Kumpi vai Kampi??
Kumpi vai Kampi??
[nettiauto]5535323[/nettiauto]
Vai
[nettiauto]5525366[/nettiauto]
Kumpi noista,, vai ei kumpikaan? Tota 270tä jo kysellykkin, hyvillä varusteilla, myyjä kehu siistiksikin. Mutta 220 vähemmän ajettu. ...mielipiteitä kaivataan..
Vai
[nettiauto]5525366[/nettiauto]
Kumpi noista,, vai ei kumpikaan? Tota 270tä jo kysellykkin, hyvillä varusteilla, myyjä kehu siistiksikin. Mutta 220 vähemmän ajettu. ...mielipiteitä kaivataan..
eipä nuita kilometrejä kannata tuijottaa. sitä mitä ne näyttää vaan auton kuntoa. joku 400tkm ajettu voi olla kaikin puolin siistimpi ja paremmassa kunnossa ku 200tkm ajettu. riippuu niinpalio miten sitä on pijetty... tuolla 270 kerkiäis vähä paremmin.
vm-05 s211 320 CDI AMG (käyttis)
vm-01 s203 200 CDI (raksapaku)
vm-89 w201 200E85(rojektina)
vm-89 s124 300TDT (st aihio)
vm-86 w201 (ikuisuusrojekti)
vm-01 s203 200 CDI (raksapaku)
vm-89 w201 200E85(rojektina)
vm-89 s124 300TDT (st aihio)
vm-86 w201 (ikuisuusrojekti)
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
No nyt pääsen kerrankin kysymään oikealta henkilöltä; mä oon aina ihmetelly että mihin sitä kattoluukkua oikein tarvitaan/käytetään?kryptonite kirjoitti:Toi 270 o muuten aika täydellinen paitsi kattoluukku ja eberi uupuu. Eikä toi ole kallis ollenkaan
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Noista kahdesta jos olisi pakko valita niin ostaisin 220CDI:n. Siinä on valmiina kahdet renkaat, moottorilämmitin ja sisähaara. Lisäksi vähemmät kilometrit.
270CDI on saksantuontiraakile, joka vaatii investointeja että siitä saa ajoauton Suomen olosuhteisiin. Kilometrit pitää varmistaa myös molemmissa tapauksissa.
270CDI on saksantuontiraakile, joka vaatii investointeja että siitä saa ajoauton Suomen olosuhteisiin. Kilometrit pitää varmistaa myös molemmissa tapauksissa.
Ilmastoidussa autossa en ymmärrä koko vermeen olemassaoloa, panoramakatto on sitten asia erikseen tuohon avaruustunteeseen. Itse olen onnistunut lukulla pariin kertaan viihdyttämään lapsia, mutta yhtä usein olen saanut kommentin 'isi pistä tuo luukku piiloon, aurinko paistaa siitä silmiin'...kryptonite kirjoitti:Kattoluukku on varapoistumistie ja köyhä versio avoautosta
Nykyään nämä lasiset kattoluukut tuo myös avaruutta sisätiloihin.
kilometritarkistus onnistuu jos tehty p*skasti, ei muuten noin vanhaan... ei sitä suomessakaan ihan osaamattomia tässä olla vaikkei karvaa käsissä kasvakkaan kauheesti...
Edit: siis osta kunnon perusteella...
W212 350CDI -09
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
W219 320CDI -07
Ex: W220 320CDI -01
Ex: W211 320CDI -04
Ex: W210 270CDI -01
- Meissenkeri
- Viestit: 3837
- Liittynyt: 15.8.2006 2:10
- Paikkakunta: pohjolan pääkaupunki
Kunnon perusteella pääosin tietenkin. Suomessa katsastushistoriaa omaavan auton vuosikatsastuskilometrit ovat kaikkien saatavilla, joten vertailu on helpompaa: Mittarilukema, huoltokirja, Starilla huoltohistoria ja katsastusten kilometrikirjaukset.MHe kirjoitti: kilometritarkistus onnistuu jos tehty p*skasti, ei muuten noin vanhaan... ei sitä suomessakaan ihan osaamattomia tässä olla vaikkei karvaa käsissä kasvakkaan kauheesti...
Edit: siis osta kunnon perusteella...
Kattoluukku muuttui tarpeettomaksi varusteeksi siinä vaiheessa kun kaikissa autoissa alkoi olla ilmastointi vakiovarusteena.
Sitä lisäriesaa en ainakaan itselleni haluaisi, että vielä katosta aurinko häikäisee, joten semmoista panoraamakattoa en missään nimessä ostaisi.
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
Kattoluukku että panorama katot eivät häikäise. Nyt vähän liioitellaan asiaa.
Itse ottaisin tuon 270cdi ennemmin koska koko nahkaverhoilu, vetokoukku ja thermotronic, Enkä niinkään moottorin takia.
Niin ja pitkä miinus tulee myös molemmissa koska penkinlämmittimet uupuvat
Erittäin tärkeä varuste nyt kun on jo jälkikasvukin hankittu
Itse ottaisin tuon 270cdi ennemmin koska koko nahkaverhoilu, vetokoukku ja thermotronic, Enkä niinkään moottorin takia.
Niin ja pitkä miinus tulee myös molemmissa koska penkinlämmittimet uupuvat
Erittäin tärkeä varuste nyt kun on jo jälkikasvukin hankittu
220.128 Black devil
-
- aktiivimeseläinen
- Viestit: 1311
- Liittynyt: 20.1.2007 19:15
- Paikkakunta: Helsinki
- Viesti:
et kirjoitti:Juuri näin, mutta suotavaa olisi olla 5 mukia.kryptonite kirjoitti: köyhä versio avoautosta
Niin ja varapoistumistie kun auto on kyljellään. Helppo tulla kattoluukusta ulos auton ollessaan kyljellä. Taikka jos joutuu satama-altaaseen niin ovien saaminen auki on yllättävän haastaavaa. Kattoluukun kautta uiminen vapauteen on yllättävän hyvä juttu
220.128 Black devil
Ainakaan aiemmin ei kilometrejä ole kerätty kuin "valtion asemilla" joten näissä tiedoissa voi olla niin paljon puutteita ettei niistä ole mitään hyötyä, lieneekö nykyisin niin että kilometrit kerätään tietokantaan kaikilla asemilla ?Suomessa katsastushistoriaa omaavan auton vuosikatsastuskilometrit ovat kaikkien saatavilla
Kattoluukusta ainut käytännön hyöty on lasiluukun tuoma valoisuus, jos siitä pitää.
Tosin Boogie taisi olla sitä mieltä että luukun on syytä toimia kun siitä on niin hyvä heiluttaa keskaria