220 cdi ei tahdo liikkua

Vastaa Viestiin
kapalind
Viestit: 5
Liittynyt: 24.1.2013 16:14

220 cdi ei tahdo liikkua

Viesti Kirjoittaja kapalind »

Väyrysellä ei tahdo ohitus sujua, kyseessä automaatti. Eli tekee sellaista jos lähtee kiihdyttää 80-90 vauhdista niin ei kiihdy, ei vaihda pienempää tai mitään muutakaan. Tänään käyty vikakoodit luettaa ja oli aivan puhtaat, laatikkoa myöten. Tuntuu kuin löpö tai ilma loppuis kesken, nätillä pintakaasu ajolla toimii mielestäni normaalisti, heti kun pitäisi kiihdyttää kovempaa niin puutuu, ei kuitenkaan mene vikatilaan.Loppuu järki.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Re: 220 cdi ei tahdo liikkua

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

kapalind kirjoitti:Väyrysellä ei tahdo ohitus sujua, kyseessä automaatti. Eli tekee sellaista jos lähtee kiihdyttää 80-90 vauhdista niin ei kiihdy, ei vaihda pienempää tai mitään muutakaan. Tänään käyty vikakoodit luettaa ja oli aivan puhtaat, laatikkoa myöten. Tuntuu kuin löpö tai ilma loppuis kesken, nätillä pintakaasu ajolla toimii mielestäni normaalisti, heti kun pitäisi kiihdyttää kovempaa niin puutuu, ei kuitenkaan mene vikatilaan.Loppuu järki.
Siis *:ri ei näyttänyt mitään vika koodia?
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
kapalind
Viestit: 5
Liittynyt: 24.1.2013 16:14

Viesti Kirjoittaja kapalind »

Näytti kyllä ja kaikki sen herjaamat osat vaihdettiin, nollattiin viat ajettiin lenkki eikä toiminu, katsottiin viat uudestaan, oli täysin puhdas, varuudeksi vielä katsottiin laatikko, mutta siellä ei ollut mitään. Huolto juuri tehty, eli kaikki putsarit pitäis olla kunnossa.
Avatar
dealer
Itämaan tietäjä
Viestit: 29068
Liittynyt: 19.9.2005 19:59

Viesti Kirjoittaja dealer »

Ilmamassamittarilla kokeilemaan ellei vikakoodeja tule.
jolle
Viestit: 2478
Liittynyt: 15.11.2010 17:07
Paikkakunta: Mynämäki

Viesti Kirjoittaja jolle »

Kuulostais rikkinäiseltä ilmamäärämittarilta. Ei kierrätä 2000 kierrosta enempää vaikka miten survoo kaasua?
kapalind
Viestit: 5
Liittynyt: 24.1.2013 16:14

Viesti Kirjoittaja kapalind »

Vaihdettu osia, vikakoodien mukaan 3 viikon sisällä, IMM, ahtopaineensäädin, kampiakselinasentotunnistin, nokka-akselin, viimeksi eilen, sitten roikkaan eikä vikakoodeja, mutta edelleen sama vika, mitä kyllä MB huoltajakin ihmetteli ajettuaan, välillä tasakaasulla ajaessa 80 km vauhdissa kierokset humppaa 200-300 kieroksen väliä, tuntee myös persauksissa pienenä nykimisenä, tänään tutkin ahtoputken jotka olivat ehjät. Loppuu itseltä ideat kesken pelin kanssa.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

kapalind kirjoitti:Vaihdettu osia, vikakoodien mukaan 3 viikon sisällä, IMM, ahtopaineensäädin, kampiakselinasentotunnistin, nokka-akselin, viimeksi eilen, sitten roikkaan eikä vikakoodeja, mutta edelleen sama vika, mitä kyllä MB huoltajakin ihmetteli ajettuaan, välillä tasakaasulla ajaessa 80 km vauhdissa kierokset humppaa 200-300 kieroksen väliä, tuntee myös persauksissa pienenä nykimisenä, tänään tutkin ahtoputken jotka olivat ehjät. Loppuu itseltä ideat kesken pelin kanssa.
Ajoikos ne tilanne päällä siellä MB huollosa
*:ri kiinni
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
kapalind
Viestit: 5
Liittynyt: 24.1.2013 16:14

Viesti Kirjoittaja kapalind »

