220 cdi ei tahdo liikkua
220 cdi ei tahdo liikkua
Väyrysellä ei tahdo ohitus sujua, kyseessä automaatti. Eli tekee sellaista jos lähtee kiihdyttää 80-90 vauhdista niin ei kiihdy, ei vaihda pienempää tai mitään muutakaan. Tänään käyty vikakoodit luettaa ja oli aivan puhtaat, laatikkoa myöten. Tuntuu kuin löpö tai ilma loppuis kesken, nätillä pintakaasu ajolla toimii mielestäni normaalisti, heti kun pitäisi kiihdyttää kovempaa niin puutuu, ei kuitenkaan mene vikatilaan.Loppuu järki.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: 220 cdi ei tahdo liikkua
Siis *:ri ei näyttänyt mitään vika koodia?kapalind kirjoitti:Väyrysellä ei tahdo ohitus sujua, kyseessä automaatti. Eli tekee sellaista jos lähtee kiihdyttää 80-90 vauhdista niin ei kiihdy, ei vaihda pienempää tai mitään muutakaan. Tänään käyty vikakoodit luettaa ja oli aivan puhtaat, laatikkoa myöten. Tuntuu kuin löpö tai ilma loppuis kesken, nätillä pintakaasu ajolla toimii mielestäni normaalisti, heti kun pitäisi kiihdyttää kovempaa niin puutuu, ei kuitenkaan mene vikatilaan.Loppuu järki.
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Vaihdettu osia, vikakoodien mukaan 3 viikon sisällä, IMM, ahtopaineensäädin, kampiakselinasentotunnistin, nokka-akselin, viimeksi eilen, sitten roikkaan eikä vikakoodeja, mutta edelleen sama vika, mitä kyllä MB huoltajakin ihmetteli ajettuaan, välillä tasakaasulla ajaessa 80 km vauhdissa kierokset humppaa 200-300 kieroksen väliä, tuntee myös persauksissa pienenä nykimisenä, tänään tutkin ahtoputken jotka olivat ehjät. Loppuu itseltä ideat kesken pelin kanssa.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Ajoikos ne tilanne päällä siellä MB huollosakapalind kirjoitti:Vaihdettu osia, vikakoodien mukaan 3 viikon sisällä, IMM, ahtopaineensäädin, kampiakselinasentotunnistin, nokka-akselin, viimeksi eilen, sitten roikkaan eikä vikakoodeja, mutta edelleen sama vika, mitä kyllä MB huoltajakin ihmetteli ajettuaan, välillä tasakaasulla ajaessa 80 km vauhdissa kierokset humppaa 200-300 kieroksen väliä, tuntee myös persauksissa pienenä nykimisenä, tänään tutkin ahtoputken jotka olivat ehjät. Loppuu itseltä ideat kesken pelin kanssa.
*:ri kiinni
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Eipä ajannu, oli sen verran kiire, vanhalla imm teki vähän saman tyylistä, mutta jäi myös vikatila päälle. Nyt ei jää, paikallaan kiertää heti rajotinta vasten, ajossa toimii kaasu pohjassa 1, 2, 3, vaihtaa 4 jää junnaamaan 2000 kieroksen paikkeille ja vaihtaa 5, sitten ajaa tasakaasulla vähän ja painaa hiljalleen kaasua saattaa lähteä kiihtymään aivan normaalisti ja menee niin pitkään kuin pää kestäisi, mutta jos jaloista pitäisi päästä nopeasti, useimiten epäonnistuu, ihankuin ahdin poistuisi pelistä. Mihin saisi ahtopainemittarin kytkettyä väliaikaisesti josta näkisi toimiiko ahdin koko ajan, vai tippuuko se pelistä pois, tosin siitäkään ei vikakoodia.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Kun auto menee vika tilaan ahdin puotaa pelistä poiskapalind kirjoitti:Eipä ajannu, oli sen verran kiire, vanhalla imm teki vähän saman tyylistä, mutta jäi myös vikatila päälle. Nyt ei jää, paikallaan kiertää heti rajotinta vasten, ajossa toimii kaasu pohjassa 1, 2, 3, vaihtaa 4 jää junnaamaan 2000 kieroksen paikkeille ja vaihtaa 5, sitten ajaa tasakaasulla vähän ja painaa hiljalleen kaasua saattaa lähteä kiihtymään aivan normaalisti ja menee niin pitkään kuin pää kestäisi, mutta jos jaloista pitäisi päästä nopeasti, useimiten epäonnistuu, ihankuin ahdin poistuisi pelistä. Mihin saisi ahtopainemittarin kytkettyä väliaikaisesti josta näkisi toimiiko ahdin koko ajan, vai tippuuko se pelistä pois, tosin siitäkään ei vikakoodia.
vaikka ahtimessa ei olis mitään vikaa
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
kapalind, näyttää että sinulla on ollu siellä taitamattomat remonttimiehet missä päin asustelet? tällä foorumilla (jopa tässä keskustelussa, minä lukuunottamatta) on paljon oikeasti asiasta tietäviä ihmisiä jokapuolelta suomea...
I started out with nothing. And I've still got most of it left!
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
S124 E220TCDI Aut.
C124 300CE-24 Aut.
W140 S350TD Aut.
A6 2.5TDI Quattro Man.
No niin, nyt sitten on auto kunnossa, käytiin ajamassa kone kiinni autossa, ja minkäänlaista vikakoodia auto ei pukanna, ainoastaan railpaine kiihdytyksissä hivenen pieni. Joten tämä ammattitaidoton "remonttimies" alkoi tutkimalla tutkia autoa ja tovin etsiskelyn jälkeen löysikin vian, imusarjan läppien tanko syystä tai toisesta pudonnu moottorin päästä, moottori pyöri vapaana,läpät kiinni asennossa, ei ihme ettei mese liikkunu, eikä sen koomin tullu vikakoodeja Tähdelliseen ihmelaatikkoon.
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Tuhon on ohjatu vian haku *:risakapalind kirjoitti:No niin, nyt sitten on auto kunnossa, käytiin ajamassa kone kiinni autossa, ja minkäänlaista vikakoodia auto ei pukanna, ainoastaan railpaine kiihdytyksissä hivenen pieni. Joten tämä ammattitaidoton "remonttimies" alkoi tutkimalla tutkia autoa ja tovin etsiskelyn jälkeen löysikin vian, imusarjan läppien tanko syystä tai toisesta pudonnu moottorin päästä, moottori pyöri vapaana,läpät kiinni asennossa, ei ihme ettei mese liikkunu, eikä sen koomin tullu vikakoodeja Tähdelliseen ihmelaatikkoon.
ja normaali mentely jos on asikas valitus mutta ei vika koodia
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä