastushistoriaa omaavan auton vuosikatsastuskilometrit ovat kaikkien saatavilla
Ainakaan aiemmin ei kilometrejä ole kerätty kuin "valtion asemilla" joten näissä tiedoissa voi olla niin paljon puutteita ettei niistä ole mitään hyötyä, lieneekö nykyisin niin että kilometrit kerätään tietokantaan kaikilla asemilla ?

Kattoluukusta ainut käytännön hyöty on lasiluukun tuoma valoisuus, jos siitä pitää.
Tosin Boogie taisi olla sitä mieltä että luukun on syytä toimia kun siitä on niin hyvä heiluttaa keskaria :happy:
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W203 / R170, sedan, farmari, avo”