220cdi vika ei täällä taida olla yhtään ihmistä joka osaa
220cdi vika ei täällä taida olla yhtään ihmistä joka osaa
220cdi vm 1999 kulkee kylmänä normaalisti(n.10 minuuttia) maantielle kun pääsee nopeuden saa maksimissaan 110 km h kaasun kun painaa pohjaan ei tapahdu mitään ,eikä ole vakionopeuden säätimen vika eli mikä olisi mahdollisesti vikana onko kellään tietoa mahdollisesta viasta? Jos on vois pistää vinkkiä!
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: 220cdi vika ei täällä taida olla yhtään ihmistä joka osa
Aluksi muutama tarkentava kysymysjupiter99 kirjoitti: 220cdi vm 1999 kulkee kylmänä normaalisti(n.10 minuuttia) maantielle kun pääsee nopeuden saa maksimissaan 110 km h kaasun kun painaa pohjaan ei tapahdu mitään ,eikä ole vakionopeuden säätimen vika eli mikä olisi mahdollisesti vikana onko kellään tietoa mahdollisesta viasta? Jos on vois pistää vinkkiä!
Ottakos siinä tilassa yli 3000kierosta?
Automaatti vai manuaali?
Mikäs on auton malli 202, 210 ?
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
"ei täällä taida olla yhtään ihmistä joka osaa"
Itsekään en osaa, joten tulin hengailemaan tänne kaltaisteni joukkoon.
Itse vikaan liittyen: minulla oli 200 D, joka oirehti samalla tavalla. Kun yli satasen nopeudessa painoi kaasun pohjaan, ei tapahtunut mitään! Oireet hävisivät kun vaihdoin 300E:hen. Kannattaa ainakin kokeilla?
Itsekään en osaa, joten tulin hengailemaan tänne kaltaisteni joukkoon.
Itse vikaan liittyen: minulla oli 200 D, joka oirehti samalla tavalla. Kun yli satasen nopeudessa painoi kaasun pohjaan, ei tapahtunut mitään! Oireet hävisivät kun vaihdoin 300E:hen. Kannattaa ainakin kokeilla?
Uskaltaisko sitä tollalailla, ei kait sitä muuten täydellistä autoa tarvi pois vaihtaa jos tollai oireilee? Mulla parani noi oireet kun ammattilaisella asennutin toiselta ammattilaiselta ostetun useampisylinterisen ja useampiventtiilisen vapaastihengittävän etukammiodieselmoottorin tyyppiä OM605 sinne etuluukun alle heti syylärin taakse.boogieman kirjoitti:Itse vikaan liittyen: minulla oli 200 D, joka oirehti samalla tavalla. Kun yli satasen nopeudessa painoi kaasun pohjaan, ei tapahtunut mitään! Oireet hävisivät kun vaihdoin 300E:hen. Kannattaa ainakin kokeilla?
=====================
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
- ex-Viesti-Lada owners club Finland -
® Mesen Porkkana-klubi
Re: 220cdi
Saa selville koneella.jupiter99 kirjoitti:Joo vikatilan maksimi on tuo 3000 rpm /ilmanmäärämittari jos on rikki ei mun käsittääkseni saa sitä tietokoneen kanssa selville?
Tähdellisen parantola
- CDI203
- Mesen Bill Gibbons
- Viestit: 4257
- Liittynyt: 04.6.2008 19:51
- Paikkakunta: Tarpeen mukaan(enimmän osan aikaa etelä suomessa) kuusen alla N60° E24°
Re: 220cdi
*:rila sen saa helposti selville.jupiter99 kirjoitti:Joo vikatilan maksimi on tuo 3000 rpm /ilmanmäärämittari jos on rikki ei mun käsittääkseni saa sitä tietokoneen kanssa selville?
yli päättän jos mitään vuotoja palaneita sulakeita
tms poikeavaa ei näy kannattaa vian haeskelu aloitaa *:rin piuhan pässä käymällä
muuten voi käydä (ja yleensä käy)
niin että turhia osia vaihtuu ja rahaa kuluu hukkaan
Yhteydet YV:lä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä
Ja +3581810EBB4
EI TEKSTIVIESTEJÄ
SeuraavaKoodailu, Vianhaku, Ohjelmointi kierros
Joskus. enimäkseen Eläkeellä