Eipä ajannu, oli sen verran kiire, vanhalla imm teki vähän saman tyylistä, mutta jäi myös vikatila päälle. Nyt ei jää, paikallaan kiertää heti rajotinta vasten, ajossa toimii kaasu pohjassa 1, 2, 3, vaihtaa 4 jää junnaamaan 2000 kieroksen paikkeille ja vaihtaa 5, sitten ajaa tasakaasulla vähän ja painaa hiljalleen kaasua saattaa lähteä kiihtymään aivan normaalisti ja menee niin pitkään kuin pää kestäisi, mutta jos jaloista pitäisi päästä nopeasti, useimiten epäonnistuu, ihankuin ahdin poistuisi pelistä. Mihin saisi ahtopainemittarin kytkettyä väliaikaisesti josta näkisi toimiiko ahdin koko ajan, vai tippuuko se pelistä pois, tosin siitäkään ei vikakoodia.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

kapalind kirjoitti:Eipä ajannu, oli sen verran kiire, vanhalla imm teki vähän saman tyylistä, mutta jäi myös vikatila päälle. Nyt ei jää, paikallaan kiertää heti rajotinta vasten, ajossa toimii kaasu pohjassa 1, 2, 3, vaihtaa 4 jää junnaamaan 2000 kieroksen paikkeille ja vaihtaa 5, sitten ajaa tasakaasulla vähän ja painaa hiljalleen kaasua saattaa lähteä kiihtymään aivan normaalisti ja menee niin pitkään kuin pää kestäisi, mutta jos jaloista pitäisi päästä nopeasti, useimiten epäonnistuu, ihankuin ahdin poistuisi pelistä. Mihin saisi ahtopainemittarin kytkettyä väliaikaisesti josta näkisi toimiiko ahdin koko ajan, vai tippuuko se pelistä pois, tosin siitäkään ei vikakoodia.
Kun auto menee vika tilaan ahdin puotaa pelistä pois
vaikka ahtimessa ei olis mitään vikaa
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Avatar
Sergey
VanneSpecialisti
Viestit: 7836
Liittynyt: 18.11.2006 16:27
Paikkakunta: Oulu

Viesti Kirjoittaja Sergey »

kapalind, näyttää että sinulla on ollu siellä taitamattomat remonttimiehet :x missä päin asustelet? tällä foorumilla (jopa tässä keskustelussa, minä lukuunottamatta) on paljon oikeasti asiasta tietäviä ihmisiä jokapuolelta suomea...
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
kapalind
Viestit: 5
Liittynyt: 24.1.2013 16:14

Viesti Kirjoittaja kapalind »

No niin, nyt sitten on auto kunnossa, käytiin ajamassa kone kiinni autossa, ja minkäänlaista vikakoodia auto ei pukanna, ainoastaan railpaine kiihdytyksissä hivenen pieni. Joten tämä ammattitaidoton "remonttimies" alkoi tutkimalla tutkia autoa ja tovin etsiskelyn jälkeen löysikin vian, imusarjan läppien tanko syystä tai toisesta pudonnu moottorin päästä, moottori pyöri vapaana,läpät kiinni asennossa, ei ihme ettei mese liikkunu, eikä sen koomin tullu vikakoodeja Tähdelliseen ihmelaatikkoon.
Avatar
CDI203
Mesen Bill Gibbons
Viestit: 4257
Liittynyt: 04.6.2008 19:51
Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°

Viesti Kirjoittaja CDI203 »

kapalind kirjoitti:No niin, nyt sitten on auto kunnossa, käytiin ajamassa kone kiinni autossa, ja minkäänlaista vikakoodia auto ei pukanna, ainoastaan railpaine kiihdytyksissä hivenen pieni. Joten tämä ammattitaidoton "remonttimies" alkoi tutkimalla tutkia autoa ja tovin etsiskelyn jälkeen löysikin vian, imusarjan läppien tanko syystä tai toisesta pudonnu moottorin päästä, moottori pyöri vapaana,läpät kiinni asennossa, ei ihme ettei mese liikkunu, eikä sen koomin tullu vikakoodeja Tähdelliseen ihmelaatikkoon.
Tuhon on ohjatu vian haku *:risa ;)
ja normaali mentely jos on asikas valitus mutta ei vika koodia
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4 ;)
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros

Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Vastaa Viestiin

Palaa sivulle “W210 / W208, sedan, farmari, coupe, avo”